مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور ترکیبی تایلند

تور ترکیبی تایلند
تاریخ : 1402/08/12 / تعداد بازدید : 207/ نویسنده : فلات پارس گیتی

از غرش توک توک‌ها در خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا آواز میمون‌های دور، در جنگل‌های بارانی انبوه، نشان از یک چیز است: تایلند کشور تضادها است. تایلند، یکی از زیباترین کشورهای خوش منظره در جنوب شرقی آسیا و جشنواره ای برای چشم ها و ذائقه هاست. فرقی نمی‌کند که سبک تفریحات شما مناطق گرمسیری باشد یا خنک، و یا اینکه عاشق مهمانی‌های ساحلی باشید یا به دنبال فرار از شلوغی و یافتن لحظه‌ای آرام برای استراحت باشید؛ تور ترکیبی تایلند بسته ای باورنکردنی برای همه سلیقه ها است.

بازدید از معابد باستانی، گشت و گذار در خیابان ها با یک توک توک، تماشای پخت غذاهای لذیذ تایلندی، خوابیدن در خانه های ییلاقی شناور در وسط جنگل های بارانی، کاوش در جزایر استوایی با قایق، غواصی در آب های کریستالی و مهمانی شبانه کنار ساحل در زیر نور ماه کامل، بخشی از لحظات عالی و فراموش نشدنی است که در سفر تایلند خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تورترکیبی تایلند و سفر به سرزمین لبخندها

 

چرا سفر به تایلند؟

تایلند که به «سرزمین لبخندها» نیز مشهور است، چندین دهه است که به یک مقصد گردشگری محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است که البته این محبوبیت بی دلیل نیست. تایلند با تلفیق سنت و تکنولوژی، هر آنچه از یک سفر گردشگری انتظار دارید، ارائه می دهد. سواحل زیبا، جنگل های انبوه، معابد تاریخی، تفریحات آبی هیجان انگیز و استراحت در میان هتل های آبی و جنگلی منحصربه فرد، تنها بخشی از جاذبه هایی است که در تور ترکیبی تایلند تجربه خواهید کرد. این کشور دارای تنوع گردشگری بالایی در شهرهای خود است، به طوری که با ورد به هر شهر، احساس می کنید به دنیای دیگری قدم گذاشته اید. سفرهای داخلی در شهرهای مختلف تایلند، با سیستم اتوبوس های توریستی باکیفیت، قطار و همچنین پروازهای مقرون به صرفه، سازماندهی می شود. بانکوک، پایتخت تایلند و چیانگ مای، مراکزی پرجنب‌وجوش با جاذبه‌های فراوان هستند. اما مناطق دورافتاده ای در تایلند هستند که پر از جاذبه های طبیعی خاص است. پاتایا، پوکت و ساموئی شهرهای توریستی هستند که هریک جاذبه های طبیعی و گردشگری منحصر به فردی دارند که شما می توانید در یک تور ترکیبی به چند شهر تایلند سر بزنید.

تورهای ترکیبی تایلند

مناطق گردشگری تایلند در شمال، جنوب و مرکز، شامل شهرهای بزرگ و مدرن، شهرهای کوهستانی و شهرهای ساحلی و جزیره ای است. تور ترکیبی تایلند به شما این امکان را می دهد از تنوع جاذبه های گردشگری هر شهر بهره مند شوید. شما می توانید با انتخاب تورهای ترکیبی به طور همزمان از گردش در شهرها و همچنین گردش در جنگل ها یا سواحل لذت ببرید. انتخاب نوع تور گردشگری ترکیبی به علاقه و هدف شما از سفر بستگی دارد. شهرها و سواحل و جزیره های مختلف تایلند با ویژگی های منحصربه فرد، تفریحات متنوعی به گردشگران ارائه می دهد. تورهای ترکیبی تایلند شامل تور بانکوک و پاتایا، تور بانکوک و پوکت، تور پاتایا و پوکت، تور بانکوک و ساموئی و.... است. تایلند مملو از زیبایی های منحصربه فرد و رمز و رازها و ماجراجویی هایی باورنکردنی است که یک بار در زندگی اتفاق می افتد. اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر خارجی هستید ما به شما توصیه می کنیم به این کشور شگفت انگیز سفر کنید. برای رزرو تورهای تایلند و دریافت مشاوره با کارشناسان ما، در آژانس فلات پارس گیتی تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

تور ترکیبی تایلند

تور ترکیبی تایلند

  

 

 

تور ترکیبی تایلند

 

 

  

 

 

 



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر