مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سفر هوایی از تبریز به ترکیه

سفر هوایی از تبریز به ترکیه
تاریخ : 1402/10/08 / تعداد بازدید : 125/ نویسنده : فلات پارس گیتی
ترکیه کشوری با طبیعت متنوع و تاریخ پربار، ترکیبی شگفت انگیز از دو فرهنگ غرب و شرق است، علاوه بر فرهنگ، جغرافیای این کشور نیز ترکیب دو قاره آسیا و اروپا است. وقتی زیبایی های ترکیه را می بینید کلمات زیادی به ذهنتان خطور می کند، نه تنها زیبا بلکه منحصر به فرد با مناظر و تجربه های فراموش نشدنی. ترکیه چیزی بیش از یک تعطیلات خوب با خاطرات شاد است. بنابراین، برای کشف زیباترین شهرهای ترکیه آماده شوید و به ما بگویید که مشتاق بازدید از کجا هستید. ما اینجا هستیم تا به شما در برنامه ریزی سفرتان کمک کنیم و اینبار تور ترکیه هوایی از تبریز را برای شما مهیا کنیم.  اگر میخواهید سفری هیجان انگیز به آنتالیا را تجربه کنید بهتر است با آژانس فلات پارس در تماس باشد

ترکیه کشوری با طبیعت متنوع و تاریخ پربار، ترکیبی شگفت انگیز از دو فرهنگ غرب و شرق است، علاوه بر فرهنگ، جغرافیای این کشور نیز ترکیب دو قاره آسیا و اروپا است. وقتی زیبایی های ترکیه را می بینید کلمات زیادی به ذهنتان خطور می کند، نه تنها زیبا بلکه منحصر به فرد با مناظر و تجربه های فراموش نشدنی. ترکیه چیزی بیش از یک تعطیلات خوب با خاطرات شاد است. بنابراین، برای کشف زیباترین شهرهای ترکیه آماده شوید و به ما بگویید که مشتاق بازدید از کجا هستید. ما اینجا هستیم تا به شما در برنامه ریزی سفرتان کمک کنیم و اینبار تور ترکیه هوایی از تبریز را برای شما مهیا کنیم. بسته های تور ترکیه ما از مبدا تبریز را بررسی کنید و آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید و سپس با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما هستیم. تورهای لحظه آخری و قیمت مناسب استانبول را از ما بخواهید

نمایی از شهر تبریز

 

مایلید به سفر هوایی از ترکیه به تبریز به کجا بروید؟

تور هوایی ترکیه از تبریز  به مقصد استانبول، 3 ساعت طول میکشد و با پروازهای پگاسوس، ترکیش ایر و آتا صورت می گیرد. اما در این تور چه اماکنی را بازدید خواهید کرد؟

ایاصوفیه:

به ایاصوفیه بروید و از معماری زیبای این شاهکار نمادین بیزانسی شگفت زده شوید.

مسجد آبی:

کاشی های آبی خیره کننده و طراحی پیچیده این مسجد تاریخی را تحسین کنید.

کاخ توپکاپی:

در اقامتگاه مجلل سلاطین عثمانی کاوش کنید و تاریخ غنی آن را کشف کنید.

تا به حال از رشت به استانبول سفر کرده اید.

بازار بزرگ:

در فضای پر جنب و جوش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان غوطه ور شوید.

برج گالاتا:

از مناظر پانوراما استانبول از این برج سنگی قرون وسطایی لذت ببرید.

سفر دریایی بسفر:

با تور ترکیه هوایی از تبریز در بسفر فرود بیایید و یک قایق سواری خوش منظره در امتداد این تنگه را تجربه کنید.

بازار ادویه:

حواس خود را در این بازار معطر پر از ادویه جات، چای و لذیذ ترکی غرق کنید.

کلیسای چورا:

موزاییک ها و نقاشی های دیواری خیره کننده ای را که دیوارهای این کلیسای باستانی را تزیین می کنند، تحسین کنید.

کاخ دولما باغچه:

با کاوش در این کاخ بزرگ به دنیای مجلل امپراتوری عثمانی قدم بگذارید.

جزایر پرنس:

از شلوغی و هیاهوی شهر فرار کنید و در این جزایر آرام در نزدیکی ساحل استانبول استراحت کنید.

 

بالون های هوای گرم در کاپادوکیا

 

اطلاعات لازم برای سفر به ترکیه

اما قبل از شروع سفر به ترکیه، مهم است که از برخی نکات ضروری سفر آگاه باشید. از شرایط ویزا گرفته تا آداب و رسوم محلی، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ویزا:

قبل از رزرو تور ترکیه هوایی از تبریز شرایط ویزای خود را بررسی کنید و قبل از سفر به ترکیه، از داشتن مدارک لازم اطمینان حاصل کنید.

واحد پول:

واحد پول رسمی ترکیه لیر است. توصیه می شود قبل از سفر مقداری ارز مبادله کنید یا در بدو ورود از دستگاه های خودپرداز پول نقد بگیرید.

اگر تمایل دارید درباره اینکه سفر به دبی ویزا میخواهد در این مطلب اطلاعات کامل را به شما خواهیم داد

آداب و رسوم محلی:

به آداب و سنن محلی، از جمله کد لباس هنگام بازدید از اماکن مذهبی احترام بگذارید.

آب و هوا:

ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و زمستان های معتدل است. برای اطمینان از راحتی خود در طول اقامت، بسته گردشگری خود را با در نظر داشتن این مسئله تنظیم کنید.

حمل و نقل:

شهرهای ترکیه دارای سیستم حمل و نقل عمومی گسترده ای از جمله اتوبوس، تراموا و مترو است. برای سفر راحت و مقرون به صرفه ، خرید کارت مخصوص حمل و نقل عمومی را در حین رزرو تور ترکیه هوایی از تبریز فراموش نکنید.

زبان:

در حالی که ترکی زبان رسمی این کشور است، مردم در مناطق توریستی به طور گسترده انگلیسی صحبت می کنند. با این حال، یادگیری چند عبارت ترکی پرکاربرد می تواند تجربه و تعامل شما با مردم محلی را افزایش دهد.

ایمنی:

مانند هر شهر دیگری، مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید و از محیط اطراف خود آگاه باشید. وسایل خود را ایمن نگه دارید و از مناطق خلوت بخصوص در شب اجتناب کنید.

 

هواپیمای ترکیش

 

با در نظر گرفتن این نکات می توانید از سفر به ترکیه نهایت استفاده را ببرید و خاطرات فراموش نشدنی را در این کشور زیبا ثبت کنید. برای مشورت و رزرو تور گردشگری به ترکیه از مبدا تبریز می توانید با مجموعه گردشگری ما در فلات پارس گیتی تماس بگیرید.

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر