مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سوالات متداول سفر به ارمنستان

سوالات متداول سفر به ارمنستان
تاریخ : 1402/04/26 / تعداد بازدید : 2560/ نویسنده : فلات پارس گیتی

همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر بسیاری از هموطنان ایرانی قصد خرید تور ارمنستان به صورت زمینی یا هوایی را دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به عنوان مجری مستقیم تورهای ارمنستان، به چند سوالات متداول برای سفر به ارمنستان پاسخ دهیم. لطفا تا انتهای مطلب با فلات پارس گیتی همراه باشید.


آیا ارمنستان جز کشورهای امن برای مسافران است؟

در سال‌های اخیر نیز به دلیل ورود گردشگران خارجی به کشور ارمنستان، دولت تلاش بسیاری را برای تامین امنیت مسافران کرده است و وضعیت امنیت در این کشور از ثبات خوبی برخوردار است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت به ارمنستان سفر کنید.
تور ارمنستان زمینی

دین مردم ارمنستان چیست؟

ارمنستان به عنوان یک کشور مسیحی در جهان شناخته می‌شود. البته پیروان سایر ادیان بخصوص مسلمان نیز به عنوان اقلیت های مذهبی در ارمنستان زندگی می‌کنند که اغلب آنها مردم آذری و کُرد هستند.
کلیساهای ارمنستان

ارمنستان جز کشورها جهان چندم محسوب می شود؟

بعد از جنگ جهانی دوم یا جنگ سرد، کشورها به سه دسته کشورهای جهان اول، دوم و سوم تقسیم شدند. ارمنستان نیز کشور جهان دوم است. در نظر داشته باشید که این ارمنستان جزو کشورهای ثروتمند آسیایی نیست اما از نظر ساختار اقتصادی و سیاسی شباهت فراوانی به کشورهای اروپای شرقی دارد.
مردم ارمنستان

آیا هزینه سفر به ارمنستان زیاد است؟

ارمنستان جز کشورهای خوب برای مسافرت قشرهای مختلف گردشگران محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای سفر به ارمنستان هزینه زیادی صرف کنید و یا با خرید تور زمینی ارمنستان و انتخاب سوئیت آپارتمان های ایروان خیلی ارزان و با قیمت مناسب سفر کنید. در واقع آنچه هزینه شما را در سفر به ارمنستان تعیین می کند، شخص خودتان هستید.
تور طبیعتگردی در تور ارمنستان

چطور می‌توانیم به ارمنستان سفر کنیم؟

برای سفر به همدان دو راه پیش روی شماست. یکی خرید تور زمینی ارمنستان و دیگری تور ارمنستان هوایی. در سفرهای زمینی به طور معمول از اتوبوس های گردشگری استفاده می‌شود. در صورت استفاده از خودرو شخصی تان باید قبل از ورود به ارمنستان عوارض راه و جاده بدهید تا اجازه تردد به شما داده شود. خیلی از هموطنان ما تا مرز تا وسیله شخصی خود می روند و از مرز ارمنستان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.
چطور به ارمنستان سفر کنم

آیا شهر ایروان ارمنستان مترو دارد؟

یکی از بهترین و ساده ترین راه برای جابه جایی در تور ایروان ارمنستان، استفاده از خطوط مترو ایروان Yerevan Metro می باشد. سیستم حمل و نقل زیر زمینی ایروان در زمان شوروری در سال 1981 میلادی ساخته شدند. این مترو ده ایستگاه دارد که برای استفاده از آن کافیست ایروان کارت (Yerevan card tourist pass) را تهیه کنید که در چهار رنگ طوسی، آبی کم رنگ، آبی پر رنگ و قرمز می‌باشند. کارت قرمز از بقیه نوع آن گرانتر می‌باشد. برای تهیه این کارت می‌توانید یا به ایستگاه مترو مراجعه کنید و یا با مراجعه به سایت رسمی آن یعنی www.yerevan.am بلیط مورد نظر و نقشه را تهیه نمائید.
ایروان کارت ارمنستان

لباس مناسب برای سفر به ارمنستان چیست ؟

برای سفر به ارمنستان کافیست با خودتان 3 الی 4 دست تی شرت مناسب، زیرپوش، شلوار جین و پارچه ای، کفش اسپورت و عینک آفتابی به همراه داشته باشید. اگر در فصول گرما به این کشور سفر می کنید بهتر است لباس های نخی استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به خاطر اقلیم کوهستانی ارمنستان بیشتر شهرهای این کشور آب و هوای خنکی دارند.
لباس مناسب برای تور ارمنستان

بهترین زمان سفر به ارمنستان چه ماهی است ؟

ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) بارندگی در ارمنستان فراوان است. در ماه های می تا ژوئن بهترین آبو هوا را دارد. که برای سفر مناسب است.
بهترین زمان سفر به ارمنستان

بیشترین بارش برف در ارمنستان در چه ماهی اتفاق می افتد؟

به دلیل اقلیم ارمنستان و بافت کوهستانی شهر ایراون در ماه‌های دسامبر، نزدیک روزهای کریسمس، ژانویه و فوریه شاهد بارش بیشتری برف سال هستیم. البته این الگو ثابت نیست.
بارش برف در ارمنستان

آیا برای سفر به ارمنستان نیاز به ویزا داریم؟

اتباع ایرانی برای سفر به ارمنستان، ترکیه، گرجستان و باکو نیاز به ویزا ندارند. شاید به همین دلیل باشد که شمار گردشگران ایرانی که به ارمنستان سفر می کنند در سال های گذشته افزایش یافته است.

 

در این مطلب به سوالات متداولی که گردشگران برای سفر به ارمنستان با آن مواجه خواهند شد، پاسخ داده ایم. اگر شما عزیزان موارد دیگری را مد نظر دارید و سوالی برای سفر به ارمنستان برای شما ایجاد شده است می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس فلات پارس گیتی تماس بگیرید. 


پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر