مجله گردشگری
امتیاز دهید :

7 دلیل برای اینکه به سفر نوروزی برویم!

7 دلیل برای اینکه به سفر نوروزی برویم!
تاریخ : 1401/12/20 / تعداد بازدید : 395/ نویسنده : فلات پارس گیتی
سفر در ایام نوروز همیشه یکی از انتخاب های خانواده ایرانی برای گردش و تفریح بوده است، اما با این وجود بعضی از خانواده ها نسبت به خرید تورهای نوروزی تردید دارند. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه دلایلی روشن این دسته از افراد را جهت بهره مندی از یک سفر گردشگری خارق العاده راهنمایی نماییم.

7 دلیل خوب برای اینکه به سفر نوروزی برویم!

اگر هنوز تصمیم به رزرو و یا خرید تورهای نوروزی نگرفته‌اید، باید بدانید شما تنها نیستید. بسیاری از افراد علاقه زیادی برای خرید تور نوروز ندارند و ترجیح می دهند این زمان را در شهر یا کشور خود بمانند، اما دلایلی وجود دارد که سفر در تعطیلات عید را برای شما ارزشمند تر و خاطره انگیز تر خواهد کرد. بنابراین سفر در این ایام می تواند لذت های هیجان انگیزی را برای شما و یا عزیزان تان به ارمغان آورده که پیش از آن هرگز تجربه اش را نداشته اید.

تورهای نوروزی

1 - بهره مندی از پکیج مناسب تور

اغلب پکیج تورهای گردشگری که در ایام نوروز برگزار می گردند، با نگاه به شرایط سفر، هزینه های احتمالی و خدماتی که گردشگران خواستار آن هستند، تهیه شده اند. از این رو آژانس های مسافرتی با رعایت تمامی جوانب می کوشند تا بهترین پکیج های مسافرتی را به مسافرین خود عرضه کنند. این ویژگی با توجه به اینکه نوروز، فصلی خاص در صنعت گردشگری است در دیگر فصول سال کمتر به چشم می خورد.

2- خدمات عالی؛ تخفیف بیشتر

بهره مندی از پکیج مناسب تور بی شک خدمات عالی گردشگری را نیز شامل خواهد شد. ارائه بیمه مسافرتی های مناسب سفر در تعطیلات نوروزی، بهره مندی از راهنمای تور مجرب و خوشرو، ترانسفر جهت جلوگیری از اتلاف وقت مسافران و اخذ فوری ویزا برای سفرهایی که نیازمند ویزا هستند از جمله خدماتی است که به بهترین شکل انجام می گردند. قسمت هیجان انگیز ماجرا اما قیمت تورهای نوروزی است که با تخفیف های فوق العاده تور، می توان سفری لذت بخش و کم هزینه تر را همراه با عزیزان زندگی تجربه کرد.

3- حس خوب سفر

هیجان بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی های طبیعی در فصل نوروز، لذت تجربه خوشمزه ی غذاها و طعم های متنوع دیگر کشورها، جشن ها و فستیوال های بهاری و لذت خوب باهم بودن، تنها حس و حالی است که همراه با دوستان و آشنایانتان به هنگام سفر با تورهای نوروزی می توانید بدست آوردید.

سفر در تعطیلات نوروز

4- تورهای گروهی با فضای شاد

بهتر است بگوییم تورهای گروهی که در فضایی شاد برگزار می شوند جزو اولویت های گردشگرانی است که به صورت زمینی و یا هوایی اقدام به سفر می کنند، اگر تا به حال تجربه ی سفرهای گروهی را نداشتید، باید به این نکته توجه کنید که اغلب تورهای گردشگری که به صورت دسته جمعی برگزار می گردند دارای خدمات بی نظیری از نظر تفریحات به یادماندنی هستند، حال فرض کنید در تعطیلات نوروز، این خدمات تفریحی چند برابر است و در عین حال سفرهای گروهی به بهترین نوع برگزاری خودشان خواهد رسید. فضای شاد و دلچسب سفر با تور گروهی یکی از ویژگی های هیجان انگیزی است که فقط با خرید تورهای نوروزی می توانید از خدمات عالی آن نهایت لذت را ببرید.

5- سفر نوروزی با خیال آسوده

اگر می خواهید با هزینه های کم از بیشترین امکانات تورهای نوروزی استفاده کنید؛ می توانید آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی را انتخاب نمایید. ارمنستان سالیان سال یکی از مقاصد اصلی و اولیه بسیاری از گردشگران برای سفر در تعطیلات عید بوده است چرا که در این کشور شما می توانید از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و هنری نهایت لذت را ببرید. سفری متفاوت و بسیار منحصر به فرد با کلی اماکن تفریحی همراه با تسهیلات متعدد و متنوع که آسودگی انتخاب یک گردشگری خاص را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد. البته این امکانات ارائه شده در هر یک از مراکز به مسافران، متفاوت می باشد. آژانس فلات پارس، مجری مستقیم تور ارمنستان می باشد. با توجه به ارزان بودن تور ارائه شده در این مرکز و خدمات و امکانات متنوعی که در آن ارائه می شود؛ می توانید فلات پارس گیتی را انتخاب کنید. شک نکنید در این آژانس سفری متفاوت و بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

6- امکانات جذاب گردشگری

امکانات تورهای نوروزی در هر فصلی متفاوت است. اگر می خواهید همه امکانات و خدمات مسافرتی را برای تورهای ویژه نوروز 1402 خود انتخاب کنید؛ می توانید از ویژگی های متعددی بهره مند شوید. از جمله:
اقامت در هتل های 3 یا 4 یا 5 ستاره بنا به نیاز شما به همراه صبحانه
بهره مندی از بیمه نامه مسافرتی
استفاده از لیدر فارسی در مقاصد توریستی به منظور گشت و گذار در شهر و ارتباط با ساکنین این کشور
ارائه سیمکارت های مسافرتی
استفاده از بهترین اتوبوس های 25 نفره تخت شو به منظور راحتی در طول سفر زمینی به صورت رفت و برگشت

ترانسفر های رفت و برگشت به منظور تسهیلات سفر
امکان استفاده از امکان گشت شهری با اتوبوس به همراه ناهار

و ...

7- کشف اشتراکات و ناشناخته های جهان هستی

سفر به دیار، علاوه بر آرامش و یا هیجانی که تفریحات آن القا می کند، شما را با فرهنگ ها و آداب و رسوم بعضا عجیب و غریب کشور مقصد رو به رو خواهد کرد. چه بسا در فصل بهار سفر شما توام با برگزاری فستیوال های بین المللی و خارجی مانند جشن آب ارمنستان و یا مواردی از این قبیل شود و علاوه بر اوقات فراغت با فرهنگ کشور ها آشنا شوید. علاوه بر این ایام نوروز فرصتی است تا با هم صحبتی با دیگر مردم و سیر در  نقاط مختلف دنیا، به یافتن وجه اشتراکات و کشف ناشناخته های جهان هستی بپردازید. بی شک بهترین زمان برای برخورداری از این نوع گردشگری ایام نوروز ایرانیان در فصل بهار و سپس تعطیلات تابستانی است.

تورهای فصل بهار

 

اگر تا الان نسبت به خرید تور نوروزی تردید داشته اید، ما به شما این نوید را می دهیم که آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی همواره در امتداد ارائه ی برترین خدمات مسافرتی کوشش ورزیده و به عنوان مجری تخصصی تورهای زمینی و هوایی نسبت به اعطای تخفیف های باورنکردنی ویژه نوروز 1402 پیشرو است. لذا شرکت خدمات مسافرتی فلات پارس آماده است تا شما و عزیزان زندگی تان را در یک سفر نوروزی خاطره انگیز همراهی نماید.

پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر