مجله گردشگری
امتیاز دهید :

جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 1635/ نویسنده : فلات پارس گیتی
پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور تایلند است که همواره هموطنان عزیز ایرانی خواستار تورهای مسافرتی به مقصدش می باشند، اینبار قصد دارم که در اینجا برخی از دیدنی های مشهور شهر پاتایا را به شما معرفی کنم تا با دید بازتری به سمت این شهر زیبا رهسپار شوید، با فلات پارس گیتی همراه باشید.

جاذبه های گردشگری پاتایا

تایلند از محبوب ترین کشورها برای ایرانیان است، زیرا قیمت تور تایلند معقول می باشد و دیدنی هایش شامل طبیعتگردی، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی می شود و سلایق هر قشری را پاسخگو می باشد. از سوی دیگر می دانیم که هزینه ها نقش مهمی برای انتخاب مقصد برای شما عزیزان دارد، بنابراین همواره در تلاشیم تا تور ارزان تایلند را ارائه بدهیم و همچنین تهرانی را هم از یاد نبرده ایم و تور تایلند از تهران نیز در برنامه ما قرار دارد. با همه این توضیحات پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید تور با دیدنی های تایلند بیشتر آشنا شوید، به خاطر آن که شمار جاذبه های گردشگری این کشور زیاد است، در هر مطلب به صورت مجزا به معرفی دیدنی های یکی از شهرهای تایلند خواهم پرداخت، امروز پاتایا را انتخاب کردم و دعوتتان می کنم تا با ما بیشتر جاذبه های معروف پاتایا را بشناسید.

واکینگ استریت پاتایا

تفریحات شبانه و گشت و گذار در خیابانهایی که با نور فروشگاه و رستوران ها روشن می شوند، یکی از تفریحات محبوب در تایلند و به ویژه شهر پاتایا است. اگر به این نوع تفریحات علاقه مند هستید، خیابان وایکینگ استریت مشهورترین خیابان پاتایا برای قدم زدن و آشنایی با فرهنگ مردم این دیار است. می توانید با همسفرانتان به این خیابان بروید و از غذاهای مختلف رستورانهایش بچشید و شبی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. بنابراین وایکینگ استریت یکی از مهمترین دیدنی های پاتایا به شمار می آید.

دیدنی های پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

اگر توصیف طبیعت تایلند و پاتایا را زیاد شنیده اید و دوست دارید که از آن دیدن کنید، باغ گیاهشناسی نانگ نوچ بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. این باغ وسعت زیادی دارد و حدود 500 هکتار است. برای رسیدن به این باغ باید به جاده سوخومویت در استان چونبوری بروید تا این بهشت تایلند را از نزدیک مشاهده کنید. داستان ساخت این باغ به سال 1954 باز می گردد که در ابتدا یک باغ میوه بود.
حالا تفریحات متنوعی در باغ نانگ نوچ وجود دارد تا گردشگران بتوانند ساعات بهتری را در این مکان تفریحی سپری کنند، تفریحاتی مانند دوچرخه سواری، نمایش فیلها و....

دیدنی های پاتایا

مینی سیام پاتایا

مینی سیام نام یکی از پارک های پاتایا می باشد که در آن مدلهای مختلفی از دیدنی های مشهور در جهان را ساخته اند و می توانید با دیدن آنها اطلاعات بسیار مفیدی به دست بیاورید. این مکان جای مناسبی برای قدم زدن و تماشای مدل دیدنی هایی همچون برج ایفل، برج کج پیزا، معابد تایلند و... است. همچنین گونه های گیاهی موجود در این مکان نیز مهم و تماشایی هستند.

دیدنی های پاتایا

موزه سه بعدی پاتایا

شاید شما هم آوازه موزه و گالری های سه بعدی را شنیده باشید، اماکنی که هنرمندان در آنها هنرشان را به رخ میکشند و دل بازدیدکننده ها را می برند. موزه سه بعدی پاتایا هم مکان خوبی برای بازدید از نقاشی ها و تابلوهایی است که چند بعدی هستند و در ابتدا چشم هر بیننده ای را فریب می دهند. این مکان برای عکاسان یا افرادی که دوست دارند عکسهایی مهیج و جذاب و در کم نظیر بیافرینند بسیار عالی است و توصیه می کنیم که اگر در سفرتان به پاتایا زمان کافی داشتید از این مکان نیز دیدن کنید.

دیدنی های پاتایا

بازار شناور پاتایا

بازارهای شنانور تایلند بسیار مشهور هستند به صورتی که در تمامی شهرهای تایلند می توانید آنها را بیابید و از مهمترین و جالب ترین دیدنی ها برای گردشگران به شمار می آیند. در شهر پاتایا نیز بازار شناور وجود دارد. ماجرای بازارهای شناور به این صورت است که بومیان کالاهای خود را به داخل قایق هایشان می برند و هنگان پارو زدن در رود آنها را به مشتری ها می فروشند. اغلب کالاهایی که در این نوع بازارها به فروش می رود خوراکی است به گونه ای فروشنگان در همان لحظه غذاهای محلی را در قایق طبخ می کنند و به فروش می رسانند. بازار میوه های استوایی هم در بازارهای شناور داغ است و می توانید طعم میوه های استوایی را هم از در این مکان بچشید. گاهی در بازارهای شناور صنایع دستی نیز فروخته می شود تا گردشگران بتوانند آنها را به عنوان سوغات بخرند. توصیه می کنم بازار شناور پاتایا را از دست ندهید زیرا برای توریست ها همیشه جالب است.

دیدنی های پاتایا

 

تور پاتایا

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر