مجله گردشگری
امتیاز دهید :

هزینه سفر به بالی

هزینه سفر به بالی
تاریخ : 1402/08/09 / تعداد بازدید : 304/ نویسنده : فلات پارس گیتی

هزینه سفر به بالی چقدر است؟ و چه مقدار پول برای سفر بالی نیاز داریم؟ سفر بالی ارزان است یا گران؟

بالی، یکی از جزایر زیبا و محبوب اندونزی است که با ترکیبی از طبیعت سبز فوق‌العاده، معابد بودایی زیبا، سواحل آرام و فرهنگی گرم و مهمان‌نواز، یک مقصد بسیار جذاب برای علاقه مندان به سفرهای استوایی است. قبل از برنامه‌ریزی سفر، مهم است که به هزینه‌های مربوط توجه کنید. به طور کلی، هزینه هر سفر، چه در داخل و چه در خارج از کشور، به مواردی همچون مدت زمان اقامت، نوع حمل و نقل، نوع اقامتگاه، سطح رفاه و لوکس بودن و همچنین، فعالیت‌های تفریحی بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم، میانگینی از هزینه سفر به بالی را برآورد کنیم.

 


هزینه سفر به بالی چقدر است و برای این سفر به چه مقدار پول نیاز است؟

 

  

هزینه سفر به بالی در یک نگاه کلی

·       بلیط هواپیما: هزینه بلیط هواپیما به بالی بسته به مبدأ و مقصد شما، فصل سفر، پیشنهادات صنعت هواپیمایی و رزرو قبلی، متفاوت است. همچنین، وجود خطوط هوایی مختلفی که پروازهای مستقیم یا با توقف به بالی ارائه می‌دهند، می‌تواند بر قیمت بلیط ها تاثیر داشته باشد. به طور متوسط هزینه بلیط های هوایی از تهران به بالی، از 650 تا 2100 دلار، بسته به نوع شرکت هواپیمایی، متغیر است.

 

 

·       اقامت: بالی دارای گزینه‌های اقامتی متنوعی است که می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. از هتل‌های لوکس و ویلاهای اقتصادی گرفته تا مهمان‌خانه‌ها و آپارتمان‌های اجاره‌ای. قیمت اقامت بسته به نوع اقامتگاه، مکان، امکانات و فصل سفر متغیر است. اما به طور کلی، قیمت هاستل ها از حدود 15 دلار در هر شب شروع می شود، در حالی که قیمت هتل های لوکس ممکن است به بیش از شبی 300 دلار نیز برسد.

 

 

·       غذا و رستوران: بخشی از هزینه سفر به بالی مربوط به هزینه غذا است. قیمت غذا و رستوران‌ها در بالی متناسب با نوع رستوران و غذاهایی که سفارش می‌دهید، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می توان گفت، در بالی قیمت غذا، نسبتا ارزان است. شما می توانید غذا را از بوفه های خیابانی تا 1 دلار تهیه کنید، در حالیکه در رستوران ها، هزینه غذا با نوشیدنی در حدود 15 دلار است.

 

·       تفریحات و گردشگری: بالی دارای تفریحات گردشگری فراوانی است. بازدید از معابد بودایی مهم مانند آنکور واتر تمپل، پارک‌ها، باغ‌های استوایی، مراکز تفریحات آبی و همچنین سفر به جزایر اطراف بالی، بخشی رایگان و بخشی با صرف هزینه امکان پذیر است. برای مثال، سپری کردن وقت در مکان های عمومی همچون سواحل، مزارع و مسیرهای پیاده روی رایگان است. همچنین بلیط ورودی اماکنی همچون جنگل میمون ها در حدود 10 دلار هزینه دارد. اما اگر قصد استفاده از تفریحات آبی را داشته باشید، باید روزانه 50 تا 100 دلار هزینه کنید.

 

·       حمل و نقل درون شهری: بخش دیگری از هزینه سفر به بالی به نوع حمل و نقل بستگی دارد. انتخاب‌های مختلفی برای حمل و نقل درون شهری وجود دارد. به طور کلی، هزینه حمل و نقل در بالی نسبتا ارزان است. کم هزینه ترین وسیله، استفاده از حمل و نقل عمومی است. همچنین شما می توانید یک اسکوتر را با اجاره روزانه 5 دلار در اختیار بگیرد. راننده شخصی نیز روزانه 50 دلار هزینه دارد. به علاوه، می توانید برای تهیه تاکسی از برنامه های تلفن همراه Grab و Gojek که شبیه به برنامه اسنپ است استفاده کنید.

 

  

در کل، هزینه سفر به بالی به عواملی مانند برنامه‌ریزی دقیق، جهت مدیریت بودجه شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاورین ما تماس بگیرید.

هزینه سفر به بالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر