مجله گردشگری
امتیاز دهید :

ارزانترین تور هند | قیمت تور هند فلات پارس

ارزانترین تور هند | قیمت تور هند فلات پارس
تاریخ : 1402/08/12 / تعداد بازدید : 221/ نویسنده : فلات پارس گیتی

ارزانترین تور هند | قیمت تور هند فلات پارس

هند همواره کشوری پر از جذابیت های رمزآلود بوده است. همه ما وقتی نام کشور هند را میشنویم به یاد رنگین کمانی از رنگ ها، معماری زیبا و آداب و رسوم خاص می افتیم. اما یکی از مهمترین مزیت های سفر به هند، تجربه سفر با قیمت های مناسب برای هر نوع مسافری، اعم از کوله گردان و گردشگران است. قیمت تور هند، به دلیل گزینه های اقامتی ارزان قیمت، حمل و نقل کم هزینه، خدمات و غذای به صرفه و همچنین ارزش پولی پایین، کم است. البته لزوماً لازم نیست برای رفتن به هند، در مهمانپذیرهای ساده بمانید و غذاهای ارزان خیابانی بخورید. هند گزینه های بسیار متنوعی را برای هر سلیقه از گردشگران ارائه می دهد. از هتل‌های 5 ستاره گرفته تا هتل‌های بوتیک و استراحتگاه‌های سطح متوسط، سفر با قطارهای مجلل تا حمل و نقل های عمومی کم هزینه تر، رستوران‌های لذیذ و بین‌المللی تا بوفه های محلی و ارزان قیمت، همه چیز با هر قیمتی در دسترس است.


کوله پشتی خود را برای سفر با ارزانترین تور هند بردارید

ارزانترین تور هند

چگونه میتوانید ارزانترین تور هند را تجربه کنید؟

هزینه کلی سفر شما در هند شامل محل اقامت، حمل و نقل، هزینه های ورودی برای دیدنی های رایج و وعده های غذایی است. اما ما چند راه ساده که بتوانید با ارزانترین تور هند سفر کنید را به شما می گوییم.

·       در ارزانترین زمان سال سفر کنید

فصل های خنک در هند از آبان تا اسفند، محبوب ترین و گران ترین زمان برای بازدید از هند است. در مقابل، فصل بارانی موسمی از خرداد تا شهریور با جمعیت کمتر گردشگران و قیمت‌های پایین‌تر همراه است. بنابراین می توانید در فصل های ارازنتر سفر کنید.

  • به جای هتل در هاستل اقامت کنید

هاستل با ارائه خوابگاه‌های ترکیبی، خوابگاه‌های زنانه و اتاق‌های خصوصی، در کنار آرامش، راحتی و امنیت، هزینه های اقامتی شما را کاهش می دهد.

  • از بوفه های خیابانی غذا تهیه کنید

تنوع غذایی در هند زیاد است. شما می توانید همواره با هر سلیقه غذایی، غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. تمایز کشور هند با دیگر کشورها در این است که شما می توانید غذای ارزان قیمت را به راحتی بیابید. شما می توانید در هند وادا پاو (گلوله‌های سیب‌زمینی سرخ‌شده که در نان سرو می‌شود)، دوساها (پنکیک برنج و عدس) و بسیاری از غذاهای دیگر را به صرفه بخرید و ارزانترین تور هند را برای خود تجربه کنید.

 

·       حمل نقل ارزان انتخاب کنید

سیستم حمل و نقل عمومی در هند فراوان است. شما می توانید برای گشت و گذار در شهرهای هند از اتوریکشاها یا همان موتور سه چرخه های معروف هندی استفاده کنید. هرچند ممکن است استفاده از حمل و نقل عمومی در هند، پرازدحام و کمی سخت باشد اما در این صورت خیالتان راحت خواهد بود که به جای هزینه حمل و نقل توریستی، هزینه های جاری شهروندی مردم هند را پرداخت می کنید.

ترزانترین تور هند

اگر قصد تجربه چنین سفر ارزانی به این کشور پر هیجان را دارید، با مشاورین آژانس فلات پارس تماس بگیرید.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر