مجله گردشگری
امتیاز دهید :

هزینه + محل و مراحل تور انگشت نگاری کانادا در ایروان ارمنستان | اطلاعات کامل

هزینه + محل و مراحل تور انگشت نگاری کانادا در  ایروان ارمنستان | اطلاعات کامل
تاریخ : 1402/08/21 / تعداد بازدید : 1091/ نویسنده : فلات پارس گیتی

شما به عنوان یک شهروند ایرانی، چنانچه قصد سفر به کانادا، انگلیس و آمریکا را داشته باشید، نیاز است همچون سایر کشورها، بخشی از مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا را به صورت حضوری تکمیل کنید. از آنجایی که روابط دیپلماتیکی میان ایران و سه کشور مذکور برقرار نیست و این کشورها در ایران کنسولگری فعالی ندارند، شما باید برای تکمیل مراحل دریافت ویزا، از طریق یک کشور ثالث اقدام نمایید. برای انجام این کار، تورهایی در نظر گرفته شده که در اصطلاح، تور انگشت نگاری نامیده می شود. یکی از کشورهایی که می توانید از طریق آن نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید، ارمنستان است. شما می توانید با حضور در تور انگشت نگاری ارمنستان، به ارمنستان سفر کنید و مراحل اداری دریافت ویزای خود را تکمیل نمایید. در ادامه، به برخی از موارد مربوط به مراحل انگشت نگاری کانادا در ایروان برای شهروندان ایرانی اشاره می‌کنیم. شما می توانید برای اطلاع از نرخ تورهای ارمنستان به صفحه مربوطه مراجعه  فرمایید.


در صورتی که به عنوان یک شهروند ایرانی قصد سفر به کانادا را دارید، می توانید برای دریافت ویزا به ایروان، پایتخت ارمنستان سفر کنید. برای این کار ابتدا بهتر است جهت دریافت اطلاعات به روز و دقیق، از منابع رسمی و معتبر مانند وب‌سایت سفارت کانادا یا سایت‌های مربوط به وزارت خارجه کانادا استفاده کنید. پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم، باید فرم درخواست ویزا را تکمیل کنید. این فرم معمولاً به صورت آنلاین در دسترس است و می‌توانید آن را از وب‌سایت سفارت کانادا دریافت نمایید. در این فرم باید اطلاعات شخصی، سوابق تحصیلی و شغلی، اطلاعات مالی و اقامتی و سایر جزئیات مورد نیاز را وارد کنید. بعد از این مرحله نیاز است که با تور انگشت نگاری ایروان راهی شوید.

شما می بایست مدارک مورد نیاز خود را که شامل اصل و کپی از پاسپورت، عکس‌های پرسنلی، مدارک مالی و تحصیلی و همچنین سوابق کاری مربوطه است، به سفارت کانادا ببرید و برای تعیین وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در ارمنستان اقدام کنید.

مراحل درخواست ویزای کانادا

وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در ایروان

 

پس از تعیین وقت انگشت نگاری، باید جهت آزمایشات بیومتریک و انگشت نگاری در سفارت حاضر شوید. همچنین ممکن است نیاز باشد برای ارزیابی بیشتر وضعیت شما، یک مصاحبه حضوری با کارشناس ویزا در سفارت انجام شود. در این مصاحبه، سوالاتی پیرامون اهداف سفر، ترتیبات مالی، سوابق تحصیلی و شغلی و دیگر جزئیات پرسیده می شود. ضروری است در این مصاحبه صادقانه پاسخ دهید و مدارک و ادعاهای خود را تأیید کنید. بعد از تحویل مدارک و انجام مصاحبه، لازم است صبر کنید تا فرآیند بررسی ویزا توسط مقامات کانادایی انجام شود. در تور انگشت نگاری ارمنستان برای شما هتلی رزرو می شود که شما می توانید تا زمان تکمیل کارهای اداری خود، در آنجا مستقر شوید.

همچنین اگر میخواهید از نکات ضرروی در سفر به ارمنستان نیز اطلاعات بدست آورید کافیست بر روی عبارت آبی رنگ کلیک نمایید.

 

 

نمایی از یکی از شهرهای کانادا

هتل نزدیک سفارت کانادا در ایروان

همانطور که گفته شد برای انجام مراحل دریافت ویزای کانادا، نیاز است سفر کوتاهی به یکی از کشورهای همسایه داشته باشید. رزرو هتل، یکی از ملزومات این سفر کوتاه است. معمولا افراد تمایل دارند در این سفر کاری، در جایی مستقر شوند که کمترین فاصله را با مقصد مورد نظر داشته باشد تا بدین ترتیب، برای رفت و آمد روزانه خود به سفارت، دچار اتلاف وقت و هزینه نشوند. بنابراین، در تور انگشت نگاری ایروان برای شما در هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا در ایروان اسکان در نظر گرفته می شود. در اینجا لیستی از هتل های نزدیک به سفارت کانادا در ایروان آورده شده است:

_ هتل Best Western Plus Congress در فاصله 120 متری سفارت کانادا با 3 دقیقه پیاده روی

_ هتل Shirak در فاصله 450 متری سفارت کانادا با 6 دقیقه پیاده روی

_ هتل Metropol در فاصله 1000 متری سفارت کانادا با 12 دقیقه پیاده روی

انتخاب تور معتبر

انتخاب یک تور معتبر و قابل اعتماد برای دریافت خدمات تور انگشت نگاری بسیار مهم است، چراکه با یک برنامه ریزی درست و دقیق که از سوی تور صورت میگیرد شما می توانید، به موقع در وقت انگشت نگاری خود در سفارت حاضر شوید و در عین حال به همه کارهای خود برسید. تورهایی که با مقررات و فرآیندهای مربوط به هر کشور آشنا هستند و در ارائه خدمات ویزا تخصص دارند می توانند کلیه هماهنگی های لازم با سفارت را برای شما انجام دهند و شما را در مراحل تکمیل مدارک و ارسال آنها به سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌های مربوطه همراهی کنند. در این بین، آژانس فلات پارس گیتی به عنوان یکی از خوشنام ترین آژانس های گردشگری در کنار شما است تا بتوانید مراحل دریافت ویزای خود را بدون دغدغه طی کنید. پس با ما در تماس باشید.

 

انگشت نگاری کانادا در ارمنستان

 

هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان برای دریافت ویزای کانادا 

شاید شما هم جزو آن دسته از ایرانیانی باشید که قصد سفر یا  مهاجرت به کانادا را دارید. اما یکی از چالش‌های پیش روی شما، مراجعه به سفارت کانادا برای انگشت نگاری و تکمیل فرآیند دریافت ویزا است. از آنجایی که سفارت کانادا در ایران تعطیل است، متقاضیان ایرانی باید برای انجام این کار به یکی از کشورهای همسایه که سفارت کانادا در آن فعال است، سفر کنند. ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای انجام انگشت نگاری ویزای کانادا است. در ادامه این مقاله قصد داریم هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان را در سال 2024 بررسی کنیم. با ما همراه باشید. 
همچنین شما میتوانید برای آنکه همه چیز درباره سفر زمینی به ارمنستان را ببینید کافیست بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

هزینه‌ تور انگشت نگاری ارمنستان چقدر است

هزینه‌های سفر به ارمنستان برای انگشت نگاری ویزای کانادا به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، نوع بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، نوع تور و خدمات آن و ... بستگی دارد. به طور کلی می‌توان این هزینه‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کرد:

هزینه‌های سفر:
بلیط هواپیما: قیمت بلیط هواپیما با یک پرواز ایرانی به طور تقریبی 5 میلیون تومان است.
هتل: هزینه هتل نیز به نوع هتل و محل اقامت شما بستگی دارد. به طور متوسط برای یک شب اقامت در هتل 3 ستاره در ایروان باید بین 25 تا 105 دلار هزینه کنید. 
ویزا: برای سفر به ارمنستان نیاز به دریافت ویزا دارید. بنابراین بخشی از هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان هزینه ویزای ارمنستان است. هزینه ویزای توریستی ارمنستان عبارت است از: 
ویزای 21 روزه یک‌بار ورود: 3000 درام ارمنستان (حدود 8 دلار)
ویزای 180 روزه چندبار ورود: 13000 درام ارمنستان (حدود 30 دلار)
غذا: هزینه غذا در ارمنستان نسبت به نوع رستورانی که می روید متغیر است؛ در رستوران های ارزان قیمت غذا از 5 دلار تا 10 دلار است. در رستوران های متوسط بین 10 تا 20 دلار و در رستوران های لوکس بالای 20 دلار هزینه دارد.
حمل و نقل: برای جابجایی در ایروان می‌توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. هزینه حمل و نقل عمومی در ایروان بسیار ارزان است. هزینه مترو 0.5 دلار، هزینه اتوبوس 0.25 دلار و هزینه تاکسی حدود 2 دلار برای هر 5 کیلومتر است.

 هزینه‌های مربوط به انگشت نگاری:
هزینه انگشت نگاری: 85 دلار کانادا
هزینه بررسی پزشکی: حدود 260 دلار کانادا
هزینه ترجمه مدارک: باید هزینه های پیش از سفر همچون هزینه ترجمه مدارک را نیز به هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان اضافه کنید. هزینه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی به تعداد و نوع مدارک شما بستگی دارد.

 
هزینه انگشت نگاری در ارمنستان

قوانین ارمنستان مواردی که لازم است آنها را بدانید

خدمات آژانس‌های گردشگری در ارائه تورهای انگشت نگاری

آژانس‌های گردشگری می‌توانند خدمات مختلفی را در زمینه تورهای انگشت نگاری به شما ارائه دهند:
رزرو بلیط هواپیما و هتل: آژانس‌های گردشگری می‌توانند بلیط هواپیما و هتل را با مناسب‌ترین قیمت برای شما رزرو کنند.
اخذ ویزا: آژانس‌های گردشگری می‌توانند در اخذ ویزای ارمنستان به شما کمک کنند.
ترجمه مدارک: آژانس‌های گردشگری می‌توانند مدارک شما را به زبان انگلیسی ترجمه کنند.
وقت سفارت: آژانس‌های گردشگری می‌توانند برای شما وقت سفارت کانادا در ایروان را رزرو کنند.
راهنمایی و پشتیبانی: آژانس‌های گردشگری می‌توانند در تمام مراحل سفر، از جمله اخذ ویزا، رزرو هتل و بلیط هواپیما و انگشت نگاری به شما راهنمایی و پشتیبانی ارائه دهند.

 
مهاجرت به کانادا

مزایای استفاده از تورهای انگشت نگاری

صرفه جویی در وقت و هزینه: هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان بسیار کمتر از هزینه سفرهای خصوصی تمام می شود. 
راحتی و آسودگی خاطر: آژانس ها تمام مراحل سفر را برای شما انجام می‌دهند و شما می‌توانید با خیالی آسوده به سفر خود بپردازید.
اطمینان از انجام صحیح مراحل: آژانس‌های گردشگری با تجربه و تخصص خود، تمام مراحل را به درستی انجام می‌دهند و شما می‌توانید مطمئن باشید که مشکلی در فرآیند دریافت ویزای شما به وجود نخواهد آمد.

 

انگشت نگاری برای مهاجرت به کانادا

 

در این بین، آژانس فلات پارس گیتی به عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری در ایران، خدمات متنوعی را در زمینه تورهای انگشت نگاری به متقاضیان دریافت ویزای کانادا ارائه می‌دهد. فلات پارس گیتی با تجربه و تخصص خود، تمام مراحل را به درستی انجام می‌دهد و شما می‌توانید مطمئن باشید که مشکلی در فرآیند سفر انگشت نگاری شما به وجود نخواهد آمد. این آژانس می تواند با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب هزینه تور انگشت نگاری ارمنستان را برای شما مدیریت کند و به شما کمک کند روند اداری امور سفارت خود را به موقع انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فلات پارس گیتی تماس بگیرید.

همچنین شما میتوانید درباره سفر زمینی از جلفا به ارمنستان در عبارت لینک شده بیشتر بدانید

محل انگشت نگاری کانادا در ارمنستان برای ایرانیان

همانطور که می دانید، کانادا در ایران سفارت فعالی ندارد و به همین دلیل، ایرانیان برای انجام مراحل بیومتریک و درخواست ویزا باید به سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه از جمله ارمنستان مراجعه کنند. محل انگشت نگاری کانادا در ارمنستان در شهر ایروان به آدرس 129 Armenakyan Str., 0047 Yerevan, Armenia واقع است. این مرکز درخواست ویزا و انگشت نگاری بیومتریک ایرانیان را رسیدگی می کند و خدمات ارائه ویزا را بر عهده دارد. افرادی که متقاضی ویزای کانادا هستند، می توانند به سفارت کانادا در این شهر مراجعه کنند تا مراحل مورد نیاز را برای درخواست ویزا و انگشت نگاری بیومتریک طی نمایند. در این محتوا قصد داریم، به توضیح مراحل مورد نیاز برای انجام انگشت نگاری کانادا در ارمنستان برای ایرانیان بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

محل انگشت نگاری در ازمنستان

 

اقداماتی که در محل انگشت نگاری کانادا در ارمنستان باید انجام دهید

1. آماده سازی مدارک

قبل از مراجعه به محل سفارت کانادا در ارمنستان، شما باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کنید. این مدارک شامل پاسپورت، فرم درخواست ویزا، عکس پاسپورتی، مدارک مالی و سایر مدارک مربوط به هدف سفر و اقامت شما در کانادا می‌شود. لازم به ذکر است که باید مطمئن شوید که مدارک شما به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده باشند. 

2. تهیه و نوبت‌دهی آنلاین

بعد از آماده سازی مدارک، شما باید به وب‌سایت سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید و فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنید. در این مرحله، شما باید اطلاعات شخصی خود، اهداف سفر و تاریخ‌های مورد نظر را وارد کنید. سپس می‌توانید یک نوبت ملاقات را دریافت کنید تا به سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید. توجه داشته باشید که فرم درخواست ویزا فقط به صورت آنلاین ارائه می شود و همچنین درخواست وقت سفارت تنها از طریق تعیین وقت آنلاین امکانپذیر است و چنانچه بدون تعیین وقت قبلی در سفارت کانادا حاضر شوید، به شما وقت مصاحبه داده نمی شود.

3. مراجعه به سفارت کانادا در ارمنستان

با دریافت نوبت ملاقات، شما باید به محل سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید. در این مرحله، شما باید مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید و مراحل انگشت نگاری را طی کنید. مراحل انگشت نگاری بیومتریک عموماً شامل تهیه عکس و اثر انگشتان دستان است. 

 

پذیرش ویرای کانادا بعد از انگشت  نگاری

4. پرداخت هزینه ویزا

قبل از انجام انگشت نگاری و تکمیل مراحل مورد نیاز، شما باید هزینه ویزا را به صورت الکترونیکی پرداخت کنید. هزینه ویزا ممکن است بر اساس نوع ویزا و مدت اقامت مختلف متغیر باشد. بررسی کنید که درصورت رد درخواست شما در مراحل قبلی، هزینه ویزا قابل استرداد است یا خیر.

نکات جالب درباره ارمنستان که تا الان به گوشتان نخورده است را در این مطلب پیدا کنید.

5. ارسال مدارک ویزا

پس از پرداخت هزینه ویزا، شما باید مدارک مورد نیاز را به محل سفارت کانادا در ارمنستان ارسال کنید. این مدارک ممکن است شامل پاسپورت، فرم درخواست ویزا، عکس پاسپورتی، مدارک مالی و سایر مدارک مربوطه باشد. ارسال مدارک معمولاً به صورت پستی یا از طریق سرویس پیک انجام می‌شود. در این مرحله، معمولاً هزینه‌های پستی یا پیک بر عهده شما می‌باشد.

6. پیگیری وضعیت ویزا

بعد از ارسال مدارک، شما می‌توانید وضعیت ویزا خود را پیگیری کنید. این مرحله ممکن است زمان بر باشد و برای تایید ویزا و صدور آن به طی مدتی نیاز باشد که بسته به نوع ویزا متفاوت است. در این مرحله، باید صبور باشید و در صورت نیاز با سفارت کانادا در ارمنستان تماس بگیرید تا وضعیت ویزای خود را پیگیری نمایید.

7. دریافت ویزا

با تایید ویزا و صدور آن، شما می‌توانید به محل سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید و ویزا خود را دریافت کنید. در این مرحله، شما باید مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید تا هویت خود را تأیید کنید و ویزا را دریافت کنید.

8. سفر به کانادا

بعد از دریافت ویزا، شما آماده سفر به کانادا خواهید بود. با مراعات تاریخ و مدت اعتبار ویزا، می‌توانید برنامه سفر خود را تنظیم کنید و به کانادا سفر کنید.

 

تکمیل پرونده

 

تور انگشت نگاری ایروان

افرادی که متقاضی دریافت خدمات ویزا و بیومتریک کانادا هستند، می توانند از طریق تورهای انگشت نگاری در سفارت کانادا، در ایروان حضور یابند. خدمات تور انگشت نگاری شامل رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل نزدیک به سفارت مورد نظر و حتی بنا بر درخواست متقاضی رزرو وقت سفارت و راهنمایی انجام امور سفارت می باشد. بنابراین مهم است که از خدمات آژانس های معتبر برای تورهای انگشت نگاری خود استفاده نمایید. شما می توانید با تکیه بر خدمات آژانس گردشگری فلات پارس گیتی، یک تور انگشت نگاری منظم و برنامه ریزی شده داشته باشید و به موقع در وقت سفارت خود حاضر باشید. برای دریافت مشاوره و خدمات، با کارشناسان ما در فلات پارس گیتی تماس بگیرید.
 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر