مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مراکز خرید ایروان ارمنستان

مراکز خرید ایروان ارمنستان
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 1700/ نویسنده : فلات پارس گیتی
اگر تور ارمنستان را خریده اید و حتی اگر ماجراجو هستید و قرار است با تور زمینی ارمنستان به این کشور سفر کنید، باید بگویم که گشت و گذار در مراکز خرید حتما بخشی از سفر شما خواهد بود و این موضوع پررنگ تر است اگر شهر ایروان (پایتخت ارمنستان) را برای سفر انتخاب کرده باشد.

مراکز خرید ایروان ارمنستان

در ادامه مشهورترین مراکز خرید این شهر را به شما عزیزان معرفی خواهم کرد اما پیش از آن چند نکته جالب درباره خرید در این کشور را مرور می کنم.
جالب است بدانید که مردم ارمنستان عادت ندارند که به یکباره لباس زیادی خریداری کنند، برای مثال اگر از دو تی‌شرت خوششان بیاید حتما یکی از آنها که بهتر است را خریداری می کنند و هیچ گاه هردو را نمی خرند. در میان مردم این سرزمین عبارت "پول کافی ندارم" رایج است اما آنها همیشه برای خرید وجه کافی فراهم می کنند.
ساکنان شهرهای کوچکتر ارمنستان اغلب برای خرید کالاهای اساسی خود به پایتخت مراجعه می کنند زیرا ایروان بهترین مراکز خرید را در سراسر این کشور دارد و سفر از سایر شهرها به ایروان به قصد خرید، امری عادی به شمار می آید. اگر تور ارمنستان یا ایروان را خریداری کرده اید، با من همراه باشید تا بدانیم واقعا مراکز خرید ایروان ارزش بازدید دارد یا خیر.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان

دالما گاردن Dalma Garden Mall می تواند اولین انتخاب شما برای خرید در ایروان باشد. این مکان در سال 2012 میلادی افتتاح شد. اگر در جستجوی خرید پوشاک از برندهای بین المللی ارزان قیمتی مانند زارا هستید، می توانید آنها را در این مرکز خرید بیابید.
فروشگاه های عرضه کننده پوشاک بانوان، آقایان و کودکان و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر و ساعت، لباس زیر، کتاب و لوازم الکترونیکی در این مرکز خرید وجود دارند. دالما گاردن ایروان دارای یک هایپر مارکت وسیع نیز هست که می توانید از ان استفاده نمایید. این مکان دارای سینما و رستوران های متنوعی نیز هست.
ساعات بازدید از مرکز خرید دالما گاردن ایروان 10:00 تا 22:00 است اما سینمای آن تا ساعت 2:00 بامداد خدماتش را به شما ارائه خواهد داد. مرکز خرید دالما گاردن در بزرگران معروف یادمان نسل‌کشی ارمنی‌ها Tsitsernakaberd قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است.

مراکز خرید ایروان ارمنستان

مرکز خرید ایروان

مرکز خرید ایروان Yerevan Mall از دیگر مراکزی است که شهرت زیادی در ایروان دارد، این مکان در سال 2014 میلادی افتتاح شد. مرکز خرید ایروان همواره شلوغ است و روزانه پذیرای هزاران بازدیدکننده می باشد. در اینجا می توانید 150 برند مختلف که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند را مشاهده کرده و از فروشگاه هایشان خرید نمایید. از محبوب ترین برندهایی که در این مرکز خرید وجود دارند و مورد توجه ایرانیان قرار می گیرند می توانم به زارا و منگوی مردانه اشاره کرد. این مکان دارای هایپر مارکت نیز هست.
مرکز خرید ایروان فقط یک مرکز خرید نیست بلکه مکان خوبی برای غذا خوردن و معاشرت است زیرا فود کورت بزرگی دارد. این مکان نیز مانند مرکز خرید دالما گاردن ایروان دارای سالن سینما است و مکان وسیعی نیز برای بازی و تفریح کودکان دارد که پدر و مادرها نیز می توانند در کنار آنها به تفریح بپردازند. مساحت این مرکز خرید حدود 59.000 متر مربع می باشد و از ساعت 10:00 تا 22:00 به بازدیدکنندگانش خدمات ارائه می دهد.

مراکز خرید ایروان ارمنستان

مرکز خرید ریو در ایروان

از دیگر مراکز خرید خوب شهر ایروان می توانم به ریو Rio Shopping Center Yerevan اشاره کنم. در سال 2017 میلادی ساخته شد و می تواند مکان خوبی برای خرید و تفریح باشد. مرکز خرید ریو از نظر قیمت کمی بالاتر از دو مرکز خرید پیشین است و می توانید بسیاری از برندهای مطرح در جهان را در آن بیابید. اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از سینما یا فود کورت آن یا باغ وحشش استفاده کنید.

مراکز خرید ایروان ارمنستان

مرکز خرید روسیا در ایروان

مرکز خرید روسیا یا روسیه Rossia Mall نیز مرکز خرید معروفی در شهر ایروان محسوب می شود که در تاریخ مارس سال 2016 آغاز به کار کرد. مرکز خرید روسیا در خیابان تیگران واقع شده است و با 7 طبقه‌ی خود نیازهای مراجعانش را برآورده می کند. نکته بسیار خوبی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد این است که تنها 300 متر با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد که دسترسی به آن را بسیار آسان کرده است.

مراکز خرید ایروان ارمنستان




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر