مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 1182/ نویسنده : فلات پارس گیتی
اغلب ایرانیان تصور خوبی در رابطه با جزیره کیش دارند و می دانند که هم تور ارزان کیش وجود دارد و هم تور گران؛ ولی شاید هرکسی با مراکز خرید کیش آشنایی نداشته باشید و قیمت کالاها را نداند. آشنایی با مراکز خرید کیش به شما عزیزان کمک می کند تا سوغاتی که قصد خرید آنها را دارید با قیمت بهتر و دیدی بازتر خریداری کنید. با من همراه شوید تا کم کم تمامی مراکز خرید موجود در کیش و ویژگی آنها را به شما عزیزان معرفی کنم.

مراکز خرید کیش

سفر به جزیره کیش در هر فصلی پرطرفدار است اما اگر اهل سفر باشید، می دانید که تور کیش در نوروز همیشه پرفروش تر است زیرا نوروز بهترین زمان برای سفر ایرانیان به شمار می آید. اگر شما هم دوست دارید که در تعطیلات پیش رو به شهری در ایران سفر کنید که در عین زیبایی لوکس هم باشد بهترین پیشنهاد فلات پارس گیتی به شما تور نوروز کیش 99 است زیرا اقامتگاه های مختلف با قیمت های گوناگون در کیش وجود دارد و از سوی دیگر هم به صورت زمینی می توانید به کیش برسید و هم هوایی که تاثیر زیادی در قیمت تور کیش شما خواهد داشت.

مرکز تجاری کیش

از نظر بسیاری از گردشگران مرکز تجاری کیش، بهترین مرکز خرید موجود در جزیره کیش است. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک لا برندهای بین المللی و داخلی را خریداری کنید و چند ساعتی از تماشای ویترین فروشگاه هایش لذت ببرید. اگر قصد خرید در جزیره کیش را دارید، در مرکز تجاری کیش کالاهایی چون کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم منزل، فرش و گلیم و مواد خوراکی را می توانید تهیه کنید.
برندهایی همچون پوما، عینک شهر آفتاب و چیکو از معروفترین برندهایی هستند که در مرکز تجاری کیش شعبه دارند. اگر علاقه مند به بازدید از این مجتمع تجاری هستید از آدرس زیر استفاده کنید.
ساعت کاری: 9:00 تا 22:30
آدرس مرکز تجاری کیش: کیش، خیابان فردوسی، بازار مجتمع مرکز تجاری کیش

مراکز خرید کیش

بازار رویال مال کیش

از دیگر انتخاب های شما در سفر به کیش می تواند رویال مال باشد. این مرکز خرید یکی از جدیدترین بازارهای جزیره کیش به شمار می آید. از سال 1394 رویال مال کیش فعال است و می توانید از آن کالاهای برند ایرانی و خارجی را تهیه کنید. نکته ای که باعث می شود گردشگران در میان خیل عظیم مراکز خرید از رویال مال کیش خرید کنند، قیمت مناسب کالاها در این مکان است زیرا با کمی جستجو می توانید اجناسی با کیفیت خوب و در عین حال قیمت مناسب تهیه کنید. اگر نوزاد و کودک دارید توصیه می کنم که از رویال مال دیدن کنید زیرا اجناس خوبی با قیمت مناسب در این مکان پیدا خواهید کرد.
ساعت کاری: 10:00 تا 22:30
آدرس مرکز خرید رویال مال کیش: جزیره کیش - خیابان رودکی - نبش هتل پانیذ

مراکز خرید کیش

مراکز خرید پردیس یک و دو کیش

در کیش دو مرکز خرید با نام های پردیس یک و دو وجود دارند که از یکدیگر مجزا هستند اما به دلیل نزدیکی به هم می توانید از هردوی آنها دیدن کنید. از نکاتی که باید پیش از بازدید از مرکز خرید پردیس یک کیش و دو در نظر داشته باشید این است که قیمت کالاها در آنها ارزان نیست و تقریبا می توان گفت که شبیه به مراکز خرید تقریبا گران تهران می باشد. این مرکز خرید برای گشت و گذار جای بدی نیست و اگر در فصلهای گرم به کیش می روید و قیمت کالاها برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، پیشنهاد می کنم که از پردیس یک و دو دیدن کنید زیرا تهویه هوای این مراکز خرید بسیار خوب است و برای گردش جای خوبی به شمار می رود.
ساعات کاری: 9:30 تا 23:30
آدرس مرکز خرید پردیس کیش: کیش، میدان پردیس

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پادانا کیش

کیش یکی دیگر از مراکز خریدی که می توانید در کیش انتخاب کنید پادنا است. این مرکز خرید دو طبقه می باشد اما از وسعت خوبی برخوردار است و حدود 13000 متر مربع مساحت دارد. مرکز خرید پادنا هم بخش اداری دارد و هم تجاری و از آنجایی که در بین دو میدان هرمز و خلیج فارس واقع شده از دسترسی آسان و خوبی برخوردار است. اغلب افرادی که قصد خرید مبلمان و کالاهایی از این دست را دارند از مرکز خرید پادنا در جزیره کیش دیدن می کنند و این مکان به افرادی که در جستجوی پوشاک هستند، توصیه نمی شود.
ساعت کاری: 9:00 تا 22:30
آدرس مرکز خرید پادانا: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار ایران مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در محیطی زیبا قرار دارد و می تواند برای افرادی که به طبیعتگردی علاقه مند هستند نیز جالب باشد. مرکز خرید دامون شیک و مدرن است و دو طبقه و حدود 100 فروشگاه دارد. اگر گروهی به کیش سفر می کنید و به دنبال مکانی خوب برای دوره همی های خانوادگی و دوستانه هستید در مرکز خرید دامون یک طبقه به فود کورت اختصاص داده شده است که در ان انواع غذاها از جمله ایرانی، چینی و فست فود قابل سفارش هستند. مرکز خرید دامون کیش حدود 7 سال است که افتتاح شده و توانسته گردشگران را به سمت خود بکشاند. کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش و جواهرات را می توانید از این مرکز تهیه کنید.
ساعات کاری: 9:00 تا 23:00
آدرس مرکز خرید دامون کیش: کیش، خیابان وصال
فراموش نکنید که اگر در فکر خرید تور کیش و یا رزرو تور کیش نوروزی 99 هستید، کارشناسان ما در فلات پارس گیتی در خدمت شما هستند.

 

تور کیش



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر