مجله گردشگری
امتیاز دهید :

جاذبه های گردشگری بدروم

جاذبه های گردشگری بدروم
تاریخ : 1399/04/10 / تعداد بازدید : 994/ نویسنده : فلات پارس گیتی
چند سالی است که کشور ترکیه به محبوب ترین مقصد گردشگری خارجی برای ایرانیان تبدیل شده است. آرام آرام تمامی شهرهای این کشور در حال تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری مناسب برای جذب توریست های خارجی هستند. حتما بسیاری از شما همراهان آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی با استانبول و آنکارا آشنایی دارید و شاید تجربه خرید تور استانبول یا حتی تور زمینی وان که بسیار پرطرفدار هستند را داشته باشید اما خوب است بدانید که بسیاری از شهرهای ساحلی ترکیه مقصد سفر گردشگران خارجی و به ویژه اروپایی ها هستند که یکی از آنها شهر بدروم یا بودروم است. در این سفر مجازی از فلات پارس قصد داریم که بیشتر با بدروم آشنا شویم و باهم بررسی کنیم که چه نوع جاذبه های گردشگری در شهر بدروم وجود دارد که سبب جذابیت این شهر برای توریست های خارجی می شود، با من همراه بمانید.

شهر بدروم ترکیه

بدروم یکی از شهرهای ساحلی ترکیه به شمار می رود که در سمت جنوب غربی این کشور قرار دارد. بدروم بخشی از استان موغله است که بسیاری از ایرانیان با آن آشنایی دارند. بدروم در یک دهه گذشته رشد زیادی از نظر اقتصاد و صنعت توریسم داشته است و جمعیتی رو به افزایش دارد. بسیاری افراد این نکته را نمی دانند که بدروم سومین شهر بزرگ ترکیه است که البته این رتبه را با ازمیر شریک می باشد و اغلب گمان می کنند که سومین شهر بزرگ ترکیه آنتالیاست.
فاصله بدروم و ازمیر 250 کیلومتر است که در چند سال گذشته بک پکرهای ایرانی متعددی دیده شده اند که فاصله این دو شهر را به صورت کوچ سرفینگ می پیمایند و از طبیعت و مسیر جذاب این منطقه لذت می برند. از آنجایی که دولت ترکیه سرمایه گذاری خوبی در شهر بدروم انجام داده است در بدروم شاهد وجود هتل های کوچک و بزرگ متعددی هم هستیم که برخی از آنها دارای ساحل خصوصی هستند و بعضی دیگر چشم انداز جنگلی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر دیدنی های مشهور شهر بدروم تا متوجه شویم افرادی که تور بدروم را خریداری می کنند با چه دیدنی هایی مواجه خواهند شد.

شهر بدروم ترکیه

قلعه بدروم

هیچ شکی نیست که مهمترین و مشهورترین دیدنی شهر بدروم قلعه آن است زیرا مهمترین جاذبه تاریخی این شهر به شمار می آید و در برنامه سفر اغلب تورهای گردش در بدروم نیز نام آن به چشم می خورد. شاید تصور کنید که اگر علاقه‌مند به بازدید از بناهای تاریخی بودید توری مثل تور استانبول را خریداری می کردید اما باید گفت که لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی قرارگیری قلعه بدروم به گونه ای است که بازدید از آن هم یک طبیعتگردی به شمار می آید و هم یک سفر به قلب تاریخ بنابراین شما هم در سفر به بدروم به احتمال زیاد از قلعه بدروم دیدن خواهید کرد. قدمت این قلعه به سال 1402 میلادی باز می گردد و به عنوان قلعه پیتر شناخته می شد. قلعه بدروم نکات جالب متعددی درباره معماری دارد و راوی داستان های زیادی است برای مثال 4 ستون دارد که نام آنها ستون ایتالیا، ستون آلمان، ستون انگلیس و ستون فرانسه است که چرایی آنها را بهتر است در حین بازدید متوجه شوید.

قلعه بدروم

سواحل بدروم

تفریحات ساحلی و گردش در میان سواحل بدروم با شن های طلایی در کنار دریای مدیرانه بخشی جدا نشدنی از سفر توریست ها به این شهر است. بدروم سواحل زیادی دارد که بسیاری از آنها متعلق به هتل های همجوار هستند اما اگر بخواهیم از مهمترین و مشهورترین آنها یاد کنیم، می توانیم از ساحل فنر، ساحل گوموشلوک، ساحل کارااینچیر، ساحل گومبت، ساحل توربا، ساحل کادیکالسی، سحل یاهسی و ساحل ایلگان اشاره کنیم.

سواحل بدروم
اگر علاقه مند به رزرو هتل های ساحلی بدروم هستید و دوست دارید اقامت خود را در جایی سپری کنید که دارای ساحل شخصی و امکانات خوب باشد و قیمت مقرون به صرفه و مناسبی هم داشته باشد کاشناسان ما در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی همواره شما را در این زمینه راهنمایی می کنند تا بهترین هتل را مطابق با سلایق و اولیوت های خود بیابید. برای رزرو تور مسافرتی برای سفر به تمامی شهرهای ترکیه با شماره تلفن های مندرج در وبسایت پیش رو تماس بگیرید، منتظر نظرات و انتقادات شما نیز هستیم.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر