مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بهترین جزیره های مالزی برای توریست ها

بهترین جزیره های مالزی برای توریست ها
تاریخ : 1399/05/13 / تعداد بازدید : 2672/ نویسنده : فلات پارس گیتی
مالزی دارای ده ها جزیره کوچک در سواحل شرقی و غربی است که با زیبایی جنوب تایلند رقابت می کند. علاوه بر این، سواحل مالزی نیز دارای مزیت نسبی نسبتا ناشناخته (ارزانتر، شلوغ نبودن و بکر بودن است). یکی از حوادث مهم در هنگام برنامه ریزی سفر به هر ساحل مالزی، در نظر گرفتن فصل بادهای موسمی است، پس اگر قصد سفر ارزان و خرید تور مالزی را دارید با این سفر مجازی هیجان انگیز آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی همراه باشید.

جزیره های مالزی

سواحل شرقی کشور مالزی، بهترین نقاط برای دریافت حمام آفتاب برای کسانی که در کوالالامپور (KL) زندگی می کنند است. این بخش دارای پروازهای ارزان با بهترین خطوط هوایی است و به راحتی می‌توانید برای تعطیلات آخر هفته طولانی برنامه ریزی کنید. اغلب مسافرانی که مالزی را برای سفر انتخاب می کنند، تصور دارند که به سوی کشوری پر از مساجد یا آسمان خراش های بدقواره می روند اما باید بدانید که مالزی طبیعت جذابی هم دارد و ایرانیان کمتر با جزیره های آن آشنایی دارند، در صورتی که می توان به جای خرید مکرر تور استانبول تا سایر تورهای کشور ترکیه یک بار به سوی طبیعت بی نظیر مالزی رفت و خاطراتی به یادماندنی را ساخت. در ادامه با هم به بررسی برخی از بهترین مناطق طبیعی و سواحل و جزایر مالزی می پردازیم.

جزیره های مالزی

جزیره ردانگ مالزی

یکی از گران ترین جزایر سواحل شرقی، ردانگ است. مالزیایی های اندکی در این جزیره زندگی می کنند، بنابراین شما تقریبا همه جا می توانید بروید. ردانگ از 9 جزیره تشکیل شده و یک مجمع الجزایر به شمار می رود.
در این جزیره غواصی در تمامی سواحل در دسترس است و اگر شما خوش شانس باشید، ممکن است حتی برخی از لاک پشت های دریایی را مشاهده کنید زیرا ردانگ به عنوان یک زیستگاه لاک پشت شناخته شده است، آنها معمولا تخم خود را در ساحل لاکپشت ها Turtle Beach در شمال جزیره  ردانگ قرار می دهند.

جزیره ردانگ مالزی

جزایر پرهنتیان مالزی

مجموعه ای از جزایر کوچکتر واقع در شمال ردانگ پرهنتیان نام دارد؛ این جزایر بسیار محبوب برای مسافرانی است که علاقه مند به سفر ارزان هستند. سواحل بکر، با طیف گسترده ای از کلبه های ساحلی درست در کنار ساحل، با قیمت های بسیار مناسب می باشند. برای غواصی و شیرجه زدن در آب های شفاف و تمیز بسیار مناسب هستند، جزایر پرهنتیان یک مکان عالی برای کسب گواهینامه غواصی شما است؛ پس جزایر پرهنتیان انتخابی ایده آل برای خریداران تور ارزان مالزی به شمار می رود.

جزایر پرهنتیان مالزی

جزیره تیومان مالزی

بخشی از جزایر پارک دریایی حفاظت شده در مالزی با نام تیومان شناخته می شود که یک بهشت تمام عیار برای غواصان و علاقه مندان به شیرجه در آب های زلال می باشد. صخره های مرجانی فراوان در ساحل شمالی این جزیره زیستگاه انواع مختلفی از ماهی های استوایی رنگارنگ در کنار ساحل است.
تیومان نزدیک به سنگاپور و سمت جنوب ساحل شرقی مالزی است و هر ساله گردشگران بسیاری را از سنگاپور و مالزی در آنجا می بیند. حالا چند سالی است که هتل های بزرگتر و با هزینه های بهتر در سراسر این جزیره ساخته شده که محبوبیت خوبی هم پیدا کرده اند. پروازهای سریع و آسان و به طور مستقیم به تیومان وجود دارد، همچنین می توانید با اتوبوس به ساحل رفته و سپس با یک کشتی به جزیره برگردید.

جزیره تیومان مالزی

جزیره لانکاوی مالزی 

جزیره آزاد مالزی که لانکاوی زنده ترین و پر جنب و جوش ترین در ساحل غربی است. اگرچه سواحل این بخش به زیبایی سواحل شرقی نیستند، اما هتل ها، رستوران ها و مغازه ها در این نقطه توریستی بسیار وسیع تر هستند و بیشتر مناسب لوکس پسندان است. سواحل لانگ کاوی دارای مزیت در دسترس بودن در تمام طول سالاست و هیچ گاه بادهای موسمی باعث تعطیلی تفریحات توریست ها نمی شود.
این جزیره به اندازه کافی برای انجام ورزش های ساحلی بزرگ است که برای مسافران فعال و ورزشکار بیشتر جذابیت دارد. خوب است بدانید که یک گذرگاه زیبا به سوی هفت ولز (آبشارها) در شمال جزیره وجود دارد که فضایی دوست داشتنی دارد و چشم اندازهای فوق العاده و نفس گیری از اقیانوس و جزایر نزدیک را در اختیارتان قرار می دهد. لانگ کاوی  شامل خانه های لوکس و هتل های زیبا نیز هست. اگر شما به دنبال یک آخر هفته جذاب برای استراحت هستید، جزیره زیبای لانگ کاوی را اولیت خود قرار دهید. می توانید همین حالا یک تور جزیره ای از لانگ کاوی یا تور پارک دریایی Pulau Payar از لانگ کاوی رزرو کنید.

جزیره لانکاوی مالزی

جزیره پنگکور مالزی

اینجا اگرچه زیباترین ساحل مالزیایی نیست اما جزیره پنگکور (Pangkor) به راحتی از راه زمینی از طریق کوالالامپور در دسترس است که نکته مهمی برای گردشگران خارجی به شمار می آید.
چند هتل بزرگ در اطراف پنگکور وجود دارد؛ اما اغلب مهاجران از هتل ریزورت پنگکور بیچ Resort Pangkor Beach استفاده می کنند. اگر شما به دنبال چشم اندازهای مجلل هستید، پنگکور لاوت Pangkor Laut جزیره ای خصوصی با مجسمه های بیرون از آب است که خدمات 6 ستاره هتل و حمل و نقل از در هتل دارد. بله اینجا بهترین مکان در مالزی برای یک آخر هفته آسوده به دور از تنش و شلوغی های کوالالامپور است.

جزیره پنگکور مالزی

جزیره بورنئو مالزی

جزیره بورنئو (Borneo) که بین مالزی، برونئی و اندونزی به اشتراک گذاشته شده است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نقطه داغ برای غواصان است. در ساحل غربی بخشی از پارک ملی سیمیلاجائو Similajau می باشند.
هر دو سواحل، لانه لاک پشت ها، یک ذخیره بزرگ طبیعی پر از حیات وحش مناطق گرمسیری، جریانهای جنگلی، آبشارها و اقامتگاه بسیاری از حیوانات هستند. پارک های طبیعی ساراواک بهترین مکان برای لذت بردن از پیاده روی در جنگل های زرق و برق دار، تماشای پرنده و یا فقط استراحت در بسیاری از سواحل عالی آن است.

جزیره بورنئو مالزی

جزیره سیپادان مالزی

سیپادان در ساحل شرقی جزیره بورنئو Borneo قرار دارد و یکی از نقاط مهم برای شنا کردن و تمرین شیرجه به علت عمیق بودن آب های آن در جهان است که تاکنون بهترین جزیره در مالزی از این لحاظ می باشد. این جزیره یک منطقه حفاظت شده محسوب می شود، بنابراین تعداد بازدیدکنندگان آن در هر روز محدود می باشد.
غواصی در سیپادان یک تجربه شگفت انگیز است. شما ممکن است اجتماعی از لاک پشت ها وکسل، باراکودا، پرتوهای مانتا، حتی اره ماهی و کوسه نهنگ را در این ناحیه ببینید. این جزیره برای غواصی و شنا در تمیزترین آب ها بهترین است، علاوه بر آن از شیرجه های حرفه ای یا آفتاب گرفتن هم می توانید لذت ببرید. بنابراین مطمئن شوید که پیش از این برای یک تجربه غواصی کامل برنامه ریزی کرده اید. 

جزیره سیپادان مالزی

در بخش نظرات پاسخگوی سوالات شما هستیم.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر