مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور زمینی آنتالیا

تور زمینی آنتالیا
تاریخ : 1399/03/24 / تعداد بازدید : 1066/ نویسنده : فلات پارس گیتی
آنتالیا یکی از شهرهای معروف کشور ترکیه به حساب می آید که در کرانه دریای مدیترانه واقع شده است. می توان گفت که آنتالیا یکی از لوکس ترین مقاصد سفر برای افرادی است که علاقه مند به تفریحات ساحلی هستند و به ترکیه سفر می کنند. تور آنتالیا از دیرباز برای ایرانیان ارائه می شد اما در حقیقت از زمانی که سرمایه گذاری دولت ترکیه بر روی این شهر آغاز شد، ایرانی ها نام این شهر را به وفور می شنیدند. از دلایل مهم شهرت آنتالیا برای سفر آب و هوای خوب، امکانات تفریحی و از همه مهم تر هتل های UALL شهر آنتالیا بود. در واقع UALL با آنتالیا تعریف شد.

تور زمینی آنتالیا

 از آنجایی که خرید تور آنتالیا این امکان را فراهم می کرد که مسافران با یکبار هزینه و رزرو هتل از تمامی غذاها و امکانات هتل ها بهره مند شوند، هزینه سفر به آنتالیا برای ایرانی ها مقرون به صرفه بود، حالا پس از گذشت چند سال از شهرت آنتالیا در میان هموطنان ما و سقوط ارزش ریال هنوز هم افراد بسیاری علاقه مند به سفر به آنتالیا هستند اما به دلیل افزایش قیمت تورها امکان سفر برای آنها مهیا نیست. ما در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی تور آنتالیا زمینی و هوایی را ارائه می کنیم تا هر قشری بتواند از این شهر زیبا دیدن کرده و سفر به آنتالیا برای هیچ یک از علاقه مندانش رویا نباشد، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تور زمینی آنتالیا بگویم.

شرایط تور زمینی آنتالیا

اولین نکته ای که با صحبت درباره سفر زمینی به آنتالیا در ذهن تداعی می شود، فاصله ایران تا این دیار است. برای آن که فاصله را بهتر متوجه شوید ما معیار را تهران قرار می دهیم. مستقیم ترین راه از تهران به این مقصد 2,423 کیلومتر است که اگر آن را با اتومبیل شخصی خود طی کنید باید حدود 30 ساعت در راه باشید که البته کمی بیشتر از این میزان است چون ما توقف ها را حساب نکردیم. اگر تور زمینی آنتالیا را که با اتوبوس های وی آی پی ارائه می شوند در نظر بگیرید چیزی حدود 40 ساعت زمان لازم دارید تا از تهران به آنتالیا برسید. لازم است ذکر کنم که شرایط تورهای زمینی آنتالیا در زمان های مختلف متفاوت است و توصیه می شود که برای کسب اطلاعات جزئی تر به صفحه تور ترکیه و زیرمجموعه تور آنتالیا از منوی پیش رو مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های مندرج در وبسایت تماس بگیرید.
اتوبوس هایی که برای تورهای زمینی طولانی مدت تدارک دیده شده همه ویژه و با صندلی های مناسب و تهویه هوا هستند و این نوع سفرها به شدت به گروه های دوستانه پیشنهاد می شود.

پیش از خرید تور زمینی آنتالیا بدانید

لطفا پیش از خرید تور زمینی در نظر داشته باشید که اگر به بیماری های خاص مبتلا هستید باید حتما پیش از سفر با پزشک خود مشورت کنید و داروها و تجهیزات لازم خود را همراه داشته باشید.
به فصل سفر توجه داشته باشید و اگر در فصول سرد تور خریداری می کنید لباس مناسب همراه داشته باشید و یا در این زمینه با لیدر خود مشروت نمایید.
همراه داشتن پاسپورت را فراموش نکنید زیرا برای خروج از کشور نیاز به پاسپورت خواهید داشت و این موضوع هیچ ارتباطی با سفر زمینی یا هوایی ندارد.
لطفا پیش از خرید تور از ممنوع الخرج نبودن خود مطمئن شوید زیرا اگر در مرز مطلع شوید که ممنوع الخروج هستید کاری از کسی بر نخواهد آمد.
نگران آب و غذا نباشید، لیدرهای ماهری که فلات پارس در اختیار شما قرار می دهد در این زمینه شما را یاری می کنند و در صورت لزوم رستوران های خوب را به شما معرفی خواهند کرد.
نگران سرویس بهداشتی نباشید، تورها طوری برنامه ریزی می شوند به در فواصل مختلف اتوبوس می ایستد.

چطور تور زمینی آنتالیا بخریم؟

فلات پارس گیتی سالهاست که به صورت تخصصی در زمینه برگزاری تورهای زمینی فعالیت می کند و حتما می دانید که آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تور زمینی ارمنستان در سراسر ایران است؛ بنابراین مطمئن باشید که ما تدارکات لازم برای سفر آسوده مسافران را مهیا کرده ایم و شما نیز می توانید برای خرید تور و یا مطرح کردن سوالات با شماره تماس های مندرج ارتباط برقرار کنید و خوب است بدانید که ما در دوران شیون ویروس کرونا نیز فعال هستیم.