مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مراکز خرید وان

مراکز خرید وان
تاریخ : 1402/04/27 / تعداد بازدید : 2114/ نویسنده : فلات پارس گیتی
شهر وان ترکیه در شرق این کشور قرار دارد و همه ساله میزبان ایرانیان بسیاری است. مسافران وان به صورت مکرر از ما سوال می پرسند که آیا امکان خرید از این شهر وجود دارد و آیا مراکز خریدی در شهر وان هست یا خیر، به همین دلیل در این مطلب از فلات پارس گیتی سعی دارم تا مراکز خرید و بازارهای شهر وان ترکیه را به شما عزیزان معرفی کنم

مراکز خرید وان

تا جایی که امکانش وجود داشته باشد از قیمت اجناس در وان برایتان خواهم گفت، پیش از خرید تور وان یا حتی تور زمینی وان  در ادامه همراهمان بمانید تا اطلاعات خوبی درباره خرید در این شهر به دست بیاورید.

مرکز خرید وان ام وی ام

بهترین مرکز خرید شهر وان ام وی ام MVM نام دارد. اگر در جستجوی خرید لباس از برندهای ترکی باشید در این مرکز خرید می توانید بسیاری از آنها را بیابید و قیمت اجناس و پوشاک ترک نیز در آن معقول است. این مرکز خرید مانند مراکز خرید استانبول باشکوه و بزرگ نیست اما برای طرفداران اجناس ترک، مکان مناسبی به شمار می آید. از نکات خوب دیگر در رابطه با مرکز خرید ام وی ام این است که محله های اطرافش نیز دیدنی می باشد و می توانید در آنها قدم زده و چند ساعتی با تاریخ و فرهنگ مردم ترکیه بیشتر آشنا شوید.
مرکز خرید وان ام وی ام دارای پارکینگ هست و چند رستوران هم دارد همچنین یک سالن سینما نیز در طبقه دوم آن هست که علاقه مندان به فیلمهای خارجی می توانند از آن استفاده کنند.

مراکز خرید وان

بازار سنتی وان ترکیه

در بسیاری از شهرهای ترکیه بازار سنتی وجود دارد که شهر وان نیز از آنها مستثنی نیست، بازارهای وان مانند بازار سنتی یا گرند بازار استانبول سبکی قدیمی دارد و به بازارهای قدیمی ایران بی شباهت نیست به این معنی که شبیه به بازار تهران، بازار اصفهان یا بازار تبریز و... می باشد. سبک جنسهایی که در بازار سنتی وان عرضه می شود نیز با مراکز خرید لوکس متفاوت است و کالاهای ترک را می توانید در آنها بیابید و یا کالاهای خوراکی مثل ادویه و میوه های خشک و.... اگر اهل خرید سوغات ساخت ترکیه و یا صنایع دستی هستید نیز بازار سنتی وان می تواند برایتان مناسب باشد.

مراکز خرید وان ترکیه

روز بازارهای شهر وان ترکیه

همانطور که متوجه شدید شهر وان مراکز خرید متعدد و بزرگی ندارد به همین دلیل بسیاری از مردمش برای خرید کالاهای اساسی به شهرهای بزرگتری چون استانبول سفر می کنند یا نیازهایشان را با خرید از روزبازارها برطرف می نمایند. روزبازارها بازارهای موقتی هستند که نظیرشان را در ایران هم داریم و آنها را با نامهایی همچون جمعه بازار، چهارشنبه بازار و... می شناسیم. برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری این نوع بازارها باید حتما از بومیان پرس و جو کنید زیرا مکان آنها تغییر می کند. کالاهایی که در این نوع بازارها ارائه می شوند هم خوراکی و محصولات تره باری هستند و هم پوشاک تولید داخل برای مثال می توانید میوه های ارگانیک یا شال و روسری های دست باف را از این نوع بازارها تهیه کنید اما به هیچ عنوان مکانهای خوبی برای خرید محصولات برند نیستند چون اغلب فیک و بی کیفیت هستند.

مراکز خرید وان ترکیه

سایر مراکز خرید شهر وان

اگر تور وان را خریداری کرده و به مرکز خریدی رفته اید که در این مطلب نامی از آن برده نشده توصیه می کنم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید، البته تمامی مطالب ما در وبسایت فلات پارس گیتی بروزرسانی می شوند تا بهترین و باکیفیت ترین اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار بگیرند، بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهاد شما هستیم و خوشحال می شویم اگر بگویید به نظر شما چه بازاری در شهر وان از سایر همنظیرانشان باکیفیت تر و بهتر است.

بیشتر بخوانیم : تور وان زمینی




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر