مجله گردشگری
امتیاز دهید :

شرایط خرید تور اروپا

شرایط خرید تور اروپا
تاریخ : 1401/12/28 / تعداد بازدید : 1611/ نویسنده : فلات پارس گیتی
اروپاگردی چند دهه ای هست که به تفریحی لوکس برای ایرانیان بدل گردیده است و این روزها ارزش ریال به قدری سقوط کرده که اروپا گردی و سفر به اروپا برای بسیاری از هموطنانمان یک رویاست. اگر شما هم علاقه مند هستید که در آینده از کشورهای زیبای اروپا دیدن کنید و برای یکبار هم که شده به تماشای برج ایفل بنشینید یا قایق سواری در کوچه و پس کوچه های ونیز را تجربه کنید و یا از نزدیک راز کج بودن برج پیزا را کشف کنید، راحت ترین کار خرید تور اروپاست و این هرگز یک شعار تبلیغاتی و کلیشه ای نیست.

شرایط خرید تور اروپا

خرید تور اروپا به نسبت رزرو هتل و بلیط هواپیما به صورت جداگانه توسط شما مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها خواهم پرداخت و سپس باهم شرایط سفر به اروپا را بررسی می کنیم، با فلات پارس گیتی تا انتها همراه باشید.

سفر به اروپا

مزایای خرید تور اروپا

اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید دو راه پیش روی شما خواهد بود. اول این که از آژانس های مسافرتی مانند فلات پارس گیتی یک تور اروپا بخرید که شامل پرواز رفت و برگشت، اخذ فوری ویزا شینگن، اقامت، بیمه مسافرتی و ... است و یا این که خود شما اقدام به رزرو هتل و بلیط هواپیما نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از روش اول استفاده نمایید و مهمترین دلایل ما هم موارد زیر است:
قیمت تور اروپا به نسبت اقدام شما برای رزرو جداگانه هواپیما و هتل ارزان تر خواهد بود.
شما توسط کارشناسانی که سالهاست در زمینه گردشگری و خرید و فروش تور اروپا فعالیت کرده اند، راهنمایی خواهید شد و می توانید تمامی سوال های خود را از آنها بپرسید.
از آنجایی که آژانس های مسافرتی سابقه زیادی در خرید و فروش تور دارند، می توانند قیمت ها را برای شما بسیار پایین تر آورده و خدمات بهتری هم ارائه نمایند.
می توانید از آژانسها برای اخذ ویزای شینگن هم کمک بگیرید.
در اغلب مواقع تورها دارای یک لیدر یا راهنما هستند که شما را در شهر یا شهرهای مقصد راهنمایی می کنند و اگر مشکل زبان یا ... داشته باشید، دیگر لازم نیست که نگران باشید.
برای خرید تور اروپا تنها کافیست که مدارک مورد نیاز را در اختیار آژانس ها قرار داده و در زمان مشخص شده در فرودگاه آماده شوید.

تور اروپاگردی

برای خرید تور اروپا باید چه کاری انجام بدهیم؟

پیش از خرید تور اروپا باید بدانید که شما عزیزان برای ورود به 26 کشور نیاز به ویزایی به نام شینگن یا همان ویزای اروپا دارید. از میان کشورهایی که جزو معاهده شینگن هستند ایتالیا، فرانسه، هلند، اسپانیا، آلمان و مجارستان در نزد ایرانی ها محبوب تر می باشند اما برای سفر به بخش اروپایی ترکیه نیازی به داشتن این ویزا نیست. برای اخذ این ویزا باید درخواست خود را به سفارت کشور مربوطه اعلام کنید و بعد از بررسی مدارک یا به شما ویزای شینگن تعلق می گیرد و یا نمی گیرد. امروزه به دلیل کم شدن قدرت پاسپورت ایرانی در جهان گرفتن این ویزا یا اجازه نامه برای ایرانی ها دشوار شده است اما هنوز غیر ممکن نیست. نکته مهم در رابطه با شینگن این است که اگر یکی از کشورهای عضو این معاهده اجازه ورود به شما بدهند، می توانید به محض ورود به آن کشور، بدون ویزا وارد سایر کشورهای عضو شینگن بشوید که این موضوع سفر شما را بسیار آسان و سریع تر خواهد کرد.
بنابراین صحبت ها نخستین شرط سفر به اغلب کشورهای اروپایی داشتن ویزاست. سپس باید زمان کافی برای سفر داشته باشید زیرا اگر برای گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری راهی اروپا می شوید، قطعا 3 یا 4 روز برای شما کافی نیست و در حقیقت به ندرت تورهای اروپا کمتر از 5 یا 7 روز ارائه می شوند. در آخر توجه داشته باشید که در اروپا شما باید تمامی هزینه ها به واحد دلار یا یورو یا در برخی مواقع فرانک و... پرداخت کنید که همگی از نظر ارزش بسیار از ریال بالاتر هستند، بنابراین توصیه می شود حتما پول کافی نیز همراه داشته باشید تا در سفر دچار مشکل نشوید.

تور های اروپا

شما عزیزان همواره از طریق صفحه تور اروپا در وبسایت فلات پارس گیتی می توانید تورهای این مقصد را دیده و در صورت تمایل برای خرید و رزرو آنها اقدام نمایید.

پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
پری یک سال قبل
لغو
پاسخ
0-

محشر بود ❤️

captcha
ارسال نظر