مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مهمترین شهرهای تایلند

مهمترین شهرهای تایلند
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 3253/ نویسنده : فلات پارس گیتی
تایلند کشوری شگفت انگیز است دیدنی های فراوانی دارد؛ خوشبختانه ما در فلات پارس گیتی به صورت مستقیم تورهای تایلند را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید به این دیار رنگارنگ سفر کنید.

 

 

در میان جاذبه های گردشگری تایلند همواره بازارهای گوناگون و تفریحات شبانه در کنار بازدید از معابد کوچک و بزرگ پرطرفدار هستند اما پیش از این که به دیدنی های تایلند پرداخته شود، با این سوال روبه رو می شویم که چه شهرهایی در تایلند برای سفر و گشت و گذار مناسب تر هستند، بر اساس آمارهای یکی از معتبرترین وبسایت های فعال در زمینه گردشگری، شهرهایی که در ادامه معرفی می کنیم برای سفر گردشگران خارجی مناسب تر و در میان آنها محبوب‌تر هستند.
اگر شما هم هنوز با شهرهای گوناگون تایلند آشنایی ندارید و نمی دانید کدامیک از شهرهایش برای شما مناسبتر است اما در فکر خرید تور تایلند هستید، تا انتها همراه ما باشید.

1- بانکوک تایلند

یکی از معروفترین شهرهایی که در جنوب شرق آسیا می توانید به آن سفر کنید، پایتخت تایلند است، بانکوک شهری فوق العاده که چیزهای زیادی را می توانید در آن ببینید و تفریحات متعددی هم برای شما دارد. شهری با برج هایی که آسمان را فرا گرفته‌اند، بازارهای گرانی که در خیابانها به چشم می خورند و معابد و زیارتگاه های درخشانی که در جای جای آن قرار گرفته اند؛ درک اینکه چرا بسیاری به این شهر سفر می کنند را آسان می کند. قصر بزرگ (گراند پلس) و معبد فات فو با مجسمه بودای خوابیده اش از مکان هایی ست که حتما باید در این شهر باشکوه بازدید شود. بالاتر از همه شهر بانکوک شب های بسیار شلوغ و غذاهای تایلندی بسیار جالبی دارد که به جلب توجه گردشگران کمک بسزایی کرده است.

تور تایلند

2- چیانگ مای تایلند

با وجود بیش از 300 معبد در این شهر، مکان های بسیاری برای کشف وجود خواهد داشت! شهر چیانگ مای، شهری آرام و جذاب است که برای آرامش پس از گشت و گذار در کل کشور، فوق العاده است. چرا خود را از ماساژ معروف تایلندی و یا خوراکی های خوشمزه ای که در سطح شهر ارائه می شود دریغ کنید؟ مرکز توجه اصلی این شهر، منطقه قدیمی و جذابی در مرکز شهر است که با کوچه های باریکش برای اکتشاف و گشتن عالی هستند. معبد معروف وات فراتات دوی سوتپ (Wat Phrathat Doi Suthep) که خارج از شهر بر روی تپه ای مشرف به چیانگ مای قرار دارد، منظره دلنشینی را به گردشگران ارائه می کند.

تور تایلند

3- شهر آیوتایا در تایلند

شهر تاریخی آیوتایا خیلی از بانکوک دور نیست و یکی از بزرگترین شهرهای دنیا در 1700 میلادی بوده است. اگرچه اکثر شهر نابود شده، ولی شواهد باقیمانده و خرابه ها نشان از گذشته ی باشکوه آیوتایا می دهد. گشت و گذار در سایت های کهنی مانند وات فرا سی سنفت (Wat Phra Si Sanphet) خیره کننده و وات فو خوا تونگ (Wat Phu Khao Thong) حیرت آور تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس از بازدید از مناظر کهن بسیار، می توانید به بازار شناور رفته و از بازار هیجان انگیز شهر با استفاده از قایق دیدن کنید.

تور تایلند

4- شهر چیانگ رائی تایلند

شهر چیانگ رائی در شمالی ترین نقطه کشور تایلند واقع شده و به واسطه معبد سفیدش که در آفتاب ظهر بسیار درخشان است در دنیا معروف شد. این معبد با معماری فوق العاده و چشم گیرش واقعاً باید دیده شود تا زیبایی هایش قابل باور شود. بسیاری از گردشگران، از مناظر زیبای شهر بازدید می کنند تا به مثلث طلایی برسند. مثلث طلایی نقطه ایست که کشور لائوس، میانمار و تایلند را به هم وصل می¬کند. بهترین چیزی که می شود از آن بازدید کرد هال اپیوم (Hall of Opium) است که در حقیقت یک موزه بزرگ متشکل از تاثیرات مواد مخدر بر تاریخ منطقه و جهان می باشد. پس از این بازدید، به سمت آبشار زیبای کان کورن (Khun Korn) بروید تا برای ادامه سفرتان تازه و احیا شوید.

تور تایلند

5- کانچابوری تایلند

شهر کانچابوری در کرانه های رودخانه های کوی نوی (Kwai Noi) و کوی یای (Kwai Yai) واقع شده است و به واسطه پل روی رودخانه کوی که به نام راه آهن مرگ بواسطه انتقال مردم بسیاری به قتلگاه در جنگ جهانی دوم شهرت گرفته است. اگرچه بازدید از موزه های شهر و معابدی که در شهر پخش شده است با ارزش می باشد، مناظر نفس گیر و زیبای اطراف شهر کانچابوری پیاده روی را بسیار دلنشین خواهد کرد. آبشارهای زیبای سای یوک نوی (Sai Yok Noi) و اراوان (Erawan) که در کنار پارک ملی اراوان واقع شده نیز از مناظر دیدنی این شهر می باشد.

تور تایلند

 

تور تایلند



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر