مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بهترین تاریخ سفر به وان چه زمانی است؟

بهترین تاریخ سفر به وان چه زمانی است؟
تاریخ : 1401/12/08 / تعداد بازدید : 397/ نویسنده : فلات پارس گیتی

تور وان ویژه نوروز برای ایرانی ها یک سفر کاملا مقرون به صرفه و ارزان است که علت آن امکان سفر به روش های مختلفی چون تورهای زمینی (اتوبوس، قطار، ماشین شخصی) و تورهای هوایی است. بهترین تاریخ سفر به وان موضوع مهمی است که در این مطلب به بررسی دقیق آن می پردازیم. تور ارزان قیمت وان لحظه آخری در سایت فلات پارس گیتی و تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید


بهترین زمان خرید تور وان

با این حال که بهترین زمان سفر با تور وان فصل تابستان است؛ اما تور نوروزی وان در سال 1404 از اکنون رزرو شده است. سالانه در عید نوروز 300 هزار گردشگر ایرانی به وان سفر می کنند که این تعداد در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است. با توجه به استقبال ایرانی ها از تورهای وان ترکیه، صنعت توریسم وان از فرصت استفاده کرده و با برگزاری فستیوال ها و جشن های نوروزی وان ترکیه، مسافران بیشتری را به خود جذب می کنند. بهترین تاریخ سفر نوروزی به وان اواخر اسفند تا هفته اول فروردین است. بهترین زمان خرید تور نوروز وان ترکیه اوایل اسفند است؛ زیرا در عید نوروز گردشگران زیادی از ایران به وان ترکیه سفر می کنند. در وان خبری از هتل های لوکس و مجلل نیست، برای رزرو هتل با کیفیت مناسب باید زودتر اقدام کنید. همچنین اگر علاقه به دیگر شهرهای ترکیه دارید می توانید از تور ارزان قیمت و لحظه آخری استانبول نیز بهرهمند شوید

نمایی بسیار زیبا از دریاچه وان

بهترین قیمت تور وان ویژه

بهترین قیمت تور وان در تعطیلات نوروزی به این بستگی دارد که شما با چه وسیله ای به آنجا سفر می کنید. علاوه بر این تعداد روزهای اقامت، هتل محل اقامت و خدماتی که آژانس های گردشگری در اختیار شما قرار می دهند، در قیمت تور وان تاثیر دارند. خب کاملا مشخص است که قیمت تور هوایی به وان نسبت به قیمت تور زمینی به وان گران تر می باشد. معمولا قیمت بلیط هواپیما وان در مقابل قیمت اتوبوس به وان برای گردشگران بیشتر است؛ اما به طور کلی قیمت تور وان ترکیه نسبت به شهرهای دیگر آن ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

در واقع راه زمینی مثل قطار، ماشین شخصی و اتوبوس بهترین و مناسب ترین شیوه سفر به وان ترکیه است. از مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت تورهای وان تاثیر دارد، فاصله شهرهایی ایران نسبت به وان ترکیه می باشد. برای مثال قیمت تور خوی به وان، تبریز به وان، ارومیه به وان یا تهران به وان نسبت به شهرهای دیگری چون شیراز، اصفهان و دیگر شهرهای ایران کمتر است. به طور کلی قیمت بلیط قطار وان از تهران، از تبریز به وان و همچنین قیمت اتوبوس به وان ترکیه بسیار مناسب می باشد، به طوری که اکثر ایرانیان تورهای زمینی را برای سفر به وان انتخاب می کنند.

در این مطلب نیز می توانید اطلاعاتی کامل درباره آب و هوای شهر وان نیز به دست آورید

تور وان با صبحانه

تور وان؛ سفر به شهر مراکز خرید و صبحانه ها

از محبوب ترین سفرهای گردشگری برای ایرانیان تور نوروزی وان است. گردشی مقرون به صرفه و با هزینه های کم برای خانواده هایی که دوست دارند یک سفر خارجی اقتصادی را تجربه کنند. شهر وان در ساحل شرقی دریاچه وان قرار دارد که از نظر تاریخی یکی از شهرهای قدیمی ترکیه محسوب می شود. کتیبه هایی با خط میخی به جا مانده از دوران پادشاهی اوراتور گویای این تاریخ باستانی است. بیشتر اهالی وان کرد هستند و به زبان کردی گویش می کنند؛ ولی 23 درصد از اهالی آن ترک بوده و به زبان ترکی صحبت می کنند. وان به مراکز خرید و شهر صبحانه ها مشهور است.

تور ارزان و لحظه آخری ارمنستان نیز که به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می شود

بنابراین بهترین زمان خرید تور وان را به همراه نوش جان کردن صبحانه های لذت بخش که در فرهنگ ترکیه جایگاه خاصی دارد؛ می توانید در روزهایی به یادماندنی با سرو خوراکی های لذیذ و بی نظیر تجربه نمایید.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر