مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور دبی هتل آتلانتیس

تور دبی هتل آتلانتیس
تاریخ : 1402/03/12 / تعداد بازدید : 273/ نویسنده : فلات پارس گیتی
تور دبی هتل آتلانتیس

معرفی هتل آتلانتیس دبی، مروارید تجمل در دبی

هتل آتلانتیس دوبی یکی از مشهورترین و لوکس‌ترین هتل‌های دنیا است که در شهر دبی و در جزیره نخل واقع شده است. این هتل 5 ستاره با 1539 اتاق و با طراحی شگفت انگیز و معماری فوق العاده خود، به یکی از مقاصد برتر گردشگری در دنیا تبدیل شده است. طراحی و معماری این هتل، نمادی از شهر آتلانتیس غرق شده است و شامل برج‌های بلند، استخرهای بزرگ، مراکز خرید و سالن‌های همایش می‌باشد. این هتل با استفاده از تلفیقی از طراحی های مدرن و سنتی، محیطی بی‌نظیر را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

امکانات هتل آتلانتیس

اتاق‌های هتل نخل آتلانتیس دوبی، به طور کلی بسیار وسیع و لوکس هستند و شامل امکاناتی مانند سیستم صوتی بلوتوثی، سیستم تلویزیون هوشمند، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق و لوازم بهداشتی می‌باشد. همچنین اتاق‌ها در هتل آتلانتیس با منظره‌ زیبایی از شهر، دریا و جزایر نخل جمیرا همراه هستند و دارای تراس های آفتابگیر می باشند. آکواریوم طبیعی، 32 رستوران و کافه، 3 استخر روباز به همراه چتر و تخت های آفتابگیر، 7 پارک آبی، مجموعه آب گرم شامل جکوزی، سونا و حمام بخار به همراه خدمات ماساژ و سالن های زیبایی، زمین ورزشی والیبال و تنیس، سالن های ایروبیک و بدنسازی و تفریحات آبی همچون قایق رانی و موج سواری، بخشی از امکانات رفاهی این هتل لوکس می باشد. علاوه بر این، این هتل برای کودکان نیز امکاناتی همچون پرستار بچه، پارک آبی کودکان، تخت نوزاد و اتاق های بازی دارد.

این هتل مجلل، اتاق های متنوعی را برای مهمان خود ارائه می دهد. اتاق اقیانوس با مساحت 45 در47 و ظرفیت 3 بزرگسال و یک خردسال، اتاق نخل با ابعاد  45 در 47 با منظره رو به جزیره نخل، سوئیت های خانوادگی به ابعاد 90 متر با دو خواب، همچنین سوییت های سلطنتی 164 متری و 211 متری با دو خواب و چندین جایگاه نشیمن از لوکس ترین اتاق های این هتل است.

هتل آتلانتیس

اتاق های Ocean Room

دسترسی های هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس درست در ساحل واقع شده است، پس برای رسیدن به ساحل نیاز نیست مسافتی طی شود. این هتل با فرودگاه بین المللی 37 کیلومتر فاصله دارد و مرکز خرید امارات در 8 کیلومتری آن قرار دارد. ایستگاه منوریل نخل آتلانتیس در 300 متری آن واقع شده و باشگاه گلف امارات تنها 3 کیلومتر با آن فاصله دارد. همچنین برج العرب در 12 کیلومتری این هتل قرار دارد و بعد از 25 دقیقه رانندگی از هتل آتلانتیس، به برج خلیفه میرسید.

هتل آتلانتیس

اکواریوم هتل آتلانتیس



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر