مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور تایلند پوکت

تور تایلند پوکت
تاریخ : 1402/08/04 / تعداد بازدید : 195/ نویسنده : فلات پارس گیتی

تور تایلند پوکت و جاذبه‌های آن

جزیره پوکت در تایلند، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است که جای جایش، دیدنی های فراوانی دارد. به طور دقیق تر، جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند، بزرگترین جزیره این کشور است که در دریای آندامان قرار دارد. شن‌های سفید ساحل در تلاطم امواج آب‌های زمردین و صخره‌های آهکی این جزیره، در انتظار مسافرانی است که با تور تایلند پوکت از این جزیره بازدید می‌کنند. این جزیره که با هواپیما، حدود یک ساعت از بانکوک فاصله دارد، قطعه کوچکی از بهشت است و با جاذبه های فراوانش چشم هر بیننده ای را مسحور خود می سازد. از قیمت های نسبتاً پایین اقامتگاه‌ها گرفته تا هتل های جنگلی لوکس و رویایی، پوکت جایی است که همه افراد با هر بودجه ای می توانند قدم زدن در آن را تجربه کنند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با جاذبه های این جزیره زیبا آشنا کنیم.


 سفر به پوکت

 

چرا تور تایلند پوکت را انتخاب کنیم

پوکت به عنوان یک جزیره بزرگ، توسط سواحل باشکوه بسیاری همچون راوای، پاتونگ، کارُن، کامالا، کاتا یای، کاتا نوی و مای خائو احاطه شده است. این سواحل فرصتی عالی را برای شنا، آفتاب‌ گرفتن و انجام ورزش‌های آبی چون اسکوبا و جت اسکی است. گفته می شود که چشم انداز این جزیره، دارای زیباترین غروب خورشید در تایلند است. تور تایلند پوکت شما را به سواحل زیبا، طبیعت استوایی و فعالیت‌های تفریحی هیجان‌انگیز این جزیره هدایت می‌کند. سفرهای دریایی با قایق، پیاده روی در جنگل و کلوپ های شبانه ساحلی تنها بخشی از این لحظات هیجان انگیز است. البته جزیره پوکت، در کنار جذابیت های گرمسیری خود، جشنواره ای از غذاهای خوش‌طعم نیز دارد که گردشگران کنجکاو به تجربه طعم های جدید را به سوی خود می خواند. فرهنگ غنی‌ متاثر از آیین حاکم در آن یعنی بودیسم، از دیگر جذابیت های منحصر به فردی است که در پوکت خواهید یافت. پوکت تحت تاثیر حضور چینی های بسیاری است که سبب شده فرهنگ چینی همچون معابد بودایی و رستوران های چینی را در آن فراوان ببینید.

علاوه بر سواحل، جزیره پوکت دارای جاذبه‌های طبیعی فراوان دیگری نیز هست. جنگل‌های بکر، آبشارها، باغ‌های منجمد و غارهای زیبا، همگی بخشی از زیبایی‌های طبیعی پوکت هستند. شما می‌توانید به آبشار بنجاکسی، غار پانگ نگا و باغ نباتی پژونگ بروید و نهایت لذت را تجربه کنید. معماری کلاسیک و میراث تاریخی موجود در این جزیره، تور تایلند پوکت را برای تاریخ دوستان نیز جذاب می‌کند. شهر قدیمی پوکت با معماری خاص خود، معابد بودایی و چینی و بازارهای محلی قدیمی، شما را به دنیایی از فرهنگ و تاریخ هدایت می‌کند. معبد بیگ بودا و معبد چالونگ به عنوان دو جاذبه معروف در جزیره پوکت شناخته می‌شوند.

 سفر به پوکت

 

شما در تور تایلند، در جزیره پوکت، به دنیایی از زیبایی‌های طبیعی، سواحل زیبا، فرهنگ محلی و فعالیت‌های تفریحی هیجان‌انگیز می روید. این جزیره با مجموعه‌ای از جاذبه‌های متنوع و متعدد، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. پس بی درنگ فرصت این تجربه را به خود هدیه دهید. برای رزرو تورهای تایلند به مقصد پوکت، با کارشناسان گردشگری ما در فلات پارس گیتی در تماس باشید.

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر