مجله گردشگری
امتیاز دهید :

هزینه سفر به تایلند

هزینه سفر به تایلند
تاریخ : 1402/06/18 / تعداد بازدید : 253/ نویسنده : فلات پارس گیتی

هزینه سفر به تایلند

به دنیای فریبنده تایلند خوش آمدید، جایی که مناظر پر جنب و جوش، مردم خونگرم، غذاهای وسوسه انگیز و سنت های فرهنگی غنی در انتظار کاوش شما هستند .از سواحل زیبا و جنگل های بارانی سرسبز گرفته تا شهرهای شلوغ و معابد باستانی، تایلند دارای زیبایی طبیعی بی نظیری است که شما را شگفت زده می کند .چه به دنبال ماجراجویی در فضای باز باشید و چه به دنبال یک خلوتگاه آرام در کنار آب های فیروزه ای، این جواهر آسیای جنوب شرقی چیزی برای ارائه به هر مسافری دارد .پس چمدان های خود را ببندید و برای یک سفر مجازی در سرزمین مسحور کننده لبخندها آماده شوید!

 

هزینه سفر به تایلند

 

زیبایی های طبیعی تایلند

زیبایی های طبیعی تایلند واقعا حیرت انگیز است .این کشور از سواحل بکر و آب‌های شفاف گرفته تا جنگل‌های سرسبز و کوه‌های باشکوه، بهشتی برای دوستداران طبیعت است .تنوع مناظر در تایلند به سادگی خیره کننده است .
جزایر خیره کننده ای که در دریای آندامان و خلیج تایلند وجود دارند، هر جزیره جذابیت منحصر به فرد خود را دارد، چه صخره های آهکی معروف کرابی یا صخره های مرجانی پر جنب و جوش موجود در کوه تائو .این مقاصد نه تنها مناظر زیبا، بلکه فراوانی از حیات دریایی را نیز برای شما ارائه می دهند.
با گشت و گذار در تایلند، پارک های ملی را خواهید دید که زیستگاه حیات وحش گونه های عجیب و غریب و آبشارهای فراوان هستند .به عنوان مثال، پارک ملی Khao Yai به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که با فیل ها، گیبون ها و حتی ببرها در میان جنگل های متراکم روبرو شوند .این پارک همچنین دارای آبشارهای چشمگیر مانند آبشار Haew Narok است که بیش از 150 متر ارتفاع دارد .

 

زیبایی های طبیعی تایلند

 

مردم تایلند

مردم تایلند به اندازه خود کشور متنوع و سرزنده هستند .از خیابان های شلوغ بانکوک گرفته تا روستاهای دورافتاده در شمال تایلند، با دیگ ذوبی از فرهنگ ها و سنت ها روبرو خواهید شد .
یکی از چیزهایی که در مورد مردم تایلند متمایز می شود مهمان نوازی گرم آنها است .چه در حال گردش در یک بازار شبانه پر جنب و جوش یا بازدید از یک جامعه روستایی باشید، با لبخند و مهربانی از شما استقبال می شود .تایلندی ها به خاطر طبیعت دوستانه و علاقه واقعی خود به ایجاد احساس خوش آمد گویی به بازدیدکنندگان معروف هستند .
تایلند همچنین خانه چندین قبیله بومی است که قرن ها آداب و رسوم منحصر به فرد خود را حفظ کرده اند .این قبایل بینشی از شیوه‌های زندگی باستانی را به شما ارائه می‌دهند و هر گروه زبان، لباس و آیین‌های متفاوتی دارد.
جامعه تایلند به احترام و هماهنگی اهمیت زیادی می دهد .مفهوم "گرنگ جی" (توجه به دیگران) عمیقاً در فرهنگ تایلندی ریشه دوانده است .غیرمعمول نیست که مردم محلی از راه خود برای کمک به دیگران یا نشان دادن اعمال محبت آمیز بدون توقع چیزی دست به کار شوند .
غذا نقش اصلی را در فرهنگ تایلند ایفا می کند و مردم را از هر طبقه ای دور هم جمع می کند.

 

مردم تایلند

 

غذاهای تایلندی

غذاهای تایلندی بازتابی واقعی از فرهنگ پر جنب و جوش و متنوع تایلند است .این به خاطر طعم های تند، ادویه های معطر و مواد تازه اش مشهور است .ترکیب طعم‌های شیرین، ترش، شور و تند، تعادلی هماهنگ ایجاد می‌کند که جوانه‌های چشایی شما را وسوسه می‌کند .
نمی توان در مورد غذاهای تایلندی بدون اشاره به پد تای معروف صحبت کرد .این غذای نودل سرخ شده به دلیل ترکیب خوشمزه نودل برنج، میگو، تخم مرغ، توفو، جوانه لوبیا و بادام زمینی خرد شده شهرت جهانی پیدا کرده است .سس تمر هندی طعمی بی نظیر به آن می دهد که به سادگی غیر قابل مقاومت است.
یکی دیگر از غذاهایی که باید امتحان کنید تام یام گونگ است یک سوپ داغ و ترش مملو از میگوی آبدار، قارچ، علف لیمو، ریشه گالنگال (نزدیک به زنجبیل)، برگ لیموترش کافیر و فلفل چیلی .ترکیب این مواد باعث ایجاد انفجاری از طعم ها در هر قاشق می شود .

 

غذاهای تایلندی

 

فرهنگ تایلندی

فرهنگ تایلندی: ملیله ای پر جنب و جوش از سنت و مدرنیته است. از معابد باستانی تا بازارهای خیابانی شلوغ، تایلند کشوری غنی از گنجینه های فرهنگی است .فرهنگ تایلندی ترکیبی هماهنگ از سنت و مدرنیته است که در آن قدیم و جدید به طور یکپارچه همزیستی دارند .
یکی از جنبه هایی که در فرهنگ تایلندی برجسته است، اهمیت احترام به بزرگان است .مفهوم "وای"، یک سلام سنتی که در آن کف دست ها به هم فشرده می شوند و به سمت صورت بلند می شوند، نماد این احترام است .این ژست را می توان در همه جای این کشور مشاهده کرد از مناسبت های رسمی گرفته تا تعاملات روزانه در خیابان ها.
یکی دیگر از بخش های پر جنب و جوش فرهنگ تایلند عشق آنها به جشنواره ها است .از Songkran، جشنواره آب که در طول سال نو جشن گرفته می‌شود، تا Loy Krathong، جایی که مردم برای ادای احترام به ارواح آب، سبدهای تزئین شده زیبایی را در رودخانه‌ها شناور می‌کنند این جشن‌ها جوامع را با هماهنگی شادی دور هم جمع می‌کنند .

فرهنگ تایلندی

 

هزینه سفر به تایلند چقدر است؟

سفر به تایلند در چندین نوع و سبک مختلف با هزینه بالا و حداقل امکان پذیر است. اگر قصد سفری لوکس و لولو بالا به تایلند را دارید می توانید به هتل های: هتل گرند پالازو، هتل کرست ریزورت و پول ویلاز، هتل آماری واترگیت بانکوک از بهترین هتل های 5 ستاره کشور تایلند هستند که امکانات فراوانی نظیر:
غذاهای فراوان
ماساژ تایلندی، ماساژ پا
تور های جنگل گردی
بازدید از طبیعت بکر و دست نخورده وحشی
استخر های سقف باز و لوکس در داخل هتل
اگر قصد این را دارید که با هزینه کمی سفر به تایلند را تجربه کنید می تواند با حداقل پس انداز چند ماه این حس را تجربه کنید. برای اینکه هزینه سفر شما کم شود باید در هاستل های ارزان قیمت ساکن شوید که امکانات کمی در مقابل هتل های 5 ستاره دارند و از کیفیت خواب و غذای کمتری برخوردار خواهید بود.
در این قسمت میانگینی از تمامی هزینه های گردش در تایلند را برای شما جمع آوری کرده ایم:
هزینه های جانبی روزانه گردشگری حمل و نقل هتل یا هاستل خوراک و غذا
فرد عادی 10 الی 20 5 الی 18 3 الی 10 10 الی 35 25 الی 45
بیزنس کلاس 23 الی 50 20 الی 35 10 الی 24 35 الی 70 60 الی 150
لاکچری 40 الی 90 75 الی 120 15 الی 40 80 الی 200 160 الی 500

 

 

تمامی قیمت ها بر اساس دلار می باشد.
در کل شما می توانید با هر توانی سفر به تایلند را تجربه کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. اگر در این راه نیاز به کمک داشتید آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی برای آسانی کار به کمک شما آمده است که قیمت های بسیارز پایین تری نسبت به دیگر آژانس ها دارد.

 

 


هزینه سفر به تایلند


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر