مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول
تاریخ : 1402/04/27 / تعداد بازدید : 1288/ نویسنده : فلات پارس گیتی
نام شهر استانبول را حتما شنیده اید، شهر پر جنب و جوش کشور ترکیه که این روزها با نام پایتخت فرهنگی ترکیه از آن یاد می کنند. ایرانیان زیادی استانبول را برای سفر انتخاب می کنند و هر کسی هم با هدف خاصی به سمت این دیار رهسپار می شود.

تور زمینی استانبول

مهمترین اهداف ایرانیان از سفر به شهر استانبول خرید پوشاک، گردش و تفریح، انجام امور اداری و تجاری و همچنین کارهایی متفرقه همچون چشیدن غذاهای مشهور ترکی یا بازدید از بناهای تاریخی این شهر است.
بر کسی پوشیده نیست که ایرانیان در یکی دو سال اخیر با کاهش نرخ ارز و افزایش سرسام آور نرخ ارز خارجی و حتی لیر ترکیه مواجه هستند و این موضوع باعث می شود که سفر به استانبول برای بسیاری از هموطنان ما سخت شده باشد. با این توصیفات چیزی از علاقه ایرانیان به سفر به استانبول کم نشده است؛ بنابراین ما در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی تصمیم گرفتیم که با فروش بی واسطه قیمت تور استانبول را تا جایی که امکان دارد کاهش بدهیم و برای کسانی که امکانش را دارند تور زمینی استانبول را تدارک دیدیم. حالا شما عزیزان می توانید به صورت زمینی به استانبول سفر کنید. در ادامه بیشتر از چگونگی تور استانبول و زیبایی های این شهر برایتان خواهم گفت.

تور زمینی استانبول

قیمت تور زمینی استانبول

بخشی از قیمت تورها به هزینه بلیط هواپیما اختصاص می یابد که هزینه کمی هم نیست بنابراین اگر بخواهید تور زمینی استانبول را انتخاب کنید دیگر لازم نیست این هزینه را بپردازید و فقط باید قیمت بلیط اتوبوس را پرداخت کنید. قیمت به روز تورهای زمینی و هوایی استانبول را می توانید از صفحه تور ترکیه یا تور استانبول مشاهده کنید و شماره تلفن های مندرج در وبسایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در فلات پارس گیتی سوال های خود را در میان بگذارید.

تور زمینی استانبول

برنامه سفر تور زمینی استانبول

برنامه سفر هر تور متفاوت است و بر اساس آن که چه توری را خریداری کرده اید، مکان آغاز حرکت، مدت زمان سفر و اقامتگاه و حتی مرزی که از آن از ایران خارج می شوید متفاوت خواهد بود؛ با این توصیفات باز هم می توانم از متداول ترین برنامه های سفر زمینی به استانبول برایتان بگویم. اغلب تورهای زمینی استانبول با اتوبوس های وی آی پی انجام می شوند و از کیفیت خوبی برخوردارند همچنین از مرز رازی برای خروج از کشور استفاده می شود و اگر از تهران حرکت خود را آغاز کرده باشید تا شهر استانبول 30 ساعت راه در پیش خواهید داشت و باید حدود 2.531 کیلومتر را طی کنید که زمان ایست در ایستگاه های استراحتی برای غذا و سرویس بهداشتی نیز به این زمان اضافه می گردد.

تور زمینی استانبول

تور نوروز استانبول زمینی

با فرارسیدن نوروز و یا نزدیک شدن به این ایام، به دلیل تقاضای زیاد، هزینه تورها افزایش می یابد ما در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی بر آنیم که به نوبه خود از هرگونه گرانی بی جا جلوگیری کنیم اما از آنجایی که بخش زیادی از افزایش قیمت ها در کنترل ما نیست پیشنهاد می کنیم که اگر بودجه ی محدودی برای سفر نوروزی خود دارید و می خواهید که حتما از استانبول دیدن کنید، از یکی دو ماه قبل از عید نوروز بلیط خود را پیش خرید نمایید و تور زمینی استانبول را بخرید تا این که تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید.

تور زمینی استانبول

دیدنی های استانبول

استانبول برای تمامی سنین دیدنی و سرگرمی دارد و قطعا می تواند سفر جالبی برای تمامی اعضای خانواده باشد. اگر به معماری علاقه مند هستید در استانبول می توانید از مسجد ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد، سلیمانیه، برج گالاتا و صدها مسجد معروف دیگر این شهر لذت ببرید. اگر به قصد طبیعتگردی راهی استانبول می شوید بازدید از تنگه بسفر، جزیره بویوک آدا و پارک های شهری استانبول به شما پیشنهاد می شود و اگر به قصد خرید پوشاک و لوازم منزل به استانبول می روید، مراکز خریدی چون جواهر، استانبول مال یا فروم و بازار بزرگ این شهر منتظر شما هستند (در متنی جداگانه مراکز خرید استانبول را به شما عزیزان معرفی کرده ایم). توصیه می شود که پیش از سفر به استانبول خوب برنامه ریزی کنید تا بتوانید از دیدنی هایی که مد نظر شماست دیدن نمایید و با کمبود وقت روبه رو نشوید. ما در مطلبی جداگانه به معرفی دیدنی های شهر استانبول پرداخته ایم و در صورت تمایل شما را به آن مطلب دعوت می کنیم.
پست های مشابه


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر