مجله گردشگری
امتیاز دهید :

قیمت تور بالی تابستان

قیمت تور بالی تابستان
تاریخ : 1402/10/20 / تعداد بازدید : 75/ نویسنده : فلات پارس گیتی
آیا تا به حال فکر کرده اید هزینه رفتن به بالی چقدر است؟ اندونزی مقصدی رویایی برای بسیاری از مسافران است. ویلاهای زیبا، تراس های سبز برنجکاری، آبشارهای سر به فلک کشیده، سواحل شن سفید و غروب های حماسی. اما آیا بازدید از بالی گران است؟ خوب، این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه در بالی می‌خواهید به کجا بروید، سبک سفر شما چیست؟ و چه برنامه‌هایی در پیش دارید؟ در کدام فصل، سفر می کنید و چند روز را در بالی می مانید. از آنجایی که تورهای تابستانه بالی بسیار پرطرفدار است، در این مقاله قصد داریم قیمت تور بالی تابستان را بررسی کنیم.

 

 


قیمت تور بالی تابستان چقدر است


آیا تا به حال فکر کرده اید هزینه رفتن به بالی چقدر است؟ اندونزی مقصدی رویایی برای بسیاری از مسافران است. ویلاهای زیبا، تراس های سبز برنجکاری، آبشارهای سر به فلک کشیده، سواحل شن سفید و غروب های حماسی. اما آیا بازدید از بالی گران است؟ خوب، این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه در بالی می‌خواهید به کجا بروید، سبک سفر شما چیست؟ و چه برنامه‌هایی در پیش دارید؟ در کدام فصل، سفر می کنید و چند روز را در بالی می مانید. از آنجایی که تورهای تابستانه بالی بسیار پرطرفدار است، در این مقاله قصد داریم قیمت تور بالی تابستان را بررسی کنیم. این شامل هزینه متوسط وعده های غذایی، حمل و نقل، اقامت و ... است. لطفا توجه داشته باشید که این راهنما بر اساس هزینه های یک فرد مجرد است. اگر به صورت زوجی سفر می کنید، حتما این هزینه ها را دو برابر کنید (به جز هتل ها). در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

برآورد قیمت تور بالی تابستان

بالی ممکن است جزیره کوچکی باشد، اما چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد. صدها معبد، جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده و شهرهای مختلف برای بازدید، به این معنی است که هرگز حوصله‌تان سر نخواهد رفت. تورهای تابستانه بالی یکی از محبوب‌ترین زمان های سفر به این جزیره است و بنابراین قیمت آن‌ها ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گیرد. با این حال در این راهنما قیمت متوسط موارد مختلف در نظر گرفته شده است و همه چیز به سطح امکانات و سطح رفاه و سفر شما بستگی دارد.

 

  • اقامتگاه های بالی

یکی از مهمترین بخش های قیمت تور بالی تابستان، مربوط به اقامت است. بالی انواع امکانات اقامتی را در اختیار دارد. از ویلای لوکس با استخرهای آفتابگیر و چشم‌اندازهای جنگلی تا اتاق‌های خواب مشترک در هاستل‌ها. به طور متوسط قیمت یک شب اقامت در یک هتل سه ستاره در مرکز بالی، در حدود 80 دلار است. البته، این قیمت ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر یا کمتر شود و این بسته به سبک سفر شما دارد. همچنین میانگین قیمت هر شب هاستل عمومی 8 دلار و اتاق های خصوصی شبی 20 دلار است. در بالی خانه های شبیه به بوم گردی وجود دارد که شما می توانید آن ها را تا  شبی 35 دلار رزرو کنید.

 

 

 

  • حمل و نقل در بالی

در بالی حمل و نقل عمومی وجود ندارد و هزینه‌های انتقال بالا است. راه‌های اصلی حمل و نقل شامل اجاره موتورسیکلت و استفاده از رانندگان محلی است. اجاره موتورسیکلت در بالی می تواند تغییر زیادی در قیمت تور بالی تابستان شما ایجاد کند، اما باید به خطرات مربوط به رانندگی موتورسیکلت در نظر گرفته شود. هزینه متوسط اجاره موتورسیکلت در بالی بین ۲۰ تا ۳۰ دلار آمریکا برای یک هفته است. در صورتی که نمی‌خواهید موتورسیکلت اجاره کنید، باید برای جابه جایی از رانندگان محلی استفاده کنید که هزینه آنها به طور قابل توجهی بیشتر است. هزینه تاکسی دربست در هر سفر، تا 50 دلار می رود.

 

 

 

  • قیمت غذا و نوشیدنی در بالی

هزینه میانگین یک وعده غذای روزانه در بالی در حدود ۲۵ دلار آمریکا برای یک شخص است. برای یک هفته سفر، هزینه غذا و نوشیدنی تقریباً ۱۷۵ دلار آمریکا می شود. البته، این هزینه قابل تغییر است و ممکن است با توجه به سبک غذای شما تغییر کند. برای مثال تهیه غذاهای محلی، ارزان تر از تهیه غذاهای فرنگی همچون فست فودهای رایج و غذاهای بین المللی تمام می شود.

 

 

 

  • جاذبه های گردشگری

قیمت تور بالی تابستان به دلیل هزینه های گردشگری آن واقعا ارزان است. برای مثال شما می توانید با 15000 روپیه (1.1 دلار) از مزارع برنج پلکانی دیدن کنید. همچنین هزینه یک غواصی چند ساعته به همراه اجاره تجهیزات، حمل و نقل و ناهار در حدود 100 دلار است. هزینه‌های دلخواه، مانند خرید هدایا، خرید صنایع دستی محلی، خدمات روزمره و سایر هزینه‌های غیرضروری را هم می‌توانید در نظر بگیرید. برای یک هفته سفر، حدود ۱۰۰ دلار آمریکا برای این هزینه‌های دلخواه کافی است.

 

 

 

لازم به ذکر است که این برآورد هزینه‌ها تخمینی است و قیمت‌ها ممکن است در واقعیت بیشتر یا کمتر باشند. در حقیقت، هزینه سفر به بالی بستگی به سبک سفر و ترجیحات شما دارد. همچنین نرخ بلیط هواپیما نیز جزیی از این موارد است که بخش زیادی از هزینه سفر شما را تشکیل می دهد. این بخش از هزینه ها متاثر از نرخ های داخلی است و بنابراین به قیمت روز در نظر گرفته می شود.

جهت اطلاع از هزینه های دقیق تر تورهای گردشگری بالی و همچنین رزرو تور، می توانید با آژانس گردشگری فلات پارس گیتی در تماس باشید.

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر