مجله گردشگری
امتیاز دهید :

جزیره جیمز باند تایلند

جزیره جیمز باند تایلند
تاریخ : 1399/02/22 / تعداد بازدید : 1361/ نویسنده : فلات پارس گیتی
بسیاری از کسانی که تور تایلند را خریداری می کنند، علاقه مند هستند که از جاذبه های گردشگری طبیعی این سرزمین بازدید کرده و برای چند روزی در دامان طبیعت استراحت کنند. اینبار ما هم در سفرهای مجازی آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی می خواهیم یکی از مشهورترین و بهترین دیدنی های تایلند را به شما همراهان دوست داشتنی معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر از جزیره جیمز باند بگوییم.

جزیره خائو فینگ کان یا جیمز باند تایلند

در شمال شهر پوکت و در خلیجی به نام فنگا نگا جزیره ای معروف به نام خائو فینگ کان Khao Phing Kan وجود دارد که در حال حاضر آن را با نام جزیره جیمز باند می شناسند. دلیل نام گذاری این بخش از تایلند ساخت فیلم "مردی با اسلحه طلایی" بود که بسیار مشهور شد و آن را با نام جیمز باند می شناختند. زمانی که فیلم را در پوکت ساختند این بخش از تایلند در جامعه جهانی شناخته نشده بود و استقبال بیننده ها از آن سبب شهرت جزیره شد و این دیار به قدری پیشرفت کرد که حالا بومیان منطقه اغلب از صنعت گردشگری امرار معاش می کنند.
ویژگی جذاب جزیره جیمز باند این است که جزیره صخره ای می باشد و چهره ی عمودی آن در میان دریای سبز رنگ جلوه گری می کند. جالب است بدانید که علاوه بر جزیره جیمز باند 100 جزیره دیگر نیز در همین ناحیه از تایلند وجود دارند که همگی پر از گیاهان زیبا و خودرو هستند اما هیچ یک به اندازه جیمز باند مشهور نیستند. زیبایی منحصر به فرد این جزیره سبب شد که نامش حالا در فهرست گینس به چشم بخورد.
تا چندی پیش گردشگران و بومیان اجازه ورود به جزیره جیمز باند را داشتند اما حالا به خاطر این که وضعیت جزیره کمی نامناسب است، اجازه ورود به آن داده نمی شود اما با قایق می توانید از زیبایی های منطقه لذت ببرید.

جزیره جیمز باند تایلند

نکات جالب درباره جزیره جیمز باند

عالی ترین و پرطرفدارترین تفریح در اطراف جزیره جیمز باند قایق سواری است که سبب شده بسیاری از بومی ها به قایق رانی مشغول شوند. برخی بومیان غذا و خوراکی های مختلفی را در قایق های سنتی خود به فروش می رسانند که خرید از آنها نیز تجربه جالبی است اما توصیه می شود از رستوران های موجود در سواحل استفاده کنید. بد نیست بدانید که جزیره جیمز باند یکی از مشهورترین لوکیشن ها در سراسر تایلند برای عکاسی است.
دهکده ای در نزدیکی جزایر جیمز باند وجود دارد که ساکنان آن مسلمان هستند و بازدید از آن نیز فراموش نشدنی خواهد بود. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد بازدید از جزیره جیمز باند را دارید با خود لباس ضد آب همراه داشته باشید، در محل کیسه برای قرار دادن موبایل و اشیای قیمتی در اختیار شما قرار می دهند اما بهتر است که خودتان از قبل برای این موضوع آماده باشید. شما از پوکت به راحتی می توانید به جزیره جیمز باند بروید. ما پیشنهاد می کنیم که تور گردش در جزیره را خریداری کنید زیرا از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و برای قیمت وسایل نقلیه بومی در این ناحیه هزینه خاصی مشخص نمی شود. امکان این که بومی ها از شما هزینه های بالایی بابت رساندن شما به جزیره درخواست کنند، خیلی زیاد است.

جزیره جیمز باند تایلند

جزیره جیمز باند ارزش هزینه دارد؟

بسیاری از کسانی که از جزیره جیمز باند بازدید کرده اند آن را زیباترین نقطه دنیا وصف کرده اند، شاید برای برخی از شما قیمت تور تایلند گران باشد اما توجه کنید که با وجود این که در سالهای اخیر منطقه پوکت کمی آلوده شده و زباله های زیادی در این ناحیه رها شده اند با این وجود هنوز هم جزیره جیمز باند زیبا و رویایی است و پیشنهاد می کنیم که اگر توانایی سفر به آن را دارید، به هیچ وجه از دستش ندهید. تمامی این جزایر حالا تحت حفاظت ملی تایلند قرار دارند و خدمات بسیار خوبی در آن برای گردشگران وجود دارد و به جرات می توانیم بگوییم که این مکان یکی از زیباترین سواحل تایلند است و اگر اهل ماجراحویی باشید یا حتی با خانواده به تایلند رفته باشید، می تواند یک مقصدی رویایی برای تان باشد.
ناگفته نماند که فضای زیرین تمامی جزایر صخره ای پوکت پر از غار است که امکان بازدید از آنها نیز وجود دارد.

جزیره جیمزباند تایلند




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر