مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بهترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟

بهترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟
تاریخ : 1401/11/17 / تعداد بازدید : 620/ نویسنده : فلات پارس گیتی
آیا می دانید بهترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟ تا چه اندازه با این مراکز و امکانات آن ها در اسپانیا آشنا هستید؟

معرفی بهترین مراکز خرید در اسپانیا

اگر به اسپانیا سفر کرده باشید حتما با بهترین مراکز خرید در اسپانیا تا حدودی آشنایی دارید. این مقصد گردشگری سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. اسپانیا قطب شیک پوشان است و اگر می خواهید بدانید که این شیک پوشی از کجا نشات میگیرد بهتر است با مراکز خرید لوکس و زیبای آن هنگام گردش در تور اسپانیا بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید لوکس و زیبای La Gavia

مرکز خرید La Gavia یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر مادرید اسپانیا است. این مرکز خرید در منطقه Villa de Vallecas واقع شده و با مساحتی بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ متر مربع، شامل بیش از ۲۰۰ فروشگاه و رستوران، سینما، سالن بازی های ویدئویی، آبنمای داخلی و باغ‌های عمومی است.
در مرکز خرید La Gavia همچنین چندین رستوران و کافی شاپ با منوهای متنوع و خوشمزه وجود دارد. همچنین برای افرادی که به تفریح و سرگرمی علاقه‌مند هستند، سینما و سالن بازی های ویدئویی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

. ساعت کاری این پاساژ دوشنبه تا شنبه: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و یکشنبه‌ها ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید Principe Pio/ بهترین مراکز خرید در اسپانیا

این مرکز خرید در محله Principe Pio واقع شده و در داخل یکی از ساختمان‌های تاریخی و زیبای شهر قرار دارد. این ساختمان در گذشته به عنوان ایستگاه قطار Principe Pio شناخته می‌شد و در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز خرید معروف مادرید شناخته می‌شود.
مرکز خرید Principe Pio شامل برندهای محبوبی مانند Zara، H&M، Pull & Bear، Bershka، Massimo Dutti، Stradivarius، Oysho و بسیاری دیگر است. همچنین در این مرکز خرید، می توانید از فروشگاه‌های الکترونیکی مانند Apple و Fnac نیز بازدید کنید. همچنین مرکز خرید Principe Pio دارای یک هایپرمارکت بزرگ به نام Carrefour است که محصولات متنوعی از جمله غذا، لباس، لوازم خانگی و ... را ارائه می‌دهد.
همچنین در نزدیکی مرکز خرید Principe Pio، قلعه Palacio Real و گاردن‌های زیبایی همچون Jardines de Sabatini و Campo del Moro قرار دارند که از دیدن آنها نیز لذت بخش است.

 

بهترین پاساژ و مرکز خرید در اسپانیا

مرکز خرید تجاری و تفریحی Madrid Xanadu

مرکز خرید Madrid Xanadu در شمال شهر مادرید قرار دارد. این مرکز خرید در منطقه Arroyomolinos واقع شده و دارای مساحت بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ متر مربع، بیش از ۲۰۰ فروشگاه و رستوران، سینما، سالن بازی های ویدئویی، میدان یخ‌بندان و باغ‌های عمومی است.
همچنین برای افرادی که به تفریح و سرگرمی علاقه‌مند هستند، میدان یخ‌بندان با تعدادی از سرگرمی‌های زمستانی و مجموعه‌ای از سالن بازی‌های ویدئویی نیز در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین قرارگیری آن در نزدیکی تله‌کابین برفی SnowZone، از جمله جاذبه‌های تفریحی محبوب این منطقه است.

مرکز خرید دوست داشتنی La Maquinista

این مرکز خرید در منطقه Sant Andreu واقع شده و دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه، سینما، رستوران و کافه است.
در مرکز خرید La Maquinista همچنین چندین رستوران و کافی شاپ با منوهای متنوع وجود دارد. همچنین برای افرادی که به تفریح و سرگرمی علاقه‌مند هستند، سینما با ۱۳ صفحه نمایش، میدان بازی و باشگاه دوچرخه‌سواری نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
 همچنین در نزدیکی این مرکز خرید، پارک‌های عمومی و جاذبه‌های گردشگری مانند موزه تاریخی Can Planes و محله Sant Andreu قرار دارند که از دیدن آنها نیز لذت بخش است.

مراکز خرید اسپانیا

مرکز خرید محبوب و جذاب Maremagnum

این مرکز خرید در ساحل دریاچه بارسلونت، در نزدیکی پرت، واقع شده و دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه، رستوران و کافه است.همچنین برای افرادی که به تفریح و سرگرمی علاقه‌مند هستند، سینما با دو صفحه نمایش و شبکه تلویزیونی IMAX، موزه تاریخی، باغ‌های عمومی و فضای بازی برای کودکان نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
همچنین در نزدیکی این مرکز خرید، پارک‌های عمومی و جاذبه‌های گردشگری مانند جزیره Barceloneta و آکواریوم بارسلونا قرار دارند که از دیدن آنها نیز لذت بخش است.

 

اوت لت های اسپانیا/ بهترین مراکز خرید در اسپانیا

جدای از بهترین مراکز خرید در اسپانیا اوت لت هایی هم هستند که اجناس مارک دار و با کیفیتی را با قیمت پایین تر عرضه می کنند. مجموعه La Roca Village یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های خرید در اسپانیا است که در نزدیکی شهر بارسلونا واقع شده است. این مجموعه خرید یکی از بخش‌های شبکه‌ی شرکت Chic Outlet Shopping می باشد و بیش از ۱۴۰ فروشگاه از برندهای معتبر و محبوب داخلی و بین‌المللی دارد که در آن محصولات با تخفیف‌های قابل توجهی عرضه می‌شوند.

پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر