مجله گردشگری
امتیاز دهید :

سفری هیجان انگیز به آنتالیا

سفری هیجان انگیز به آنتالیا
تاریخ : 1402/10/10 / تعداد بازدید : 119/ نویسنده : فلات پارس گیتی
آنتالیا، شهری جذاب و دیدنی در جنوب ترکیه است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. آنتالیا با آب و هوای مدیترانه‌ای گرم، طبیعت خیره‌کننده، شهرهای باستانی و شکوهمند و امکانات بی‌نظیر برای تفریح و استراحت، به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل شده است. این شهر با کیلومترها خط ساحلی پیوسته و استراحتگاه های مجلل، مکانی امن و آرام برای دوستداران تفریحات ساحلی است. آنتالیا در عین اینکه یک شهر باستانی با اماکن تاریخی بسیار است، تمام امکانات رفاهی یک کلان شهر مدرن را نیز ارائه می دهد. تور لحظه آخری آنتالیا با بهترین قیمت را با ما همراه باشید

آنتالیا، شهری جذاب و دیدنی در جنوب ترکیه است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. آنتالیا با آب و هوای مدیترانه‌ای گرم، طبیعت خیره‌کننده، شهرهای باستانی و شکوهمند و امکانات بی‌نظیر برای تفریح و استراحت، به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل شده است. این شهر با کیلومترها خط ساحلی پیوسته و استراحتگاه های مجلل، مکانی امن و آرام برای دوستداران تفریحات ساحلی است. آنتالیا در عین اینکه یک شهر باستانی با اماکن تاریخی بسیار است، تمام امکانات رفاهی یک کلان شهر مدرن را نیز ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم، از تور ترکیه آنتالیا اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم. در این سفر کوتاه با ما همراه باشید. هیچ میدونی پرواز تهران مسقط چند ساعت است؟

 

تله کابین و دیگر تفریحات آنتالیا

 

تور ترکیه آنتالیا سفری به قرن ها

درست در قلب آنتالیا، شهر قدیمی با نام کالیچی (Kaleici) به معنای قلعه داخلی قرار دارد. این منطقه که یک کیلومتر مربع وسعت دارد، شامل خیابان های سنگفرش شده پر پیچ و خم با معماری به سبک عثمانی و خرابه های رومی در حال فروپاشی است. بهتر است آن را با پای پیاده کاوش کنید و با دروازه باشکوه هادریان شروع کنید (طاق پیروزی قرن دومی که به عنوان دروازه ای به سوی شهر باستانی است). همانطور که در اطراف قدم می‌زنید، مساجد متعدد شهر، برج ساعت و بندر رومی قدیمی را خواهید دید که اکنون یک اسکله زیبا با قایق‌های تفریحی تزئین شده است. پس از یک روز گشت و گذار در تور ترکیه آنتالیا، می توانید در هر یک از کافه های کنار آب اطراف مکث کنید تا کمی قهوه ترک بنوشید و از منظره خیره کننده لذت ببرید. شهر باستانی سدیکلر نیز در فاصله کوتاهی از آنتالیا قرار دارد. این شهر که در کنار ساحل آبی دریای مدیترانه قرار گرفته است، با تئاتر باستانی خیره‌کننده، معابد یونانی و رومی و بازارهای شاد و معماری جذاب، گردشگران را جذب می‌کند. تور لحظه آخری و قیمت مناسب استانبول را از دست ندهید

 

در آنتالیا از چه چیزهایی بازدید کنید

آنتالیا در یک ساحل فیروزه ای واقع شده است که در یک سمت کوهستانی و از سوی دیگر آب های آبی روشن مدیترانه را کنار خود دارد. برای یک بعد از ظهر غرق آفتاب، می توانید به ساحل سنگریزه کنیالتی یا سواحل شنی ساحل لارا بروید. همچنین در تور ترکیه آنتالیا، زمانی را به کاوش در موزه آنتالیا اختصاص دهید که دارای مجموعه ای چشمگیر از گنجینه های باستان شناسی است. هنگامی که با بچه ها سفر می کنید، آنتالیا آکوالند و دلفین لند و آکواریوم شیک آنتالیا وعده ساعت ها سرگرمی آموزشی را برای کوچکترها می دهد. پارک آتاتورک، پارک وندا و پارک مینی‌شهر آنتالیا نیز از جمله مقاصد محبوب برای سرگرمی و تفریح خانوادگی هستند.

 

نمایی از پارک آبی آنتالیا

 

اگر به دنبال یک پیاده راه آرام در میان طبیعت هستید، آبشارهای دودن و پارک طبیعی آبشار کورسونلو دارای آبشارهای زیبایی هستند که در پس زمینه سرسبز قرار گرفته اند. شما می‌توانید در اینجا تمامیت خود را با طبیعت به اشتراک بگذارید و از مناظرخیره‌کننده کوهستان، رودخانه‌ها، غارها و پناهگاه‌های وحشی در لحظات طبیعت گردی تور ترکیه آنتالیا لذت ببرید. کاخ آتاتورک نیز در آنتالیا واقع شده است. این کاخ که سابقاً محل اقامت مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار و رهبر جمهوری ترکیه بوده است، امروزه به عنوان موزه‌ای بازدیدپذیر شناخته می‌شود و شما را با زندگی شخصی آتاتورک و قطعات تاریخی مرتبط با او آشنا می‌کند. همچنین، آنتالیا میزبان بسیاری از آثار باستانی دیگر است که تاریخ و فرهنگ قدیمی این منطقه را نشان می‌دهند. برخی از این آثار شامل شهر باستانی پرگه، تئاتر آسپندوس، قلعه فاسیلیس و آمفی تئاتر آنتالیا هستند. با بازدید از این آثار باستانی، شما به گذشته‌ای فرهنگی و تاریخی آنتالیا سفر خواهید کرد.

 

 

بنابراین، آنتالیا با تنوع فراوان اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگ غنی و طبیعت خیره‌کننده، به عنوان یک مقصد توریستی بسیار جذاب در ترکیه شناخته می‌شود. این شهر با استقبال خوب از گردشگران، امکانات رفاهی عالی و تجربه‌های خاطره‌انگیز را برای هر سبک سلیقه مسافری فراهم می‌کند. شما می توانید با سفر به آنتالیا در تور ترکیه، تجربه ثبت لحظاتی جذاب را برای خود رقم بزنید. آژانس گردشگری فلات پارس گیتی می تواند شما را در تامین تور ترکیه آنتالیا همراهی کند. برای رزرو با ما تماس بگیرید. هیچ میدونی هزینه سفر به دبی چقدره ؟



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر