مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سفرنامه کیش

سفرنامه کیش
تاریخ : 1399/03/12 / تعداد بازدید : 1049/ نویسنده : فلات پارس گیتی
حتما بسیاری از شما به جزیره کیش سفر کرده اید و اطلاعات زیادی از این دیار دارید و حتی شاید بارها تجربه سفر به کیش را داشته باشید. کیش یکی از جزایر خلیج فارس است. استان هرمزگان از نظر من یکی از زیباترین مکان های ایران است که برای یکبار هم که شده توصیه می شود به این خطه از ایران سفر کنید.
من سال 98 اولین بار بود که به کیش سفر می کردم و از آنجایی که اطلاعاتم در اندازه سرچ های اینترنتی بود تصمیم گرفتم تور کیش خریداری کرده و با تور به سفر بروم که خوشبختانه در نهایت راضی هم بودم چون تورلیدرها بسیار خوب بودند و اطلاعات مناسبی در اختیار مسافرها قرار می دادند. سعی می کنم که در ادامه تجربه های مثبت و منفی از سفرم به کیش را با شما هم در میان بگذارم.

خرید تور کیش

اولین قدم برای آغاز سفر خرید تور کیش بود که با کمی جستجو متوجه شدم تور کیش ارزان تا تور کیش لوکس وجود دارد و می توانید بسته به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. من تور کیش را از آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی که الان در صفحه وب سایت همین مجموعه هستید خریداری کردم و از آنجایی که راضی بودم، دوست داشتم که تجاربم را با سایر مسافرها هم به اشتراک بگذارم. من تور 4 روزه کیش را خریدم و راهی این جزیره شدم شما هم می توانید همواره به صفحه تور کیش آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مراجعه کرده و قیمت های بروز را ببینید.

سفرنامه کیش

نکات مثبت تور کیش

من از خدمات تور کیش راضی بودم زیرا هم پروازم به موقع بود و هم خدمات خوبی دریافت کردم. از نظر طبیعت نیز کیش عالی بود و من در تمام طول سفرم از تماشای کرانه خلیج فارس لذت بردم، در سواحل شنی قدم زدم و از دیدن قایق های محلی حس خوبی گرفتم که امیدوارم همیشه این احساس خوب به یادم بماند.
اقامتگاه های متعددی در کیش وجود دارد که برای گردشگرها امتیاز خوبی به شمار می آید و برای کسانی که هیچ آشنایی در کیش ندارند یا برای بار اول به این دیار سفر می کنند، نکته بسیار خوبی است.

سفرنامه کیش

نکات منفی سفر به کیش

کیش طبیعت زیبایی دارد اما گاهی ساخت هتل ها و مراکز خرید بی قواره در شهر مرا آزار می داد و از سوی دیگر کمی غمگین می شدم که می دیدم کشورهای همسایه ایران با وجود این که طبیعت بی رونق تری دارند، صنعت توریست آنها پررونق است. راستش را بخواهید دوست داشتم که مردم کیش را لبخند بر لب و شاد ببینم و روزی برسد که هیچ دوره گرد و دست فروشی وجود نداشته باشد تا سفرم دردناک نباشد.
از نظر تمیزی بسیاری از سواحلی که من دیدم تمیز نبودند اما سواحل خصوصی هتل ها شرایط مناسب و قابل قبولی داشتند.

سفرنامه کیش

تجربه سفر من از کیش

من از تماشای بومی های کیش لذت می بردم. این که غذاهای دریایی متنوعی را تست کردم و قیمت آنها نیز به نسبت تهران بهتر بود لذت بردم و هربار که برای قایق سواری بیرون میرفتم با خودم آرزو می کردم که ای کاش من هم در کنار دریا زندگی می کردم. سفر به کیش به اندازه ای برای من جالب بود که هیچ وقت گرمای هوا من را آزار نداد و همیشه از حس تابش نور خورشید روی پوستم لذت بردم.
به دوستانی که اقامت در خانه های محلی را ترجیح می دهند توصیه می کنم که از وب سایت های رزرو هتل استفاده کرده و اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنند یا از کارشناسان فلات پارس گیتی کمک بگیرند زیرا من در هتل اقامت کردم اما اقامتگاه های بسیار زیبایی هم در کیش وجود دارد که برای طرفداران آنها مناسب است و گاهی تصور می کردم که اگر در اقامتگاه بومی اقامت داشتم سفرم رنگ بهتری داشت. توجه داشته باشید که همواره کارشناسانی که در آژانس های مسافرتی کار می کنند می توانند بهترین تورها و هتلها را به شما معرفی کنند و بهتر است از راهنمایی و مشاوره رایگاه آنها استفاده کنید این مورد برای دوستانی که مانند من برای اولین بار راهی کیش می شوند بسیار مهم است. راهنمایان تور کیش برای انتخاب شرکت هواپیمایی و انتخاب تور کمک شایان توجهی کردند.


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر