مجله گردشگری
امتیاز دهید :

خرید در آنتالیا

خرید در آنتالیا
تاریخ : 1399/02/23 / تعداد بازدید : 1131/ نویسنده : فلات پارس گیتی
در یک دهه گذشته کشور ترکیه توانست خود را به عنوان یک تولید کننده پوشاک قوی در میان کشورهای منطقه مطرح کند، این در حالی است که میزان رضایت مشتری های آن نیز بسیار بالا بود. در حقیقت قیمت پایین پوشاکی که در کشور ترکیه تولید می شد با توجه به کیفیت خوب کالا سبب شد که به سرعت پوشاک به یکی از مهمترین سوغاتی های گردشگرانی تبدیل شود که برای سفر به ترکیه می رفتند. رفته رفته موضوع پوشاک ترکیه باز هم پا را فراتر گذاشت و به بهانه ای برای سفر گردشگران به این دیار تبدیل شد. همانطور که حتما می دانید ایرانیان بسیاری فقط به قصد خرید لباس تور استانبول یا حتی تور زمینی استانبول را می خرند و راهی این دیار می شوند.

مساله دیگر این است که دولت ترکیه سالهاست که سرمایه گذاری کلانی روی پیشرفت صنعت توریست خود کرده است و ساخت مراکز خرید باشکوه در شهرهای توریستی نیز بخشی از این هدف بلند مدت بود. بیشتر مسافرانی که به قصد خرید به ترکیه می روند یا در طی سفرهایشان به خرید پوشاک نیز اهمیت می دهند، استانبول را انتخاب می کنند که البته ناگفته نماند در سالهای گذشته به خاطر سقوط ارزش ریال بسیاری از ایرانیان به جای استانبول تور وان را خریداری می کنند تا شاید بتوانند کالاهایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنند؛ سوالی که زیاد با ما در میان گذاشته می شود این است که آیا فقط شهر وان و استانبول برای خرید پوشاک مناسب هستند؟
به خاطر تکرار این سوال و نبود اطلاعات درست در اینترنت در این سفر مجازی از آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی به خرید آنتالیا می پردازیم و به مرور خرید در یک شهرهای محبوب ترکیه را بررسی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

خرید در آنتالیا

قیمت اجناس در آنتالیا به نسبت استانبول

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که توریست ها به خاطر استفاده از هتل های پنج ستاره لوکس و یو آل و خدماتی که در آن ها ارائه می شود به سوی آنتالیا رهسپار می شوند. نکته ای که اغلب مسافران ایرانی آن را فراموش می کنند این است که شهر آنتالیا نیز برای خرید پوشاک مناسب است؛ شاید بسیاری از شما عزیزان که به آنتالیا سفر کردید با من مخالفت کنید اما باید بگویم که خرید پوشاک خوب در آنتالیا بستگی به این دارد که از چه جایی خرید خود را انجام می دهید؛ برای مثال ساحل لارا یکی از محبوب ترین مناطق در آنتالیاست که ایرانیان هم زیاد به آن سفر می کنند و اگر در هتل های خوب آن اقامت کنید، متوجه می شوید که توریست های اروپایی و به ویزه آلمانی و انگلیسی ها نیز به وفور به لارا می روند. مراکز خرید بسیاری در لارا وجود دارد و احتمالا اگر شما هم تور آنتالیا را خریداری کنید از آنها دیدن خواهید کرد اما نکته مهم این است که لارا برای خرید مناسب نیست و قیمت اجناس در آن بسیار بالا می باشد و باید هزینه کالاها را با دلار یا یورو پرداخت کنید و اگر سری به پاساژها بزنید، متوجه می شوید که کالاها در سطح قدرت خرید قشر متوسط جامعه ایرانی نیست؛ اما ناامید نشوید اگر به مراکز خرید قیمت مناسب آنتالیا مراجعه کنید، اوضاع متفاوت خواهد بود.

خرید در آنتالیا

مراکز خرید قیمت مناسب آنتالیا

به صورت کلی باید توجه داشته باشید که سطح قیمت کالاها در شهر آنتالیا فقط کمی از استانبول بالاتر است و حتی اگر خوب بگردید، پوشاک را با قیمتی که در شهر استانبول عرضه می شود نیز در آنتالیا یافت می گردد. در آنتالیا مراکز خرید کوچک و بزرگ متعددی وجود دارد که باهم با برخی از آنها آشنا می شویم.
مرکز خرید تراسیتی آنتالیا و مارک آنتالیا دو مرکز خرید محبوب ایرانی ها در این شهر هستند که هم وسعت زیادی دارند و هم اجناس خوبی. هردوی این مراکز خرید در مرکز شهر آنتالیا هستند بنابراین اگر در مناطق توریستی اطراف شهر ساکن شدید باید یک روز خود را به خرید اختصاص بدهید و به مرکز شهر بروید.
از دیگر مراکز خرید شهر آنتالیا می توانم از آنتالیا میگروس، مال آف آنتالیا، اوزدیلیک پارک، مرکز خرید آگورا، مرکز خرید آکاپارک، مرکز خرید شمال، مرکز خرید اراستا ای وی ام، مرکز خرید دیپو، مرکز خرید سلطان بازار، مرکز خرید لائورا و مرکز خرید سلک لر.

خرید در آنتالیا
به نظر شما آنتالیا برای خرید مناسب است یا خیر؟
تجربه خرید از کدامیک از مراکز خرید شهر آنتالیا را دارید؟
منتظر نظرات شما خوبان هستیم.


پست های مشابه
برچسب ها
تور آنتالیا


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر