مجله گردشگری
امتیاز دهید :

لبنان

لبنان
تاریخ : 1402/04/27 / تعداد بازدید : 1121/ نویسنده : فلات پارس گیتی
جمهوری لبنان یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است. کشورهایی مثل اسرائیل و سوریه با لبنان همسایه هستند به همین خاطر اولین معضلی که گردشگران برای سفر به این دیار با آن روبه رو می شوند، موضوع امنیت است. آیا لبنان برای سفر امن است؟

دیدنی های لبنان

در رابطه با سوال بالا باید بگویم که لبنان به خصوص پایتخت آن شهر بیرون کاملا امن است و به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده تور لبنان را خریده و به این دیار سفر کنید. از یادتان نرود که لبنان از دیرباز لقب عروس خاورمیانه را با خود به همراه دارد به همین خاطر سفر به آن را فراموش نخواهید کرد. اغلب ساکنان لبنان مسلمان هستند اما ادیان دیگر نیز در میان آنها به چشم می‌خورد به همین خاطر در این شهر می توانید از مساجد دیدن کنید و هم تماشاگر کلیساهای باشکوه باشید.
کشور لبنان به خاطر داشتن سواحل زیبا، تاریخچه غنی و مردم مهربانش به شهرت رسیده و کم کم در حال محبوبیت در میان ایرانیان است و تورهای آن در فهرست تورهای محبوب ایرانیان قرار گرفته اند. اگر قصد سفر به لبنان را دارید بد نیست بدانید که این سرزمین از نظر ثروت به شدت رو به پیشرفت است و مردم آن جزو مردم ثرتمند خاورمیانه به شمار می آیند البته در این دیار اختلاف طبقاتی وجود دارد و برخی از ساکنانش بسیار فقیر و جنگ زده هستند.
از دیگر چالشهایی که ایرانیان در هنگام سفر به لبنان با آن مواجه می شوند، نوع حجاب است در این رابطه باید گفت که حجاب در این کشور اجباری نیست و بانوان می توانند با تیشرت و شلوار نیز در مراکز عمومی حاضر شوند.
از آنجایی که لبنان چند سال تحت سلطه امپراتوری عثمانی بود در این کشور هم می توانید مانند بسیاری از کشورهای غرب آسیا بناهایی را مشاهده کنید که متعلق به ان دوران هستند.

زبان مردم لبنان:

زبان عربی

جمعیت لبنان:

بر اساس آخرین سرشماری که در سال 2017 میلادی از لبنان انجام شد این کشور 6.082 نفر جمعیت داشت.

واحد پول لبنان:

پوند لبنان

ویزای لبنان:

علت شهرت لبنان: طبیعت زیبا، بناهای تاریخی، مردم مهربان

اختلاف ساعت بیروت با تهران:

2 ساعت از تهران عقب تر

لبنان

شهرهای مهم لبنان

اگر قصد سفر به لبنان را دارید باید از ابتدا بدانید که کدامیک از شهرهای آن را برای سفر ترجیح می دهید. بی تردید بهترین و مشهورترین شهر لبنان برای گردشگران خارجی بیروت است که زیباترین شهر لبنان نیز به شمار می آید اما به جز این شهر می توانید از سایر شهرهای لبنان نیز دیدن کنید که مشهورترین آنها از این قبیل هستند: زحله، هریسه، جنت شوانه، لقلوق و...

شهرهای مهم لبنان

بهترین فصل سفر به لبنان

بهترین زمان برای سفر به لبنان چه زمانی است؟ اگر ملاکمان را برای پاسخگویی به این سوال آب و هوا قرار بدهیم باید بگوییم که هر شهر لبنان زمان خاصی برای سفر به آن مناسب است اما در رابطه با بیرون بهترین زمان سفر اواخر تابستان به شمار می آید در این زمان هوا هنوز کمی گرم است اما هتلها با قیمتهایی عالی به مسافران خدماتشان را ارائه می دهند.

بهترین فصل سفر به لبنان



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر