مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور وان خرداد | تور وان فصل تابستان

تور وان خرداد | تور وان فصل تابستان
تاریخ : 1402/08/16 / تعداد بازدید : 238/ نویسنده : فلات پارس گیتی

تور وان ترکیه خرداد ماه

به طور کلی می توان گفت بهترین زمان برای سفر با توجه به هدف مسافرین تعیین می شود. اما اگر به دنبال آب و هوایی بکر و معتدل هستید بهترین زمان برای سفر به وان در فصل بهار و از اواخر اسفندماه تا نیمه فروردین ماه است.

درصورتی که قصد دارید در ایام تعطیلات بهاری نسبت به خرید تور وان اقدام نمایید، کافیست با مشاهده پکیج های موجود، نسبت به رزرو قطعی با کارشناسان آژانس مسافرتی فلات پارس در ارتباط باشید تا بهترین قیمت تور زمینی وان را برای خود و عزیزانتان رزرو کنید.


تور وان خرداد | تور وان فصل تابستان

بهترین زمان سفر به وان

بهترین زمان برای خرید و سفر به شهر های ترکیه ، فصل بهار و یا اوایل تابستان است؛ زیرا این شهر به علت داشتن آب و هوای کوهپایه ‌ای در فصول سرد سال سرمای شدیدی را تجربه می‌ کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌ کنیم که در فصل بهار و تابستان برای رزرو تور ترکیه اقدام کنید. مجموعه ما برای بهار و تابستان 1402 امکان سفر به این شهر زیبای ترکیه را در قالب تورزمینی وان با خدمات رفاهی ویژه فراهم نموده است.

معمولا این شهر را با عنوان مقصدی پر تخفیف برای خرید انواع اقلام با برند های معتبر می شناسند. لازم است بیان کنیم اگر در سفرتان قصد خرید دارید، حتما در اسفند و فصل بهار به این شهر دوست داشتنی مراجعه کنید و فرصت های ویژه بهره مند شوید.

بنابراین می توان گفت بهترین زمان برای سفر به ترکیه در ماه های فصول تابستان و بهار است.

تور وان فصل تابستان | تور وان خرداد

این شهر در ارتفاعات آناتولی قرار دارد و از این رو در فصل تابستان (اواسط تیرماه الی اوایل شهریور) دارای آب و هوای گرم و خشک است. بنابراین اغلب تورها به مقصد این شهر در چنین زمانی برگزار نمی گردد و یا با ظرفیت های کم اجرا می شود. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در فصل تابستان، سفر به این شهر ترکیه را به جهت سفری با آب و هوای خیلی خوب در نظر نداشته باشید. اما از نظر هزینه و جاذبه های گردشگری، می تواند گزینه ای مطلوب برای سفر باشد.

ساحل های ترکیه



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر