مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور وان ترکیه از تهران با قطار

تور وان ترکیه از تهران با قطار
تاریخ : 1402/05/28 / تعداد بازدید : 1008/ نویسنده : فلات پارس گیتی

با تور وان با قطار، از سفر جاده ای لذت ببرید

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید سفر، تنها در مقصد نیست؟ و بهترین قسمت های سفر در جاده اتفاق می افتد؟ اگر چنین است، از سفر با قطار از طریق مرزهای کشورها بسیار هیجان زده خواهید شد. تور وان با قطار، یکی از مسیرهای محبوب و جذاب برای سفر به شهر تاریخی وان در ترکیه است. این تور، فرصتی عالی برای مسافرانی است که می خواهند با سفری آسان و کم هزینه، به زیبایی‌ها و جاذبه‌های وان دسترسی پیدا کنند و در عین حال، تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر از یک سفر جاده ای بین المللی داشته باشند. در ادامه به ویژگی های جالب این سفر ریلی اشاره خواهیم کرد.

جذابیت های سفر تور وان با قطار

در میان گزینه های متعدد برای رسیدن به مقصد، سفر با قطار، همیشه یکی از امن ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها است. شما می توانید در طول سفر، فضای شخصی، تخت و میز تحریر داشته باشید. همچنین شما می توانید از معاشرت با همسفران لذت ببرید و در عین حال، مناظر خیره کننده مسیرهای عبوری را تماشا کنید. بسیاری از گردشگرانی که از ایران به ترکیه سفر می کنند و بالعکس، از قطار و خطوط ریلی برای رسیدن به مقصد خود در این دو کشور استفاده می کنند. تور وان با قطار، با قیمتی مناسب یکی از مقرون به صرفه ترین مسیرهای سفر به ترکیه است. همچنین چنانچه قصد سفر به شهرهای شرقی ترکیه را دارید، می توانید از قطار تهران-وان یا تبریز-وان نیز استفاده کنید. از تهران تا وان حدود 24 ساعت راه است. بخشی از این زمان مربوط به تشریفات گمرکی مرزی است و بسته به تشریفات گمرکی، این زمان می تواند چندین ساعت متغیر باشد.

هنگام ورود به وان، مسافران به تمامی جاذبه‌های این شهر تاریخی دسترسی خواهند داشت. از بازدید از کاخ توپ‌کاپی با طراحی منحصر به فرد و دیوارهای سفید و زیبا، تا لذت‌بردن از مناظر دریاچه وان به رنگ آبی روشن، تمامی این جاذبه‌ها به مسافران تجربه‌ یک حس لذت بخش را می دهد.

 

بنابراین، تور وان با قطار یک گزینه بسیار جذاب برای سفر به شهر تاریخی و زیبای وان است. این تور امکان دسترسی آسان به وان ترکیه، دیدن مناظر طبیعی خیره‌کننده در طول مسیر، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و تجربه تعامل با مردم محلی را به مسافران ارائه می‌دهد. به عبارتی، سفر به وان با قطار، یک سفر لذت ‌بخش و بی‌ نظیر برای علاقه‌ مندان به جاذبه ‌های یک کشور دیگر است. شما می توانید جهت رزرو تورهای ریلی به ترکیه با کارشناسان فلات پارس گیتی تماس حاصل فرمایید.

تور وان ترکیه از تهران با قطار

مسیر تهران به وان، ترکیه با قطار به صورت مستقیم وجود ندارد، زیرا اتصال قطاری مستقیم بین این دو شهر وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با استفاده از قطار و خطوط راه آهن مختلف، از تهران به وان سفر کنید. در ادامه دو روش معمول برای سفر از تهران به وان را توضیح می‌دهم:
سفر تهران به ارومیه و سپس ارومیه به وان:
ابتدا باید با قطار از تهران به ارومیه سفر کنید. برای این منظور می‌توانید از ایستگاه قطار تهران (ایستگاه راه آهن تهران) به ارومیه (ایستگاه راه آهن ارومیه) قطار بگیرید. این سفر تقریباً 12 ساعت به طول می‌انجامد.پس از ورود به ارومیه، باید از ایستگاه راه آهن ارومیه به وان سفر کنید. در حال حاضر، خطوط راه آهن بین این دو شهر وجود دارد و می‌توانید با قطار از ارومیه به وان سفر کنید. زمان سفر با قطار بین این دو شهر حدوداً 6-7 ساعت است.
سفر تهران به ارزروم و سپس ارزروم به وان:
اولین قدم برای این مسیر سفر از تهران به ارزروم است. برای این منظور، می‌توانید از ایستگاه راه آهن تهران به ارزروم (ارزروم یا ارضروم) قطار بگیرید. این سفر تقریباً 24-30 ساعت به طول می‌انجامد.پس از رسیدن به ارزروم، باید با قطار یا اتوبوس از ارزروم به وان سفر کنید. این سفر حدوداً 2-3 ساعت به طول می‌انجامد.

تور زمینی وان

قیمت تور وان ترکیه از تهران با قطار

متأسفانه، در حال حاضر خط قطار مستقیمی بین تهران و وان وجود ندارد. بنابراین، سفر مستقیم با قطار از تهران به وان امکان‌پذیر نیست.
به عنوان جایگزین، می‌توانید از خطوط قطار موجود بین تهران و شهرهای ترکیه دیگری مانند آنکارا، قارص و یا ارزنجان استفاده کنید و سپس با استفاده از راه‌های دیگر مانند اتوبوس یا خودرو، به وان سفر کنید. لازم به ذکر است که زمان سفر و اتصالات قطارها ممکن است بسته به شرایط و برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن متغیر باشد

تور زمینی وان با قطار

خدمات ارائه شده در قطار ها با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید متفاوت است. اما در ادامه به خدماتی به صورت کلی در تور زمینی وان با قطار ارائه می شود اشاره خواهیم کرد.
بلیط قطار رفت و برگشت
رزرو بلیط در شهر مقصد
ترانسفر رفت و برگشت
ارائه بیمه نامه مسافرتی
حضور یک راهنمای فارسی زبان

 

نکته ای که باید در هنگام خرید تور زمینی وان با قطار بدانید این است که آیتم های متفاوتی در تعیین قیمت تور با قطار تاثیر گذار هستند. آیتم هایی نظیر نوع قطار، درجه هتل رزرو شده و... در خصوص هتل نزدیکی آن به مرکز شهر نیز یکی دیگر از مواردی است که در قیمت هتل تاثیرگذار است.
هر چقدر هتل انتخابی شما به مرکز شهر نزدیک تر باشد طبیعتا هزینه تور افزایش پیدا می کند. شاید باید گفت یکی از بهترین راه ها برای سفر زمینی استفاده از قطار است. البته باید توجه داشته باشید سفر با قطار در حال حاضر فقط از شهر تهران و تبریز اجازه مسافرگیری دارد. در نتیجه اگر به دنبال سفر زمینی به van,turkey با قطار هستید حتما باید در یکی از شهر های تهران و تبریز حضور داشته باشید.

 

آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی در راستای ارائه خدمات عالی تورهای زمینی و هوایی، به عنوان مجری مستقیم برگزاری تور زمینی وان آماده است تا بهترین تورهای گردشگری را برای شما مسافران گرانقدر تدارک ببیند. از همین نظر برای مشاهده تورهای مسافرتی موجود می توانید از بخش تور نسبت به بررسی بهترین پکیج اقدام نمایید و یا برای شخصی نمودن تور مدنظرتان با کارشاسان فلات پارس در ارتباط باشید.

گفتنی است مسیر قطار از تهران تا وان حدود ۱۰۶۷ کیلومتر است که تقریباً ۹۵۷ کیلومتر آن در خاک ایران و ۱۱۰ کیلومتر آن در خاک ترکیه می باشد. اگر حرکت از تهران باشد حدود ۱۱ ساعت طول می کشد. همچنین این فرصت را دارید تا از مبدا تان توسط قطار کشور ترکیه به سایر شهرهای این کشور مانند: ترابزون، بدروم، آنکارا و استانبول سفر کنید.


تور وان با قطار از تهران

آزانس مسافرتی فلات پارس گیتی برگزار کننده تور زمینی وان نیز می باشد . برای گرفتن اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر