مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سفر به ترکیه از راه های مختلف

سفر به ترکیه از راه های مختلف
تاریخ : 1402/10/08 / تعداد بازدید : 123/ نویسنده : فلات پارس گیتی
ترکیه، کشوری در آسیای غربی و بخش از اروپای شرقی است که با تاریخی بلند و غنی، با شهرت امپراتوری عثمانی شناخته می شود. این کشور با طبیعت جنگلی و دریایی، آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، آثار باستانی شگفت‌انگیز و شهرهای جذاب با آداب و رسوم متنوع، یک مقصد محبوب برای مسافران جهان به خصوص ایرانیان است. مسیرهای گردشگری مختلفی برای رفتن به ترکیه از ایران وجود دارد. در این بین، تور ترکیه زمینی، یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند به طور کامل با زیبایی‌های این کشور آشنا شوند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشند. باری آشنایی با تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت ترکیه تنها کافیست با ما همراه باشید

ترکیه، کشوری در آسیای غربی و در اروپای شرقی است که با تاریخی بلند و غنی، با امپراتوری عثمانی خود شناخته می شود. این کشور با طبیعت جنگلی و دریایی، آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، آثار باستانی شگفت‌انگیز و شهرهای جذاب با آداب و رسوم متنوع، یک مقصد محبوب برای مسافران جهان به خصوص ایرانیان است. مسیرهای گردشگری مختلفی برای رفتن به ترکیه از ایران وجود دارد. در این بین، تور ترکیه زمینی، یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند به طور کامل با زیبایی‌های این کشور آشنا شوند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم با تور زمینی ترکیه، به شهرهای مهم و پر جاذبه‌ ترکیه سری بزنیم و شما را با زیبایی های دیدنی شهرهای ترکیه آشنا کنیم. در این تور گردشگری مجازی با ما همراه باشید. تور لحظه آخری استانبول را از دست ندهید

نمایی زیبا از یکی از شهرهای ترکیه

 

تور ترکیه زمینی و عبور از شهرهای زیبای ترکیه

1. آنکارا، پایتخت ترکیه

، شهری با تاریخ و تمدن بزرگ است که به عنوان مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این کشور شناخته می‌شود. بازدید از موزه‌ها، قلعه آنکارا و مسجد کلبه‌چه‌سکی‌ها، دریاچه ایمیر و مقبره آتاتورک از جاذبه‌های اصلی این شهر است.

 

آثار باستانی

2.استانبول

با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود و تاریخچه بلند، یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه در جهان می باشد. بازدید از مسجد بزرگ آیاصوفیه، مسجد آبی، موزه توپکاپی، بازارهای تاریخی و برج گل‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

3. در تور ترکیه زمینی به آنتالیا سری خواهیم زد.

شهر ساحلی آنتالیا با طبیعت خیره‌کننده، مناظر دریایی زیبا و روستاهای ساحلی آرام، یک مقصد محبوب برای تعطیلات تابستانی است. بازدید از پارک ملی فینیکه، شهر باستانی پرگه، شلال‌های دودانگه و ساحل کلمرا، لحظات خاطره‌انگیزی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. تورهای قیمت مناسب آنتالیا این تابستون

 

سواحل زیبای آنتالیا

 

4. ازمیر

شهری باستانی پر از رمز و راز است و در آن مکان‌های فراوانی برای بازدید وجود دارد. ازمیر آگورا، اِفه سوس، آکروپلیس پرگامون، بازار کمرالتی، کوه کادیفکاله، کوردون، برج ساعت، موزه تاریخ ازمیر، میدان کوناک، مسجد یالی، مسجد حصار، کلیسای سنت پلیکارپ، اسکله کوناک، و ... تنها بخشی از آن چیزی است که در تور ترکیه زمینی در این شهر بازدید خواهید کرد. 

 

آثار باستانی شهر ازمیر

 

5. بدروم

پرجنب و جوش ترین ساحل ترکیه در دریای اژه است که گردشگران سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود در سواحل آرام آن و گشت و گذار با قایق های بادبانی در آب های فیروزه ایش به این شهر سفر می کنند. علاوه بر تفریحات ساحلی، اماکن باستانی و بازارچه های سنتی زیبایی در این شهر وجود دارد که حس سرزندگی را در شما یادآور می شود. اگر میخوای بدونی سفارت کانادا در انکارا کجاست با ما همراه شو 

 

6. ترابزون

، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی در شمال شرقی ترکیه است که به کوهستان های سرسبز خود مشهور است. علاوه بر این، این شهر صومعه و موزه های فراوانی دارد که بازدید از آن ها بسیار جذاب است. تفریحات آبی و طبیعت گردی از دیگر جاذبه های این شهر زمردین در تور ترکیه زمینی است.

 

نمایی زیبا از شهر ترابزون

 

این ها تنها بخشی از شهرهای دیدنی ترکیه بود. کشور ترکیه، قدم به قدم پر از شگفتی و زیبایی است و در هر شهرش که وارد شوید، می توانید روزها و حتی هفته ها به گشت و گذار مشغول شوید و باز هم زمان کم بیاورید. ترکیه برای دوست داران طبیعت، برای عاشقان تاریخ، برای مشتاقان فرهنگ و آداب و رسوم شرقی و برای هر آنچه جذابیت است، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. تور ترکیه فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم متنوع این کشور است. مردم مهمان‌نواز، غذاهای لذیذ و تنوع فرهنگی ترکیه، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند.

تور مجازی ترکیه را به پایان میرسانیم. اما در حقیقت، اگر به دنبال تجربه یک سفر فراگیر و شگفت‌انگیز هستید، تور ترکیه زمینی یک گزینه عالی است. با آشنایی با تاریخ، فرهنگ، طبیعت و شهرهای دیدنی این کشور، شما تجربه‌ای بی‌نظیر را در این سفر خواهید داشت و خاطراتی فراموش‌نشدنی را با خود به خانه خواهید برد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای گردشگری ترکیه با کارشناسان ما در فلات پارس گیتی تماس بگیرید.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر