مجله گردشگری
امتیاز دهید :

آبنمای موزیکال دبی

آبنمای موزیکال دبی
تاریخ : 1399/02/28 / تعداد بازدید : 1374/ نویسنده : فلات پارس گیتی
دبی را با عناوینی مانند پیشرفت سریع، مدیریت درست و شهر رکوردها می شناسیم. شهر دبی طی دو دهه پیشرفت چشم گیری در زمینه صنعت توریسم کرد و گردشگران خارجی نیز به خاطر تماشای معماری های خاص و تفریحات منحصر به فرد راغب به خرید تورهای دبی شدند. حالا چندی ست که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان سفر وجود ندارد اما باز هم بی تردید دبی در صدر جدول شهرهای گردشگرپذیر در خاورمیانه قرار خواهد گرفت.
در این میان اگر شما هم دلتان لک زده برای یک سفر لوکس و به یادماندنی خوب است که از همین حالا به فکر برنامه ریزی برای سفرهای آینده خود باشید، ما در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی به محض باز شدن مرزهای زمینی و هوایی قیمت تور دبی و انواع تور دبی و خدمات مربوط به آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از مشهورترین دیدنی های شهر زیبای دبی را معرفی کنیم و با هم سفری مجازی به کشور امارات متحده عربی برویم.

تور دبی و بازدید از آبنمای موزیکال دبی

پیش از این که بیشتر در رابطه با آبنمای موزیکال دبی برایتان بگویم باید بدانید که خریداران تور دبی ارزان می دانند که گردش و تفریح در این شهر ارزان تمام نخواهد شد و چه بسا مسافرانی که از دبی به ابوظبی رفتند تا از پارک فراری دیدن کنند و در آنجا بودجه آنها تمام شد و دچار مشکلات عدیده ای شدند پس بهتر است که با دید بازتر و پیش از سفر برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید از تمامی جاذبه های گردشگری که مد نظر دارید و مورد علاقه ی شما می باشند دیدن نمایید. آبنمای موزیکال دبی از آن دسته دیدنی هایی است که حتما در دبی باید آن را ببینید زیرا هم تماشایش هیچ هزینه ای ندارد و هم وسیع ترین آبنمای موزیکال دنیا به شمار می رود. ناگفته نماند که این آبنمای موزیکال درست رو به روی برج خلیفه قرار دارد که با بازدید از آن می توانید سلفی های فوق العاده ای را هم با برج خلیفه بگیرید. ما در گذشته برج خلیفه را به شما معرفی کردیم و پیشنهاد می شود که از آن سفر مجازی ما نیز دیدن کنید.

معرفی آبنمای موزیکال دبی

حتما در تصاویر شهر دبی آبنمای دبی را هم دیده اید و با فواره های بلند قامتش آشنایی دارید. آبنمای موزیکال به این معنا است که همزمان با بیرون آمدن آب از فواره های آبنما موزیک بلندی نیز پخش می شود و آب و فواره ها نقش رقص نور را بازی می کنند. شما می توانید در کنار آبنما بنشینید و ساعت ها بدون پرداخت هیچ پولی از فضا و موزیک و آب لذت ببرید.
مساحت آبنمای دبی 275 متر مربع است و فواره ها می توانند آب را حدود 152 متر به سمت بالا پرتاب کنند. زیبایی های آبنمای موزیکال دبی به همینجا ختم نمی شود بلکه آن را به حدود 2700 لامپ ال ای دی مزین کرده اند که سبب شده آبنما در شب همچون الماسی در کنار برج خلیفه، بلندترین آسمان خراش جهان بدرخشد. اگر در زمان مناسب های خاص مانند کریسمس و... از آبنمای دبی دیدن کنید، موزیک های مناسبتی پخش می شود که حس و حال جالبی به بازدیدکننده ها القا می کند.

نکات ضروری پیش از بازدید از آبنمای موزیکال دبی

حتما کفش راحت به پا کنید زیرا در اطراف آبنمای موزیکال دبی فضای خوبی وجود دارد که شما را علاقه مند به پیاده روی می کند.
می توانید در کنار بازدید از این سازه جذاب از دبی مال هم دیدن کنید.
نام آبنمای دبی با عنوان بزرگترین آبنمای موزیکال جهان در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است.
درست است که برای بازدید از آبنمای دبی نیاز به پرداخت هزینه نیست اما برای ورود به برج خلیفه باید ورودی پرداخت نمایید.
آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی همواره پس از اتمام شیوع ویروس کرونا تورهای دبی را به فروش می رساند.
آبنمای دبی از معدود جاذبه های گردشگری رایگان در دبی است.
در بالای آبنمای دبی یک زیپ لاین وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید که هزینه ای اضافه دارد.
در تمامی فصول امکان بازدید از آبنمای دبی وجود دارد اما بهترین زمان بازدید بهار است.

آدرس آبنمای موزیکال دبی

رسیدن به آبنمای موزیکال دبی بسیار آسان است، می توانید مترو سوار شوید و پس از پیاده شدن در ایستگاه دبی مال به آبنما برسید.
آدرس: امارات، دبی، مرکز شهر دبی، جنب برج خلیفه




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر