مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان
تاریخ : 1399/03/06 / تعداد بازدید : 1235/ نویسنده : فلات پارس گیتی
خرید عضوی جدا نشدنی از سفرهای خارجی ایرانی هاست زیرا اجناس باکیفیت تری در کشورهای همسایه ایران به فروش می رسند. از آنجایی که آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تورهای ارمنستان است و ما تجربه بارها سفر به این کشور را داریم، می خواهم اینبار یکی از بهترین مراکز خرید ایروان را به شما عزیزان معرفی کنم که پاساژی نیست جز دالما گاردن با من در ادامه این سفر هیجان انگیز همراه باشید.

معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان

دالما گاردن Dalma Garden Mall اولین مرکز خریدی است که در کشور ارمنستان ساخته شد. با این توصیف شاید تصور کنید که دالما گاردن مرکزی بسیار قدیمی است اما به هیچ وجه اینگونه نیست بلکه این پاساژ معروف در سال 2012 میلادی ساخته شد. اگر از همراهان آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی باشید یا تور ارمنستان را از ما خریداری کرده باشید با یادبود قربانیان نسل‌کشی ارمنی‌ها آشنایی دارید؛ مرکز خرید دالما گاردن نیز در نزدیکی این یادبود معروف قرار دارد.
مرکز خرید دالما گاردن حدود 50 فروشگاه فعال و 2 طبقه دارد و در آن انواع برندهای بین المللی به فروش می رسند. حدود قیمت اجناس در این مرکز متوسط است و می توانید از پارکینگ رایگان دالما گاردن نیز استفاده کنید که ظرفیتی حدود 700 اتومبیل دارد.

مرکز خرید دالما گاردن

برندهای موجود در مرکز خرید دالما گاردن ایروان

اگر شما هم دوست دارید، بدانید که در مرکز خرید دالما گاردن چه برندهایی وجود دارند، برخی از شناخته شده ترین برندها را باهم بر می شماریم و توصیه می کنیم که اگر بودجه محدودی دارید تور زمینی ارمنستان بخرید اما به دالما گاردن مراجعه کرده و سوغات خوبی با خود به همراه ببرید.
زارا، مانگو، پول اند بیر، برشکا، کارپیسا، ماسیمو داتی، گپ، ال سی وایکیکی، مانسون، نیویورکر، اف اند اف، لیوایز، تاپ شاپ، نکست و کلارک.
لطفا اگر برند محبوبی دارید و یا فروشگاهی در دالما گاردن توجه شما را به خود جالب کرده که در فهرست ما وجود ندارد در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مرکز خرید دالما گاردن

چطور به پاساژ دالما گاردن ایروان برویم؟

اگر تا به حال به ارمنستان سفر نکرده اید و یا با زبان ارمنی آشنایی ندارید، اصلا نگران دسترسی و چگونگی رسیدن به این مرکز خرید معروف نباشید زیرا تورهای ایروان دارای گردش شهری هستند (حتما در هنگام خرید تور خود این موضوع را پیگیری کنید) و لیدرهای متخصص و با تجربه یکبار شما را در ایروان می گردانند و بازدید از مراکز خرید نیز در برنامه آنها وجود دارد بنابراین می توانید با استفاده از وسایل نقلیه تورها به دالما گاردن برسید. اگر گشت شهری را از دست دادید باز هم نباید نگران باشید زیرا با استفاده از اتوبوس و تاکسی امکان رسیدن به دالما گاردن وجود دارد.
بهترین راه برای دسترسی به دالما گاردن اتوبوس است که نام ایستگاه آن نیز دالما گاردن می باشد و کمتر از 100 متر را باید پیاده طی کنید تا به مقصد برسد و از نظر قیمتی نیز به نسبت تاکسی به صرفه تر است.

مرکز خرید دالما گاردن

ساعت بازدید از مرکز خرید دالما گاردن ایروان

دالما گاردن از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است اما در دوران شیوع ویروس کرونا به هیچ وجه بازدید و خرید از آن را توصیه نمی کنیم.
اگر در جستجوی خرید تور ارمنستان یا تور ارمنستان خیلی ارمنستان هستید باید بگویم که به صفحه درستی راهنمایی شده اید زیرا به محض باز شدن مرزهای ارمنستان در بخش تور ارمنستان فلات پارس گیتی می توانید تمامی ویژگی تورها را به همراه قیمت دقیق و نهایی مشاهده کنید، ضمن این که کارشناسان ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما هستند و حتی اگر هنوز به خرید تور به صورت غیرحضوری اعتماد ندارید، می توانید به صورت حضوری تور خود را خریداری نمایید.
در بخش بلاگ وب سایت پیش رو راهنمای سفر ارمنستان و معرفی تک تک جاذبه های گردشگری ایروان و سایر شهرهای ارمنستان وجود دارد و این امکان را نیز برای شما فراهم کرده ایم که به صورت مجازی با دیدنی های این کشور آشنا شوید و سپس تور خود را خریداری کرده و برنامه سفر را تنظیم کنید.
همه پس از اتمام شیوع ویروس کرونا به سفر نیاز داریم و پیشنهاد سفر خارجی ما به شما همراهان همیشگی فلات پارس گیتی ارمنستان و سفر زمینی به ارمنستان است؛ منتظر آشنایی با شما هستیم.

مرکز خرید دالما گاردن

پست های مشابه
برچسب ها
تور ارمنستان


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر