مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سواحل معروف ترابزون

سواحل معروف ترابزون
تاریخ : 1401/02/12 / تعداد بازدید : 8236/ نویسنده : فلات پارس گیتی
شهر ترابزون کجاست؟ ترابزون در کجای کشور ترکیه قرار دارد و قیمت تور ترابزون چقدر است؟ در اینجا توضیح خواهیم داد که این شهر زیبا چه سواحلی دارد و بهترین ساحل های ترابزون کدام هستند. با فلات پارس گیتی همراه باشید تا بیشتر درباره این شهر زیبا بدانیم.

ترابزون یکی از شهرهای تاریخی و کهن کشور ترکیه است که در یکی دوسال اخیر تورهای آن جزو پرفروشترین تورهای ترکیه به شمار می آمدند و نام تور زمینی ترابزون نیز در میان تورهای محبوب ایرانی ها به چشم می خورد. شهر ترابزون به خاطر این که از زمانهای دور میزبان جاده ابریشم بود؛ از شناخته شده ترین شهرهای ترکیه به شمار می آمد. کارشناسان فلات پارس گیتی در بخش تورهای ترابزون به معرفی این شهر پرداختند و می توانید اطلاعاتی خوب در رابطه با این شهر را به همراه قمیت تورهای ترابزون را در اختیارتان قرار دادند اما در این بخش به معرفی سواحل ترابزون خواهم پرداخت که از مهمترین دیدنی های این شهر به شمار می آیند و اغلب گردشگران به خاطر تفریح در آنها به ترابزون سفر می کنند، پس با من همراه باشید تا سواحل معروف شهر زیبای ترابزون را به شما عزیزان معرفی کنم:

1-ساحل دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل یکی از جاذبه های طبیعی مشهور در ترابزون است که اغلب گردشگران خارجی در سفرشان به این شهر حتما از آن دیدن می کنند و در حقیقت این دریاچه مکانی رویایی برای طبیعتگردان است. این دریاچه به همراه روستایی که در کنارش قرار گرفته با عنوان سوئیس ترکیه شناخته می شوند و دلیل این لقب چیزی جز زیبایی و تمیزی محیط نیست. ساحل این دریاچه از برترین مکانهایی است که در ترابزون می توانید ببینید و از همه بهتر این که در کنار آن تفریحات متعددی نیز وجود دارد که می توانند لحظاتی خوش را برایتان به ارمغان بیاورند.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از مرکز خرید ترابزون نیز اطلاعات بسیار مفیدی را کسب نمایید

آدرس دریاچه اوزون گل ترابزون:

ترکیه، ترابزون، کوهپایه هالدیزن

ساحل دریاچه اوزون گل ترابزون

2-ساحل آرسین ترابزون

آرسین یکی از مشهورترین سواحل ترابزون است که در جوار آن آپارتمانهای مسکونی و هتلهای زیادی وجود دارد. بسیاری از ایرانیان این ساحل را به خاطر آپارتمانهای موجود در آن برای خرید و فروش می شناسند اما حقیقت این است که ساحل آرسین مکان خوبی برای تفریح می باشد و اجازه شنا نیز در آن وجود دارد. اگر به ساحل آرسین بروید می توانید چند ساعتی را در کنار خانواده یا دوستانتان از زیبایی های دریای سیاه لذت ببرید و قدم زدن در کنار آبهای این دریای دوست داشتنی را تجربه کنید.

برای سفر به گرجستان تنها کافیست بر روی عبارت لینک شده کلیک نمایید تا با تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری گرجستان سفری خوشایند به این کشور را داشته باشید

بهترین ساحل ترابزون

3-ساحل چارشی باشی ترابزون

از دیگر انتخابهای شما در ترابزون برای ساحل گردی، ساحل چارشی باشی Çarşıbaşı است. اگر این ساحل را برای تفریح انتخاب کنید، علاوه بر ساحل و صخره های سنگی می توانید به روستاگردی مشغول شوید زیرا در اطراف این ساحل هنوز بافت سنتی به چشم می خورد و در حقیقت چارشی باشی یک منطقه مسکونی است که به دلیل طبیعت جذابش مورد توجه گردشگران قرار گرفت.

ساحل زیبای ترابزون

4-ساحل یالینجاک ترابزون

یکی دیگر از سواحل ترابزون یالینجاک Yalıncak است که در شرق این شهر قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از مرکز شهر 11 کیلومتر دور شوید. یالینجاک مکان خوبی برای گشت و گذار و طبیعتگردی است و به کسانی توصیه می شود که دوست دارند از شلوغی های شهر دور شوند. بر اساس سرشماری سال 2011 میلادی این ناحیه 3231 نفر جمعیت داشت. توصیه می کنم که اگر این ساحل را برای گردش انتخاب کردید حتما به رستورانهایش سرزده و غذاهای محلی را هم نوش جان کنید.

اگر تمایل دارید درباره خرید در عراق  و همینطور مراکز خرید این کشور اطلاعات به دست آورید تنها کافیست بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید. 

ترابزون ترکیه

5-ساحل بشیکدوزو ترابزون

بشیکدوزو Beşikdüzü هم یکی از مناطق ساحلی ترابزون به شمار می آید. این ساحل امکانات زیادی در اختیار گردشگران قرار نمی دهد اما گشت و گذار در بافت سنتی و معاشرت با بومیان می تواند در کنار گردش در ساحل جالب باشد. این ساحل در یک کیلومتری جنوب شهر ترابزون واقع شده است و چشم اندازی خوب از دریای سیاه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. قدمت این ناحیه از ترابزون چیزی در حدود 100 سال است و به طور کلی مساحتی بالغ بر 121 کیلومتر مربع دارد.

اگر به ارمنستان سفر کردید و به دنبال اجاره سوئیت در ارمنستان هستید تنها کافیست بر روی عبارت لینک شده کلیک نمایید تا اطلاعات مفیدی را کسب نمایید

تور ترابزون ترکیه

6-سایر سواحل ترابزون

سواحلی که به شما عزیزان معرفی کردم، معروفترین سواحل شهر ترابزون هستند اما علاوه بر آنها چند منطقه ساحلی دیگر نیز در ترابزون وجود دارد که از این قبیل هستند: ساحل داریکا، ساحل آکچاکاله، ساحل کله کوی و ساحل سیوریس. لطفا اگر در رابطه با سواحل شهر زیبای ترابزون اطلاعات بیشتری دارید یا از آنها بازدید کردید نظرات و خاطرات خود را با فلات پارس گیتی در میان بگذارید، بی صبرانه منتظر شما عزیزان هستیم.

برای کسب اطلاعات مفید درباره آب و هوای شهر وان بهتر است به این مطلب سر بزنید.

معرفی سواحل ترکیه

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر