مجله گردشگری
امتیاز دهید :

هزینه سفر به وان

هزینه سفر به وان
تاریخ : 1398/10/21 / تعداد بازدید : 4660/ نویسنده : فلات پارس گیتی
احتمالا در جریان هستید که امروزه تور وان برای ایرانی ها محبوب است و این محبوبیت نیز دلایل متعددی دارد، از مهمترین علت های سفر ایرانیان به شهر وان ترکیه می توان به ارزان بودن تور وان، وجود تور زمینی وان، امکان خرید در وان و نزدیکی این شهر به کشور ایران اشاره کرد.

هزینه سفر به وان

سفر به وان اغلب در فصل های بهار و تابستان برای لذت بردن از طبیعت و تفریحات آبی انجام می شود اما شهر وان در فصل های پاییز و زمستان نیز مقصد بسیاری از ایرانیان است زیرا در پاییز حراج هایی چون بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه وجود دارد و زمستان هم که همیشه با کریسمس و حراج های باکسینگ دی همراه است به همین خاطر سفر به وان همیشه برای ایرانی ها جذاب محسوب می شود. امروز در این مطلب از آژانس فلات پارس گیتی هزینه های سفر به شهر وان را توضیح می دهم تا بدانید علاوه بر هزینه ای که بابت تور مسافرتی می پردازید، لازم است برای سفر به این شهر مراقب هزینه های چه موارد دیگری باشید.

قایق دریاچه وان ترکیه

قیمت غذا در شهر وان ترکیه

اگر از هزینه تور وان بگذریم و حمل و نقل و محل اقامت را در نظر نگیریم، هزینه ای که نمی توانید از آن در سفر بگذرید، هزینه ای است که باید بابت خورد و خوراک و غذا بپردازید. این که چقدر برای غذا هزینه می کنید به سبک سفر شما بر می گردد به این معنا که برخی علاقه مند هستند که همیشه در رستوران های سطح بالا غذا میل کنند اما بعضی دیگر رستوران های متوسط و یا غذاهای خیابانی را می پسندند و برخی دیگر خودشان دست به کار شده و غذا می پزند.
هزینه ای که بابت رستوران در وان باید پرداخت کنید از قیمت رستوران ها در شهرهایی مثل استانبول بسیار کمتر است و شما می توانید با 10 لیر هم یک وعده غذای سالم و مناسب در وان نوش جان کنید. به طور کلی رستوران ها در وان مانند تمامی شهرهای دنیا متفاوت است و بسته به سلیقه شما متفاوت می باشد اما برای این که تا حدودی با قیمت خورد و خوراک به صورت واقعی تر در شهر وان آشنا شوید قیمت برخی مواد اولیه را در اختیار شما قرار می دهم:
قیمت یک کیلو سینه مرغ: 13 لیر
قیمت 100 گرم پنیر محلی: 2 لیر
قیمت 200 گرم گوجه فرنگی: 1.20 لیر
قیمت 1 کیلو برنج سفید: 7 لیر
قیمت 100 گرم پیاز: 0.60 لیر
قیمت 1 لیتر شیر: 3 لیر

طبیعت وان ترکیه

قیمت حمل و نقل در شهر وان ترکیه

هزینه تفریحات در شهر وان ترکیه تفریحات در شهر وان را می توان به دو دسته کلی بازدید از اماکن دیدنی و طبیعتگردی در کنار دریاچه وان و تفریحات ابی همین محدوده تقسیم بندی کرد؛ برای مثال شهر وان شبیه شهر دبی نیست که هزینه تفریحات بالا و غیر قابل کم شدن باشند بلکه حق انتخاب شما برای تفریح در وان باز است و به راحتی می توانید بر اساس بودجه خود هزینه ها را کنترل نمایید. تفریحات در کنار دریاچه وان می تواند بین 47 تا 62 لیر هزینه داشته باشند که بر اساس سلایق شما متفاوت می باشد.
نظر شما درباره تفریحات در شهر وان چیست؟ دوست دارید که تمام زمان خود را صرف خرید و گردش در مراکز خرید کنید و یا این که به طبیعتگردی و قایق سواری در میان دریاچه وان نیز علاقه مند هستید؟




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر