مجله گردشگری
امتیاز دهید :

چرا تور دبی ؟

چرا تور دبی ؟
تاریخ : 1402/05/15 / تعداد بازدید : 166/ نویسنده : فلات پارس گیتی

با تور دبی همراه شوید

تور دبی یکی از محبوب‌ترین تورهای سفر در جهان است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. دبی، پایتخت امارات متحده عربی واقع در شبه جزیره عربی است که با آب و هوای گرم و خشک خود، معماری فوق العاده، فرهنگ جذاب و خرید و تفریحات بی‌نظیر، به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است.


چرا تور دبی؟

واحه پر زرق و برق خاورمیانه معروف به دبی، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی است. این شهر یکی از هفت امیرنشینی است که منطقه را تشکیل می دهند. رونق نفت به منجنیق توسعه دبی کمک کرد و این، از نوع استانداردهای زندگی رایج در آنجا کاملاً آشکار است. این از اعتبار گردشگری دبی است که هر سال بر تعداد گردشگرانی که به این شهر کویری می آیند، افزوده می شود. دبی ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است. دلایل زیادی وجود دارد که مردم را به تور دبی جذب می کند، اعم از تجملات شهر دبی، زیرساخت های درجه یک، سافاری در صحرا، خرید و سایر جاذبه هایی که در سطح جهان همتا ندارد. به همین دلیل است که فوربز، دبی را در فهرست 10 شهر پر بازدید جهان قرار داده است. این فقط زرق و برق شهر نیست که گردشگران را جذب می کند، بلکه جشنواره ها و شادی همراه با آنها است و همچنین، این آفتاب و آسمان آبی پاک به همراه طیف وسیعی از تفریحات است که دبی را به مقصدی عالی برای تعطیلات تبدیل می‌کند.

چرا تور دبی

 

نمایی از برج های دبی

 

دیدنی های دبی

برج خلیفه، برج العرب  و برج امارات، سه برج بلند و مشهور دبی هستند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن آنها به دبی می آیند. برج خلیفه با ارتفاع بیش از ۸۲۰ متر، بلندترین برج جهان است و از بالای آن، چشم‌اندازی بسیار زیبا از شهر دبی قابل مشاهده است. جزیره نخل، یکی دیگر از جاذبه‌های تور دبی است که شامل مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس، رستوران‌های با کیفیت، مراکز خرید و سالن‌های همایش است. در جزیره نخل، می‌توانید از تفریحاتی مانند شنا در ساحل و پارک‌های آبی لذت ببرید. صحرای دبی، یکی دیگر از جاذبه‌های بی‌نظیر در امارات متحده عربی است که شامل گردش در صحرا با شتر، رانندگی در شن و نمایش‌های محلی می‌باشد. در دبی، می‌توانید از خرید در بازارهای محلی و تفریح در پارک‌ها نیز لذت ببرید. بازارهای محلی دبی، شامل انواع لباس‌های محلی، فرش‌های دستبافت، تزئینات خانگی و تنوعی از محصولات دیگر هستند که می‌توانید آنها را به عنوان یادگاری از سفر خود به دبی، خریداری کنید.

بنابراین، با توجه به تنوع بسیار جاذبه‌های دبی، این تور به شما فرصتی جهت تجربه لحظات هیجان انگیز و جذاب در یکی از شهرهای پرطرفدار جهان را می‌دهد.

چرا تور دبی

جزیره نخل دبی



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر