مجله گردشگری
امتیاز دهید :

آب و هوای شهر وان + بررسی فصل ها و زمان مناسب سفر

آب و هوای شهر وان + بررسی فصل ها و زمان مناسب سفر
تاریخ : 1402/04/27 / تعداد بازدید : 5906/ نویسنده : فلات پارس گیتی
شهر وان به دلیل نزدیک بودن به کشور ایران، همواره یکی از ارزان قیمت ترین مقاصد سفر خارجی و در عین حال محبوب ترین مقصدها برای هموطنان ما به شمار می آید. همانطور که حتما در جریان هستید در وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی می توانید تور زمینی وان را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

تور وان چند سالی است که در فهرست تورهای مسافرتی پرفروش ما قرار دارد زیرا این شهر دارای طبیعتی دلفریب است و سفر به آن نیز ارزان تمام می شود به همین خاطر در این مطلب می خواهیم به یکی از سوالات متداول شما عزیزان پاسخ بدهیم و آن چیزی نیست چگونگی وضعیت آب و هوایی شهر وان ترکیه در ماه ها و فصل های مختلف سال.
پیش از آن که به شکل مفصل آب و هوای این دیار را بیان کنم باید توجه داشته باشید که در تمامی فصول سال امکان خرید در وان وجود دارد و در وان نیز مانند شهر استانبول فستیوال حراج های خوبی برپا می گردد.

اگر قصد سفر به شهر وان را دارید لازم است تا فاصله تبریز تا وان و همینطور فاصله خوی تا وان را بخوانید تنها بر روی عبارات کلیک نمایید.

آب و هوای وان در بهار

از آنجایی که تور نوروز وان به سرعت به فروش می رود، شکی نیست که بهار زمان خوبی برای سفر به وان است و هرچه به روزها پایانی بهار نزدیک شوید، طبیعت وان زیباتر می شود و می توانید از تماشای درختان پرشکوفه و تپه و دشت های سرسبز لذت ببرید. آب و هوای وان به صورت کلی سرد و معتدل است و هوای پاکیزه ای دارد. ماه های آخر بهار و آغاز تابستان بهترین زمان سفر به شهر وان به شمار می روند بنابراین اگر در صدد رزرو تور وان برای بهار هستید، لازم نیست درباره آب و هوا نگران باشید. توصیه می شود اگر در فروردین ماه به وان می روید لباس گرم همراه داشته باشید زیرا ممکن است که وزش باد سرد برای شما آزاردهنده باشد و همچنین شاهد باران های پراکنده باشید. آب و هوای وان شباهت زیادی به شهرهای شمال غربی ایران دارد.

آب و هوای وان در بهار

آب و هوای وان در تابستان

اگر آب و هوا مهم ترین فاکتور شما برای مقصد سفر است، باید بگوییم که وان را در تابستان از دست ندهید زیرا بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا تابستان می باشد. هوای این دیار در گرم ترین حالت 22 درجه سانتی گراد است بنابراین نگران گرمازدگی نباشید و با خیالی آسوده خود را برای یک سفر عالی به وان آماده کنید.

همچنین شما میتوانید برای اطلاع تورهای زمینی و لحظه آخری وان بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.
لازم است ذکر کنم که اگر تعریف دریاچه وان و جذابیت های این دریاچه را شنیده اید و دوست دارید که حتما در سفر خود به ترکیه از این دریاچه نیز دیدن نمایید، بی تردید فصل تابستان بهترین زمان برای طبیعتگردی در سراسر کشور ترکیه و به ویژه شهر وان می باشد.

آب و هوای وان در تابستان

آب و هوای شهر وان ترکیه در پاییز

مسافرانی که به وان سفر می کنند حتما بخشی از سفر آنها به گردش در طبیعت اختصاص خواهد یافت پس اگر طبیعت پاییزی را ترجیح می دهید ماه مهر را برای خرید تور وان انتخاب کنید زیرا وان در این زمان به یک لوکیشن عالی برای عکاسی تبدیل می شود و می تواند با طبیعت نابش توجه شما را به خود جالب کند. ناگفته نماند که هوای وان در آذرماه سرد است و گاهی شاهد بارش برف در این زمان هستیم بنابراین اگر در پاییز به وان می روید حتما لباس گرم را با خود ببرید تا دچار سرماخوردگی نشوید.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری وان با ما همراه باشید

آب و هوای شهر وان در پاییز

آب و هوای وان در زمستان

در ابتدا نیز اشاره کردم که آب و هوای شهر وان ترکیه سرد و معتدل است بنابراین زمستان های وان همواره سرد هستند و در این زمان شاهد بارش برف و باران هستیم. شاید تصور کنید که زمستان زمان خوبی برای سفر به وان نیست اما جالب است بدانید که به دلیل کاهش قیمت تورهای وان در زمستان این زمان یکی از پرطرفدارترین زمان های سفر به وان در نزد ایرانی هاست و البته وجود تخفیف فروشگاه ها و مناسبت هایی چون کریسمس و باکسینگ دی و بلک فرایدی نیز در این موضوع نقش مهمی دارند. پس مشتریان عزیزی که قصدشان از سفر به وان فقط خرید است، توصیه می شود که تور زمستانی وان را از دست ندهید و یا تور نوروز ن را رزرو کنند تا بتوانند خرید خوبی را در این شهر تجربه نمایند.

همچنین می توانید برای اطلاع از مراکز خرید وان بر روی عبارت لینک شده کلیک نمایید

 آب و هوای وان زمستان

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر