مجله گردشگری
امتیاز دهید :

راهنمای سفر به قشم

راهنمای سفر به قشم
تاریخ : 1402/06/20 / تعداد بازدید : 263/ نویسنده : فلات پارس گیتی

راهنمای سفر به قشم

راهنمای سفر به قشم راهنمای سفر به قشم شما را با این جزیره دیدنی و تفریحی آشنا می‌کند.تور قشم که جزیره زیبای قشم یکی از زیباترین و توریستی‌ ترین جزیره‌های خلیج‌ فارس است که اکثر مردم آن را به‌عنوان مکانی برای خرید کردن می‌شناسند. در راهنمای سفر به قشم شما را با مکا...


راهنمای سفر به قشم

راهنمای سفر به قشم

قشم یکی از جزایر زیبا و محبوب در جنوب ایران است و محلی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اجازه دهید به شما برخی از اطلاعات مفید درباره تور قشم بدهم:

تور قشم

1. آب و هوا:  قشم دارای آب و هوای گرمسیری است. بهترین زمان برای سفر به قشم در فصل بهار و پاییز است، زیرا در این فصول هوا معتدل تر است.


2. جاذبه‌های گردشگری:  قشم دارای جاذبه‌های بسیاری مانند جزیره های هرمز، جزیره نمک، جزیره هنگام، شهر قدیمی لارک و شهرستان قشم می‌باشد. همچنین، شناختن فرهنگ و سنت‌های محلی مردم قشم، بازدید از بازارهای محلی و استفاده از فرصت برای خرید هنرهای دستی محلی نیز تجربه‌ای جذاب خواهد بود.


3. ورزش‌های آبی: قشم یک مقصد عالی برای ورزش‌های آبی است. می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند شنا، غواصی، کایاکینگ، جت اسکی و قایقرانی لذت ببرید.


4. غذا و خرید: قشم معروف به غذاهای دریایی خوشمزه‌ای است که می‌توانید در رستوران‌ها و فودکورت‌های محلی تجربه کنید. همچنین، خرید از بازارهای محلی مانند بازار جزیره هرمز و بازار قدیمی لارک نیز توصیه می‌شود.

تور قشم 

 

 

 

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر