مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بازارهای چابهار

بازارهای چابهار
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 3459/ نویسنده : فلات پارس گیتی
چابهار یکی از بنادر جنوبی کشور زیبایمان ایران است که هموطنان عزیزمان همواره در زمستان و اوایل بهار به آن سفر می کنند. چابهار جزو استان سیستان و بلوچستان است و به جرات می توان گفت که از زیباترین خطه های ایران محسوب می شود.

بازارهای چابهار

چابهار از مناطق آزاد بازرگانی می باشد و به همین علت گردشگران علاوه بر گشت و گذار در این شهر، با هدف خرید هم به آن سفر می کنند به همین خاطر اینبار در فلات پارس گیتی قصد دارم تا شما را با بازارهای چابهار آشنا کنم تا بدانید پس از خرید تور چابهار می توانید از چه بازارهایی دیدن کرده و سوغاتی ناب بخرید.

بازار صدف چابهار

صدف نام آشناترین مرکز خرید در چابهار برای گردشگران است. این مرکز خرید نوساز می باشد و اجناس باکیفیتی در آن یافت می شود. اگر به این مجتمع تجاری سفر کردید، می توانید کالاهایی چون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و مواد خوراکی را تهیه کنید. این مرکز خرید اغلب مورد توجه گردشگرانی قرار می گیرد که با خرید تور به چابهار سفر می کنند و هرطوری که شده این مرکز را در برنامه خود می گنجانند زیرا شهرت زیادی دارد و کالاهای خوبی در آن ارائه می شود.

آدرس مرکز خرید صدف چابهار:

بلوار شهید ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار، بازار صدف

بازار چابهار

بازار لته چابهار

لته نیز از دیگر بازارهایی است که می توانید در چابهار از آن دیدن کرده و خرید نمایید. این بازار را به افرادی توصیه می کنم که قصد خرید لباس و به ویژه لباس ورزشی را دارند. جالب است بدانید که در بازار لته چابهار لوازم اسکی نیز عرضه می شود که بسیار مورد توجه مراجعان قرار می گیرد. این بازار در کنار بندر است و امکانی برایتان فراهم می کند که هم خرید کنید و هم از طبیعت لذت ببرید.

آدرس بازار لته چابهار:

در مسیر گل افشان، 10 کیلومتری چابهار، در جوار بندر کنارک

بازار لته چابهار

مرکز خرید تیس چابهار

سطح بازار تیس کمی از بازار صدف پایین تر است زیرا کالاهایی که در آن فرخته می شوند همه از چین آورده شده اند. بنابراین اگر اهل خریدن کالاهای چینی هستید حتما به تیس سر بزنید. اجناس ساخته شده از پلاستیک یا لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل را می توانید به راحتی در مرکز خرید تیس چابهار بیابید.

آدرس بازار تیس چابهار:

چابهار، بعد از مسجد تیس، مرکز خرید تیس

بازار تیس چابهار

مجتمع تجاری طلا در چابهار

اگر در چابهار قصد خرید طلا و جواهر داشتید، یکی از بهترین مکانها برای خرید این کالا، مجتمع تجاری طلا است که تمامی فروشگاه های موجود در ان طلا می فروشند و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند. این مرکز خرید رو به روی مجتمع تجاری الماس قرار دارد و فاصله آن تا مرکز خرید تیس کم است به همین خاطر توصیه می شود که اگر از این مجتمع دیدن کردید به مرکز خرید تیس نیز بروید.

آدرس پاساژ طلا در چابهار:

چابهار، انتهای خیابان کوهستان، مرکز خرید طلا

بازار طلای چابهار

سایر بازارهای چابهار

در چابهار بازارهای و مجتمع های تجاری دیگری علاوه بر مواردی که ذکر کردیم وجود دارد اما متاسفانه اطلاعات دقیقی از آن ها وجود ندارد و اغلب گردشگران با پرس و جو از بومیان به آنها می رسند، در همین راستا برخی از سایر مراکز خرید چابهار که شهرت کمتری دارند را نام می بریم: بازار صالح یار، بازار فردوس چابهار، بازار زرگرهای چابهار، مرکز خرید ابریشم چابهار، دکه بازار زنان چابهار، بازار سنتی چابهار، مجتمع تجاری الماس چابهار، بلوک بازار چابهار، بازار تاناکورای بندر کنارک و...

مراکز خرید چابهار
اگر تجربه خرید از بازارهای چابهار را دارید می توانید با ما و سایر خوانندگان فلات پارس گیتی در میان بگذارید، بی صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

تور چابهار

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر