مجله گردشگری
امتیاز دهید :

قیمت تفریحات دبی

قیمت تفریحات دبی
تاریخ : 1402/01/27 / تعداد بازدید : 18058/ نویسنده : فلات پارس گیتی
دبی شهر تفریح و خوش گذرانی است، اغلب ایرانیانی که تور دبی را خریداری می کنند برای گردش به این شهر می روند اما همانطور که حتما شنیده اید، تفریح در دبی ارزان نیست و بیشتر پولی که گردشگران با خود می برند، خرج همین تفریحات می شود.

قیمت تفریح در پارک آبی های دبی

از آنجایی که دبی شهری با آب و هوای گرم است، یکی از بهترین انتخاب ها برای تفریح همیشه پارک آبی ها بوده اند، به همین خاطر توصیه می شود برای برنامه ریزی دقیق تر قیمت ورودی پارک آبی ها را بدانید تا در هزینه ها دچار مشکل نشوید. هزینه های ورودی پارک آبی های مشهور دبی از این قبیل هستند:

 

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی: قیمت بلیط‌های روزانه وایلد وادی در حدود ۲۲۵ درهم اماراتی شروع می‌شود. اما قیمت بلیط‌های پکیجی بستگی به تعداد روزها و تعداد افراد حضوری دارد و ممکن است تا چند صد دلار اماراتی هم برسد. لازم به ذکر است که قیمت‌ها ممکن است به دلیل تغییر در شرایط اقتصادی و یا فصل بازدید، تغییر کنند. برای دقیق‌تر دانستن آخرین قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی در دبی، بهتر است به سایت رسمی پارک مراجعه کرده و قیمت‌ها را در بخش مربوطه بررسی کنید.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی: قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس در دبی بسته به نوع بلیط و تاریخ بازدید شما متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت بلیط‌های پارک آبی آتلانتیس برای بزرگسالان در حدود ۲۰۰ درهم اماراتی شروع می‌شود، اما برای کودکان، قیمت کمتری دارد. همچنین، بسته‌های چند روزه نیز با توجه به تعداد روزها وپکیج ها متفاوت است.
در صورتی که قصد بازدید از پارک آبی آتلانتیس را دارید، بهتر است قبل از خرید بلیط، قیمت‌ها را در سایت رسمی پارک بررسی کنید و یا با مراجعه به پایانه‌های فروش بلیط در دبی، قیمت‌ها را مشاهده کنید. همچنین، برای اطلاع از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، به صورت دوره‌ای ممکن است قیمت‌ها تغییر کنند.

قیمت بلیط پارک آبی آیس لند: بلیط پارک آبی آیس لند در دبی بسته به نوع بلیط و تاریخ بازدید شما متفاوت است و ممکن است در بازه‌های مختلف زمانی تغییر کند. با این حال، برای دانستن آخرین قیمت بلیط ورود به پارک آبی آیس لند بهتر است به سایت رسمی پارک آبی آیس لند مراجعه کرده و در بخش قیمت‌ها جستجو کنید. به طور کلی، قیمت بلیط برای بزرگسالان در حدود ۲۰۰ درهم اماراتی شروع می‌شود و برای کودکان نیز حدوداً ۱۸۵ درهم اماراتی است.

پارک آبی آتلانتیس دبی

هزینه بازدید از برج خلیفه دبی

دبی است و یک برج خلیفه که نامش در جهان شناخته شده است، بلندترین برج دنیا که سالهاست مایه افتخار مردم امارات بوده است. اگر به دبی سفر کنید حتما بخشی از سفرتان به دیدن برج خلیفه اختصاص می یابد که بی تردید برای بازدید از آن نیز باید بخشی از بودجه خود را اختصاص بدهید.
درست روبه روی برج خلیفه یک آبنمای موزیکال واقع شده که آن هم رکورددار بزرگترین آبنمای دنیاست اما خوشبختانه تماشای آن کاملا رایگان است اما برای بازدید از برج خلیفه باید هزینه ورودی بپزدازید که به شرح زیر است:
بازدید از طبقات 124، 125 و 148: 370 درهم امارات
قدم زدن در قسمت ویژه‌ی آبنمای موزیکال: 141 درهم امارات
شروع قیمت بازدید از آبنمای دبی: از 68.25 درهم به بالا
تماشای طلوع خورشید و صبحانه در برج خلیفه: 141 درهم امارات
ورودی سکوی بازدید برج خلیفه: 370 درهم امارات

برج خلیفه دبی

هزینه بازدید از باغ گل دبی

باغ گل دبی هم یکی از عجایب این شهر است که طرفداران زیادی دارد، این باغ گل را در میان شهری کویری ساخته اند که از نظر آب و هوایی برای این کار مناسب نیست و همین کار سبب شده تا برای گردشگران خارجی جالب باشد و در فهرست اماکن دیدنی مورد علاقه آنها قرار بگیرد. اگر شما هم علاقه مند هستید که از باغ میراکل یا همان باغ گل دبی دیدن کنید هزینه بازدید از آن به شرح زیر است:
بلیط ورودی برای بزرگسالان: 40 درهم
بلیط ورودی باغ میراکل برای کودکان: 30 درهم

باغ گل معجزه دبی

هزینه بازدید از شهربازی فراری

فراری ورلد نیز یکی از مراکز تفریحی است که گردشگرانی که به دبی سفر می کنند غیرممکن است از آن دیدن نکنند؛ البته فراموش نکنید که این شهر بازی در ابوظبی است و در دبی واقع نشده اما به دلیل شهرت زیاد و تفریحات فوق العاده و متعددی که در ان وجود دارد بسیاری از ایرانیان در سفرشان به دبی به ابوظبی رفته و از آن نیز استفاده می کنند. هزینه های تفریح در این مکان کم نیست و توصیه می شود که حتما پیش از مراجعه به ان برای پرداخت هزینه هایش برنامه ریزی کنید.
قیمت بلیط ورودی بزرگسالان 295 درهم
قیمت بلیط ورودی کودکان 230 درهم
البته لازم است ذکر کنم که برای استفاده از بسیاری از بازی های موجود در این شهربازی باید هزینه مجزا پرداخت کنید و لزوما پرداخت ورودی به این معنا نیست که هرقدر بخواهید می توانید از تمامی وسایل بازی شهربازی فراری ورلد استفاده نمایید.

شهربازی فراری دبی

نکات مهم درباره هزینه تفریح در دبی

تمام هزینه هایی که در اینجا برای شما عزیزان ذکر کردیم مربوط به سال 2019 هستند و در ماه سپتامبر بروزرسانی شده اند بنابراین اگر در سال 2019 یا پایان سال 1398 رهسپار دبی هستید این هزینه ها تغییری نمی کنند.
توجه داشته باشید که یکی دیگر از تفریحات مهم در دبی گشت و گذار در مراکز خرید و بازارها می باشد که بازدید از دبی مال در صدر آنها قرار دارد که این تفریح هزینه ای ندارد. البته اگر بخواهید از رستوران ها و یا مراکز تفریحی داخل مراکز خرید استفاده کنید باید هزینه جداگانه بپردازید.

تفریح در دبی