مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مرکز خرید وان ای وی ام ترکیه

مرکز خرید وان ای وی ام ترکیه
تاریخ : 1401/03/18 / تعداد بازدید : 590/ نویسنده : فلات پارس گیتی
مرکز خرید وان ای وی ام یکی از مراکز خرید بزرگ شهر وان است. محل قرارگیری این مرکز خرید در این شهر، می تواند دسترسی محلی افراد را بالا ببرد؛ همچنین می توانید محصولات متنوع و نیاز روز خود را از طریق این مرکز خرید تامین نمایید. محصولات متنوع، قیمت های مقرون به صرفه، لوکیشن مرکز خرید وان ام وی ام در ترکیه و ... مسائلی است که ذهن شما را به خود درگیر خواهد نمود. قطعا اگر برای تور زمینی وان اقدام نموده باشید، به دنبال بهترین مراکز خرید نیز می گردید زیرا اغلب ایرانیان برای خرید به شهر وان می روند.
مرکز خرید در شهر وان در شرق ترکیه قرار دارد. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ با بیش از ۲۰۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران و کافه به بهره‌برداری رسید. وان ای ام دارای برندهای محلی و بین‌المللی متعددی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و ... فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و با امکانات رفاهی، تفریحی و سینماهای مدرن، یکی از مقاصد خرید و تفریح مهم در شهر وان است.
محل قرارگیری این مرکز خرید در این شهر، می تواند دسترسی محلی افراد را بالا ببرد؛ همچنین می توانید محصولات متنوع و نیاز روز خود را از طریق این مرکز خرید تامین نمایید. محصولات متنوع، قیمت های مقرون به صرفه، لوکیشن مرکز خرید وان ام وی ام در ترکیه و ... مسائلی است که ذهن شما را به خود درگیر خواهد نمود. قطعا اگر برای تور زمینی وان اقدام نموده باشید، به دنبال بهترین مراکز خرید نیز می گردید زیرا اغلب ایرانیان برای خرید به شهر وان می روند. در این بخش از وبسایت فلات پارس گیتی سعی داریم تا اطلاعات دقیقی در خصوص معرفی این مرکز خرید در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. در این حالت می توانید بهترین مرکز خرید وان ترکیه را تجربه و بهترین محصولات را تهیه نمایید.

چرا مرکز خرید وان ای وی ام؟

اگر تور ترکیه برای شما به عنوان مقصد نهایی سفر، یکی از گزینه های مناسب می باشد، باید به شما عنوان کنیم که از بازدید از مرکز وان ای وی ام ترکیه غافل نشوید و لحظات زیبایی را در این مرکز خرید سپری کنید. این مرکز خرید به دلایل بسیاری دارای اهمیت است و افراد به همین دلایل این مرکز خرید را برای خرید بر می گزینند. مرکز خرید وان ای وی ام یکی از مراکز خرید برجسته در این شهر است که می توانید لباس های متنوع، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و لوازم تزئینی و ... بسیاری را در آن مشاهده نمایید، قیمت های مرکز خرید وان ای وی ام مقرون به صرفه است. به همین دلیل لیست قیمت ها، محصولات و از همه مهم تر آدرس مرکز خرید وان ای وی ام را در کیف دستی خود داشته باشید. این مرکز خرید دارای 5 طبقه مجزا و 30 هزار متر مربع زمین است. شما در این مرکز خرید می توانید بیش از 90 برند مختلف را مشاهده کنید. این مرکز دارای دو طبقه زیر زمین و سه طبقه اصلی است.

مرکز خرید وان ای وی ام

مغازه های مرکز خرید VAN AVM

قطعا زمانی که به مرکز خرید وان ای وی ام مراجعه می کنید، می توانید در این 5 طبقه محصولات زیبا، شیک با کیفیت های عالی را تهیه و مشاهده نمایید. از مهم ترین مغازه های موجود در این مرکز خرید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1. مرکز فروش لوازم الکترونیکی و محصولات هوشمند
2. انواع پوشاک بانوان و آقایان
3. انواع هایپرها
4. انواع رستوران ها و کافه های برتر بیرون بر و ...
5. لوازم آرایشی
6. جواهرات و ساعت و اکسسوری
7. لوازم خانگی و تزئینی
8. میوه فروشی
با در نظر داشتن این موارد و با اطلاعات کافی در خصوص برندهای متنوع موجود در این زمینه ها می توانید برای خرید در مرکز خرید وان ای وی ام ترکیه اقدام نمایید. در هر شاخه برندهای مربوط به همان دسته را می توانید در این مرکز خرید مشاهده و برای خرید از آن ها اقدام نمایید.همچنین  وان ای وی ام دارای امکانات رفاهی و تفریحی مانند سالن‌های سینما، باشگاه ورزشی، مجتمع غذایی، معرض هنری، پارک بازی و ... است. در کل، وان آو ام یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و تفریح در شهر وان است که با تنوع برندهای موجود و امکانات متنوع، جاذبه‌ای برای بازدیدکنندگان و خریداران محلی و گردشگران خارجی است.

عکس مرکز خرید وان ای وی ام

قیمت اجناس در مرکز خرید وان ای وی ام

قیمت اجناس در مرکز خرید وان ای ام بسته به نوع کالا و برند آن‌ها، متفاوت است. همانند سایر مراکز خرید، قیمت محصولات در وان ای ام نیز ممکن است در طول زمان تغییر کند. برای مثال، در فصل‌های تخفیفی و تخفیفات ویژه، قیمت برخی از کالاها کاهش می‌یابد.
اگر به دنبال خرید خاصی در مرکز خرید وان ای ام هستید، بهتر است با پرسنل فروشگاه‌ها در این مرکز تماس بگیرید و از قیمت محصولات خود مطلع شوید.
همچنین، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت کالاها در وان ای ام، می‌توانید به وب‌سایت رسمی مرکز خرید وان ای ام مراجعه کرده و یا با شماره تماس مرکز تماس حاصل کنید.

تصویر مرکز خرید وان ای وی ام

قسمت های مختلف مرکز خرید وان ای وی ام ترکیه

قسمت های متنوعی در این مرکز خرید یعنی مرکز خرید وان ای وی ام ترکیه موجود است. در این حالت می توانید خدمات متنوعی را در زمان خرید از قسمت های متنوع موجود دریافت نمایید. از مهم ترین قسمت های موجود در این مرکز خرید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1. قسمت ویژه مادر و کودک
2. قسمت بازی برای کودکان
3. شهربازی
4. کافی شاپ
5. سرویس بهداشتی
6. رستوران های متنوع
7. سرویس بهداشتی مخصوص افراد کم توان جسمی
8. مسجد
9. محل دریافت صندلی چرخدار و کالسکه
در نظر داشته باشید در بیشتر مراکز خرید موجود می توانیم این موارد را مشاهده نماییم و از این خدمات ارائه شده استفاده کنیم. توجه داشته باشید که این خدمات به دلیل راحتی مسافران و خدمات گیرندگان به عموم مردم ارائه می شود. شما نیز هر زمان که به این خدمات نیازمند بودید، می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

قسمت های مختلف مرکز خرید وان ای وی ام

برندهای عرضه شده در مرکز خرید وان

در مرکز خرید وان ای وی ام می توانیم برندهای متنوع تولید کننده لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را مشاهده نماییم. از مهمترین برندهای موجود در این مرکز خرید که به عموم مردم عرضه می شود، ال سی وایکیکی، پیرکاردین، تویز شاپ و فلورمار و ... را می توانیم نام ببریم. هر کدام از این برندها تولید کننده محصولات خاصی هستند و شما با توجه به شناخت و نیاز خود می توانید برای خرید از آن ها اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که در این مرکز خرید می توانید اجناس اصلی را تهیه نمایید و با توجه به مجوز ورود میزان مشخصی از اجناس به داخل ایران، باید آن ها را با خود به ایران بیاورید.

بهترین مرکز خرید وان ترکیه

آدرس مرکز خرید وان ای وی ام و دسترسی

برای آن که شما در تور زمینی وان هستید و شاید نخستین باری باشد که به شهر وان می روید، پیدا نمودن آدرس ها کار بسیار دشواری خواهد بود. به همین دلیل در این راستا ما به شما کمک می کنیم. همچنین راهکارهای معقولی را نیز برای یافتن آدرس به شما عنوان خواهیم نمود. مرکز خرید وان ای وی ام در خیابان جمهوری شهر وان واقع شده است. ادرس دقیق این مرکز خرید به صورت زیر است:


Van İş Merkezi, Kazım Karabekir Mahallesi, 212. Sk. No:6, 65010 Merkez/Van Merkez/Van, ترکیه

دسترسی به مرکز خرید وان ای ام با استفاده از اتوبوس، تاکسی و خودرو شخصی امکان‌پذیر است. برای استفاده از اتوبوس، می توانید از خطوط اتوبوس شهری وان استفاده کنید و در ایستگاه مربوط به وان ای ام پیاده شوید.
همچنین، برای استفاده از تاکسی، می توانید در هتل‌ها از خدمات تاکسی استفاده کنید. در صورتی که از خودرو شخصی استفاده می کنید، می توانید از بزرگراه‌های شهر وان به سمت مرکز خرید وان ای ام حرکت کنید.


کلام نهایی
با توجه به ویژگی هایی که از مرکز خرید وان ای وی ام عنوان نمودیم می توانید بعد از ثبت نام در تور وان و بعد از رسیدن به این شهر برای بازدید از این مرکز خرید اقدام نمایید و از برندهای متنوع موجود در این مرکز خرید، وسایل مود نیاز خود را تهیه نمایید.
پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر