مجله گردشگری
امتیاز دهید :

بلیط قطار تبریز ایروان ارزان

بلیط قطار تبریز ایروان ارزان
تاریخ : 1402/06/03 / تعداد بازدید : 760/ نویسنده : فلات پارس گیتی

بلیط قطار تبریز ایروان ارزانترین قیمت در ایران 

قدمت قطار تبریز ایروان به کمی پیش از جنگ جهانی اول در سال 1908 میلادی باز می گردد. در واقع، خط آهن ایروان جلفا، دومین خط ریلی ارمنستان بود که برای اتصال به ایران شکل گرفت. تاریخ این مسئله به پیش از فروپاشی شوروی باز می گردد. این خط آهن، ایران را به ارمنستان و آذربایجان متصل می کرد و امکان حمل و نقل ریلی خاورمیانه با منطقه قفقاز را فراهم میساخت. بعد از فروپاشی شوروی در سال 1991، این مسیر ریلی مسدود شد و قطار ایران ارمنستان متوقف گردید. پس از آن نیز با وجود اختلافات سیاسی و مناقشاتی که میان آذربایجان و ارمنستان شکل گرفت، تردد از این مسیر هرگز از سر گرفته نشد. اکنون پس از سال ها، با رایزنی های سیاسی که میان دو کشور ایران و ارمنستان شکل گرفته، ساخت این مسیر ریلی، با همکاری دو کشور ایران و ارمنستان و به کمک یک پیمانکار چینی در حال پیگیری و پیشرفت است. امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این مسیر ریلی قدیمی میان دو کشور کهن ایران و ارمنستان باشیم. اما اگر این مسیر ریلی افتتاح شود شاهد چه دستاوردهایی گردشگری خواهیم بود؟ در ادامه، در این باره بیشتر خواهیم گفت، پس همچنان با ما همراه باشید.

اگر میخواهید از آب و هوای شهر وان اطلاع پیدا کنید بهتر است بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.


آنچه در قطار تبریز ایروان در انتظار شما است

قطار تبریز ایروان با اتصال زمینی بین ایران و ارمنستان و با عبور از یک مسیر دلپذیر از قلب قفقاز جنوبی، قاره‌ های آسیا و اروپا را بهم وصل خواهد کرد. این قطار به سرعت از میان جاده‌ های پرماجرا و مناظر باشکوه عبور می کند و با گذر از دشت ‌ها و کوهستان ‌های آذربایجان شرقی، از مرز ایران بعد از دو ساعت وارد خاک ارمنستان می شود. در حقیقت، شما به یک سفر با مقصد تاریخی و فرهنگی می‌روید در حالیکه می توانید، در طول مسیر نیز از مناظر طبیعی خیره کننده و دلنشین در میان پیچ و خم کوه ها، لذت ببرید. قطار تبریز به مقصد ایروان، یک قطار بین المللی خواهد بود که با طراحی زیبا و امکانات کامل، تجربه ‌ای منحصر به فرد را برای مسافران خلق می‌کند. شما درون واگن ‌های مدرن و مجهز به امکانات رفاهی، از جمله صندلی ‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و WiFi رایگان، از طول مسیر نهایت لذت خواهید برد. طراحی داخلی قطار با ارائه فضاهای باز و پنجره ‌های بزرگ، به شما اجازه می‌دهد تا با تماشای طبیعت و مناظر زیبای اطراف، گذر زمان را احساس نکنید. سفر با قطار تبریز ایروان حس امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد و شما را در لحظاتی به یاد ماندنی غوطه ور می کند.

همچنین برای اجاره سوئیت در ارمنستان لازم است که با کارشناسان فلات پارس در تماس باشید

 

قطار ایروان

 

بنابراین، چنانچه قصد دارید به یک سفر خاطره انگیز در ارمنستان بروید و در عین به دنبال راهی کم هزینه و راحت هستید، سفر با قطار یک انتخاب عالی است. ما امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این خط ریلی مهم در کشور عزیزمان ایران و کشور دوست و همسایه، ارمنستان باشیم. اما در عین حال، شما می توانید تا آن زمان از خطوط حمل و نقل دیگر همچون هواپیما، اتوبوس های گردشگری و خودروهای شخصی و ون برای سفر به ارمنستان استفاده کنید. در صورتی که قصد سفر به کشور ارمنستان و بازدید از این کشور زیبا را دارید، با آژانس فلات پارس گیتی تماس بگیرید تا شما را در تامین یک سفر راحت و ارزان راهنمایی کنیم.

همچنین تورهای ارزان لحظه آخری ارمنستان نیز از آزانس فلات پارس گیتی بخواهید

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر