مجله گردشگری
امتیاز دهید :

همه چیز درباره سفر به ارمنستان با ماشین شخصی + مدارک مورد نیاز + راهکارها

همه چیز درباره سفر به ارمنستان با ماشین شخصی + مدارک مورد نیاز + راهکارها
تاریخ : 1402/05/12 / تعداد بازدید : 540/ نویسنده : فلات پارس گیتی
در این بخش می خوانید، بهترین روش ها و راهکارها و راهنمای جامع برای سفر با ماشین چیست؟ شما میتوانید برای اطلاع از تورهای لحظه آخری ارمنستان بر روی عبارت لینک شده کیلیک کنید. یا با شماره هایی که در پایین قرار داده شده است تماس بگیرید تا کارشناسان فلات پارس در کمترین زمان شما را راهنمایی کنند تا سفری دل انگیز به ارمنستان زیبا داشته باشید. 

سفر به ارمنستان با ماشین شخصی امکان پذیر است؟

سفر با ماشین شخصی به ارمنستان امکان پذیر است. این نوع سفر برای اغلب گردشگران جذابیت خاصی دارد. به خصوص در فصل بهار و تابستان برگزاری تورهای خانوادگی و دوستانه از هیجان بیشتری برخوردار است. اگر راه زمینی و سفر با خودرو شخصی را انتخاب کرده اید، باید کارهای ذیل را انجام دهید:
اخذ گواهینامه بین المللی
کاپوتاژ ماشین
گرفتن ویزای توریستی از مرز
اخذ پلاک بین المللی
کارت یا دفترچه خودرو
پرداخت عوارض خروج

 

سفر با خودروی شخصی مزیت ها و معایب منحصر خود را دارد. مهم ترین مزیت آن گشت و گذار و عبور از شهرهای مختلف داخلی و خارجی است که برای شما خاطرات خوبی را رقم خواهد زد. از معایب آن نیز می توان به مسیر طولانی، صرف هزینه های بیشتر مثل عوارضی، بنزین و خورد و خوراک، رزرو و اجاره ویلا در ارمنستان بدون راهنمایی یک تیم قوی اشاره کرد.  از طریق املاک ایروان می توانید ویلا یا سوئیت های مناسب اجاره کنید. هرچند باید مراقب سواستفاده ها باشید.

برای سفر با ماشین شخصی، از هر کجای ایران که سفر خود را آغاز کرده اید، باید خود را به آذربایجان شرقی، شهرستان جلفا روستای نوردوز برسانید.

بیشتر بخوانید : تور زمینی ارمنستان

 

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر