مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بهترین هتل های بالی

بهترین هتل های بالی
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 1815/ نویسنده : فلات پارس گیتی
بالی یکی از مقاصد محبوب سفر برای زوجهای جوان است. این دیار به خاطر طبیعت ناب و هتلهای لوکسش همواره مورد توجه توریست های اروپایی و آمریکایی است اما در چند سال گذشته ایرانیان نیز زیاد به بالی سفر می کنند....

بهترین هتل های بالی

بالی بخشی از کشور اندونزی به حساب می آید و در میان ساکنان تمامی کشورهای دنیا به طبیعت زیبایش مشهور است و فرهنگ جذاب مردمش. در چند سال گذشته هتلهای فوق العاده ای ساخته شده که تجربه طبیعتگردی را برای گردشگران رویایی تر کرده اند و بی شک بالی را نیز محبوب نموده اند. حالا امروز در فلات پارس گیتی چند نمونه از بهترین هتلهای بالی را به شما معرفی می کنم که برخی از آنها توانسته اند لقب بهترین هتلهای دنیا را از آنِ خود کنند.

بهترین هتل بالی

هتل اوبود ریزورت بالی

هتل اوبود ریزورت Ubud Valley Boutique Resort یکی از بهترین اقامتگاه های بالی است. این هتل پنج ستاره می باشد و از وبسایت بوکینگ 4.9 ستاره را گرفته است. این هتل قدیمی نیست و از آکوست سال 2018 پذیرای میهمانان می باشد. هتل اوبود ریزورت بالی به قدری زیباست که افراد بسیاری برای برگزاری جشن عروسی و یا ثبت عکس های عروسی خود به آن مراجعه می کنند. استخر روباز و بسته، خدمات اسپا، اتاقهای خانوادگی و وسیع، مناظر زیبا و وای فای رایگان از مهمترین امکانات این هتل هستند.
اگر با بالی آشنایی زیادی ندارید باید بگویم که اوبود نام یکی از بهترین مناطق آن می باشد و با جنگل ها و زمینها برنج گسترده ای پوشیده شده اند؛ بنابراین اگر این هتل را انتخاب کنید، می توانید به راحتی از تمامی دیدنی های منطقه اوبود بازدید کرده و لذت ببرید.

برترین هتل بالی

هتل اولوس کلومپو بالی

از دیگر هتل های درجه یک بالی اولوس کلومپو The Ulus Klumpu می باشد که پنج ستاره است و اتاقهایش را به صورت ویلاهای کاملا مستقل در اختیار میهمانانش قرار می دهد. این هتل کاملا لوکس و جدید است و در سال 2019 افتتاح شد و در همین مدت کم توانسته به یکی از برترین اقامتگاه های بالی تبدیل شود.
هتل اولوس کلومپو بالی دارای ساحل خصوصی، استخر، تراس و باغ است و امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا جایی که نیازی به خارج شدن از هتل را احساس نمی کنید. از دیگر امکانات این مکان می توانم به وای فای رایگان و تسلط همه کارکنان به زبان انگلیسی و اندونزیایی اشاره کنم.

دیدنی های بالی

هتل تجاکولا در بالی

هتل تجاکولا The Villas Tejakula هم از مجموعه ای از ویلاهای خصوصی تشکیل شده است که در صورت تمایل می توانید ویلاهای آن را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل به نسبت مواردی که قبل تر اشاره کردم قدیمی تر است و در سال 2014 افتتاح شد. اگر برای آرامش و گذراندن تعطیلات خود قصد سفر به بالی را دارید، تجاکولا اقامتگاه خوبی است. همه چیز در این اقامتگاه بر مبنای بالاترین استانداردهای جهانی انجام می شود و حتما می توانید در آن اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.
در این هتل زیبا تفریحات متعددی وجود دارد و برای سرگرم شدن میهمانان تدارکات زیادی دیده می شود. هتل تجاکولا نیز دارای ساحل خصوصی است که انواع تفریحات آبی در آن قابل انجام می باشد. رستوران های متعدد، اینترنت رایگان و استخر نیز از دیگر امکانات این اقامتگاه به شمار می روند.

هتلهای بالی

هتل کایون جانگل بالی

هتل پنج ستاره کایون جانگل The Kayon Jungle Resort by Pramana پنج ستاره است و از بوکینگ امتیاز 9.6 را اخد کرد. این اقامتگاه لوکس در سال 2018 میلادی افتتاح شد. امکانات و تفریحات موجود در هتل کایون جانگل بسیار متنوع است اما اگر بخواهم برخی از بهترین های آن را نام ببرم، می توانم به انواع استخر و خدمات اسپا، سالن بدنسازی، سالن رقص، کلاس آشپزی، برنامه های مفرح روزانه، تورهای دوچرخه سواری، انواع رستوران های محلی و بین المللی، اتاق مخصوص بیزینس، باغ و تراس و ... اشاره کنم.
چشم اندازی که این هتل به میهمانانش ارائه می دهد یکی از دلایل شهرت کایون جانگل است و همچنین در ساخت آن تلاش کرده اند که سنت را در کنار معماری مدرن حفظ کنند که ترکیبی موفق بوده و توانسته گردشگران را راضی کند.
از تصاویر می توانید متوجه شوید که چرا سفر به بالی در نزد ایرانیان تا این اندازه مشهور شده و یک مقصد ناب برای زوجهای جوان و سپری کردن دوران ماه عسل به شمار می آید. شما می توانید تورهای بالی را هم از بخش بالایی همین صفحه مشاهده کرده و قیمت ها را با دیگران مقایسه کند. کارشناسان ما در فلات پارس گیتی همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با سلیقه هستند.

بهترین هتلهای بالی

 

تور بالی



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر