مجله گردشگری
امتیاز دهید :

آب و هوای باکو

آب و هوای باکو
تاریخ : 1398/11/29 / تعداد بازدید : 1521/ نویسنده : فلات پارس گیتی
اگر اهل سفر و به ویژه سفرهای خارجی باشید، حتما می دانید که شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان است؛ خوشبختانه امروزه امکان سفر به باکو به راحتی برای مسافران علاقه مند به این شهر جذاب وجود دارد. باکو مقصدی است که هم قسمت های تاریخی دارد و هم بخشهایی کاملا مدرن به همین خاطر اگر کمی پیش از سفر درباره دیدنی های باکو تحقیق کنید، حتما این شهر می تواند باب میل شما باشد.

آب و هوای شهر باکو

یکی از سوالات پر تکرار شما مسافران عزیز آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی این است که وضعیت آب و هوایی باکو چطور است و چه زمانی تور باکو را خریداری کنیم که از نظر آب و هوایی با مشکلی روبه رو نشویم؟ به دلیل اهمیت موضوع آب و هوا و تاثیر چشم گیر این موضوع بر سفرهای شما در این بخش از وبلاگ فلات پارس همه چیز را درباره آب و هوای شهر باکو بررسی می کنم.

آب و هوای باکو در بهار

باکو یک شهر چهار فصل است و زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم را در آن شاهد هستیم. برای کسانی که قصد خرید تور نوروز باکو را دارند باید بگویم که انتخاب این شهر برای سفر بهاری بسیار عالی است زیرا آب و هوای باکو در نوروز دل انگیز خواهد بود و در هوایی پاکیزه و بهاری می توانید سفر خوبی را تجربه کنید. خوشبختانه تور باکو زمینی و هوایی برنامه ریزی می شود و به خاطر نزدیکی این شهر به ایران می تواند مقصد ایده آلی از نظر وضعیت آب و هوایی و قیمت تورها باشد.

آب و هوای باکو

آب و هوای باکو در تابستان

تابستان گرم ترین زمان سفر به شهر باکو به شمار می آید و اگر در ماه های مرداد تا اواسط شهریور به باکو بروید می‌توانید به راحتی از تفریحات مخصوص این فصل لذت ببرید. برخی معتقد هستند که تابستان بهترین زمان سفر به کشور آذربایجان و به ویژه شهر باکوست اما باید بگویم که بهار و تابستان هر دو بهترین زمانها برای سفر به این شهر محسوب می شوند. در نظر داشته باشید که فصل تابستان در باکو هوا خشک است توصیه می شود با خود کرم های ضد افتاب و مرطوب کننده همراه ببرید. هرچه به آغاز فصل زیبای پاییز نزدیک شوید، هوای باکو بهتر و ملایم تر می شود. آب و هوای باکو در طول تابستان شرجی نیز هست.

آب و هوای باکو

آب و هوای باکو در پاییز

به شخصه اوایل بهار و اوایل پاییز را برای سفر به باکو دوست دارم چون طبیعت و شادابی گیاهان تاثیر مثبتی روی سفرهای من دارد. ماه مهر در باکو می تواند یکی از خوش آب و هواترین زمان ها برای سفر به این مقصد باشد به ویژه برای کسانی که به شهر و طبیعتگردی علاقه مند هستند و به همین خاطر است که من همیشه تور نوروز باکو یا تور پاییز باکو را خریداری می کنم.

آب و هوای باکو

آب و هوای باکو در زمستان

باکو نیز مانند بسیاری از شهرهای شمال غربی ایران و سایر شهرهای کشور آذربایجان هوایی سرد در زمستان دارد اما قیمت تور باکو در این زمان کاهش چشمگیری پیدا می کند و فرصت خوبی برای مسافران ماجراجو فراهم می شود و به خصوص اگر تور زمینی باکو را انتخاب کنید، سفری بسیار ارزان خواهید داشت. باکو از آن شهرهایی محسوب می شود که همواره در زمستان ها بارش برف و باران را دارد اما این موضوع چیزی از محبوبیت این شهر در بین ایرانی ها کم نکرده است. همراه داشتن کرم مرطوب کننده در زمستان نیز توصیه می شود و به هیچ وجه لباس گرم را هم فراموش نکنید.

آب و هوای باکو
آیا تا به حال به باکو یا سایر شهرهای آذربایجان سفر کرده اید؟
به نظر شما چه زمانی برای سفر به باکو مناسب است؟
به نظر شما سفر به باکو در طول زمستان خوب و به یادماندنی خواهد بود؟
آیا می دانید که آژانس فلات پارس گیتی در صفحه ای مجزا تمامی تورهای باکو را در اختیار شما قرار می دهد و می‌توانید جزئیات هر تور را هم مشاهده کنید؟ ناگفته نماند که کارشناسان ما هم همیشه پاسخگوی شما در زمینه خرید تورهای داخلی و خارجی هستند و کافیست برای ارتباط با ما با شماره های ذکر شده تماس بگیرید. منتظر دیدار شما خوبان در تورهای نوروز 99 باکو هستیم.




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر