مجله گردشگری
امتیاز دهید :

تور ولنتاین ؛ رهسپار دلدادگی بشو!

تور ولنتاین ؛ رهسپار دلدادگی بشو!
تاریخ : 1401/11/10 / تعداد بازدید : 915/ نویسنده : فلات پارس گیتی
عاشقانه ترین مقاصد توریستی ویژه روز ولنتاین را با آژانس مسافرتی فلات پارس تجربه کنید.

ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشاق، یکی رویدادهای عاشقانه ی جهانی است که در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ماه) در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله ایران جشن گرفته می شود.

تور روز ولنتاین چیست؟

تور ویژه روز ولنتاین همان پیشنهاد نابی است که قصد داریم در رابطه اش با شما صحبت کنیم. تور ولنتاین یکی از سبک های جدید در برگزاری تورهای مسافرتی است. بدین ترتیب که زوج ها معمولا در یک بازه زمانی مشخص – مثلا یک روز قبل تا یک یا دو روز پس از این تاریخ، مقصدی هیجان انگیز را برای سفر انتخاب می کنند و اینچنین به پارتنر خود هدیه ای فراموش نشدنی اعطا می کنند. حالا در کنار این سفر خاص، هدیه ها و سوغاتی های کوچک دیگر نیز می توانند چاشنی روز ولنتاین را چندبرابر شیرین تر کنند.

زوج های دلداده در این روز با هدیه دادن و ابراز علاقه به یکدیگر عشقشان به هم را زیباتر گره می زنند و سعی می کنند یکدیگر را به بهترین شکل ممکن غافلگیر نمایند. از جمله این موارد غافلگیرانه و جالب را می توان به بسته بندی های بسیار شیک و خاص شکلات، عروسک های فانتزی، خرس های غول پیکر و هدیه های خاص و متنوع که باب شده است، اشاره نمود.

پیشینه کوتاه

میان مسیحی ها ولنتاین به عنوان ماه عاشقان نیز شناخته می شود.
فرهنگ ایرانی غنی از رویدادهای ناب است که نمی توان رقابت آنان را با رویدادهای جهانی اجتناب ناپذیر دانست، از این رو جشن سپندارمذگان یا اسپندگان (Sepandarmazgan)، یک روز ویژه برای عشق ورزی ایرانیان بوده است که پیشینه ای ارجمند از زمان ایران باستان و دوران امپراتوری هخامنشیان دارد.
با این وجود بیشتر مردم ایران روز ولنتاین را برای عشق ورزی به همسر یا نامزد خود انتخاب می کنند و اغلب به این رویداد روی می آورند.

 

تور روز ولنتاین

برای دلبندتان شگفت آور باشید!

همانطور که اشاره کردیم، ولنتاین فرصتی است برای هدیه دادن به محبوب خود و هر شخص سعی می کند بنا بر رابطه ای که دارد هدیه ای خاص و منحصر به فرد را به معشوقه ی خود کادو دهد. در این بین اما بسیاری در انتخاب یک سورپرایز هیجان انگیز دچار تردید هستند، عروسک و شکلات ها دیگر از مد افتاده اند و خرید البسه شاید آنچنان شگفتانه به نظر نرسد. اگر فکرتان به سمت خرید کالای لوکس و گران قیمت و یا حتی ماشین رسیده است پیشنهاد می کنیم از این انتخاب صرف نظر کنید. همسر یا نامزد شما پیش از هرچیز خاطره ای خوب و به یادماندنی را از شما خواستار است. خوراکی ها در یک لحظه به اتمام می رسند و عروسک و لباس ها هرچقدر هم که زینتی و شکیل باشند، نمی توانند به عنوان هدیه ای منحصر به فرد در روز ولنتاین شمرده گردند.
پس به راستی چه چیزی می تواند همه ی آن چیز که از یک هدیه ولنتاین انتظار داریم را برآورد کند؟
حتما باید پیش خودتان فکر کرده باشید که چرا یک شرکت خدمات مسافرتی باید در رابطه با روز عشاق این مطالب را بیان کند، خب ما برای عشقی که بین شما و همسرتان وجود دارد بسیار ارزش قائل هستیم و قصد داریم تا پیشنهادی ویژه به شما بدهیم تا روز ولنتاین خود را نه در یک لحظه ی کوتاه بلکه در روزها و ساعات دلنشین کنار یکدیگر تجربه کرده و خاطره ای لذت بخش از این روز عاشقانه را برای خودتان خلق کنید.

تور ولنتاین سفر به کدام شهر و کشورها را شامل می شود؟

اگر تا اینجا همراه ما بودید، تازه قصد داریم مقاصد گردشگری خاص روز عشاق را به شما معرفی کنیم. اغلب افرادی که می خواهند این روز زیبا را در یک سفر خاطره انگیز بگنجانند مقاصد خارجی را برای سفر انتخاب خواهند کرد تا با یک تیر دو نشان بزنند و هم سفرشان رنگ و بویی بین المللی داشته باشد و هم با فرهنگ مردم دیگر کشور ها در روز ولنتاین بهتر آشنا شوند. مطابق انتظار در اغلب کشورهای خارجی این روز به شکلی عمومی جشن گرفته می شود، مغازه ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ، آذین ها و هدیه های عاشقانه را در ویترین های خود به حراج می گذارند و شیرینی فروشی ها و کافه ها بهترین غذاهای منوی خودشان را برای زوج های دلداده مهیا می کنند. با این حال سفر به مقاصد عاشقانه، انتخابی بهتر است تا روز ولنتاین را در یک فضای رمانتیک تر همراه با عزیز زندگی تان به خوبی تجربه نمایید.
پیشنهاد ویژه آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی برای خرید تور ولنتاین کرانه های زیبا و عاشقانه تر که با کمترین هزینه ممکن و با حفظ کیفیت موردنظر پیشکشی برای عاشقان ایران زمین است.

تور ولنتاین ؛ سفر به مالدیو و بالیِ عاشقان!

به طور کلی شرق آسیا انتخابی عالی برای سفرهای عاشقانه است اما در میان همه ی آنها تور مالدیو و همینطور تور بالی به عنوان خاستگاه همیشگی عاشقان شناخته شده است. مالدیو یک کشور جزیره‌ای در اقیانوس هندو به شمال سرزمین هند است. این کشور به دلیل شن‌های سفید، آب‌های آبی تمیز و ریف‌های زنده و زیبا، یکی از مقاصد محبوب جهان برای تفریح و مراکز آبی است.در ضمن، زمان مناسب برای سفر به مالدیو در ماه‌های دسامبر تا آپریل است که این ماه‌ها فصل خشک و بدون بارش در مالدیو است. همچنین، مهر و آبان نیز می تواند زمان خوبی برای سفر به مالدیو باشد، اما در این ماه‌ها بارش بیشتری هم وجود دارد.

تور ولنتاین ؛ سفر به پوکت همراه یار

مگر می شود پای عشق در میان باشد و از تور تایلند صحبتی نشود؟! تاینلد همواره خود را پیشتاز در سفرهای عاشقانه می داند. از این نظر نیز حق با آنهاست زیرا شهرها و مقاصد توریستی خاطره انگیز و رمانتیکی همچون گشت و گذار در شهر دیدنی پوکت تایلند را در اختیار دارد که یک انتخاب ایده آل برای گذراندن یک روز عاشقانه با همسرتان است.پوکت، یک جزیره‌ی زیبا در جنوب تایلند است که برای آب و هوای گرم و شن‌های زیبا و فوق العاده‌اش معروف است. این جزیره دارای مناظر طبیعی زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و بوم گردی است که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود.بعد از ورود به پوکت، شما می‌توانید اقامت‌گاه‌های مختلف در این جزیره را برای اقامت در طول سفر انتخاب کنید. این اقامتگاه‌ها شامل هتل‌های لوکس، مهمانسراها، ویلاها و آپارتمان‌ها هستند. همچنین، شما می‌توانید از تورهای پوکت استفاده کنید که شامل بلیط هواپیما، اقامت، ترانسفر، تورهای گردشگری و خدمات دیگر هستند.در پوکت، شما می‌توانید از رفتن به شن‌های زیبا و مناطق گردشگری مختلف برای تفریح و استراحت لذت ببرید. بیشتر از شن‌های پوکت شامل ریف‌های زیبا و فوق العاده طبیعی هستند که می توانید با شنا و شنای تحت آب از آنها لذت ببرید. همچنین، شما می توانید از امکاناتی مانند صید ماهی، تفریحات آبی، اسنورکلینگ، کایاکینگ و جت اسکی استفاده کنید.

سفر به سامویی و جشن های دلخواه

سامویی یکی دیگر از شهرهای رویایی در تور تایلند ویژه ولنتاین است که علاوه بر برخورداری از مراکز تفریحی، جشن ها و پارتی های ساحلی بی همتایی در دل خود جای داده است که بدون شک کنار زوج عشقی خودتان می توانید لحظات باشکوهی را، داشته باشید.ساموآیی یک کشور جزیره‌ای در اقیانوس آرام است که در جنوب اقیانوسیه قرار دارد. این کشور دارای پوشش گیاهی و جنگل‌های بکر، شن‌های زیبا و ریف‌های زنده و جذابی است که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود.

تور ولنتاین ؛ سفر به آنتالیا با قلبی انبوه از عشق

آنتالیای ترکیه دقیقا همان جایی است که با فرصت های تفریح و خرید و اقامت دلنشین در هتل های لوکس و لاکچری در انتظار رسیدن شما و عشق زندگی تان سر از پا نمی شناسد. آنتالیا برای گذراندن چند روز عاشقانه از نظر قیمت و صرف زمانی یکی از انتخاب های ایده آل است.آنتالیا یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی در کشور ترکیه است و به دلیل آب و هوای خوب، شن و دریا، بازارهای محلی و تاریخی، موزه‌ها و تفریحات شبانه، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می‌شود.
در آنتالیا، شما می‌توانید از اقامت‌گاه‌های مختلف برای اقامت در طول سفر استفاده کنید. این اقامتگاه‌ها شامل هتل‌های لوکس، مهمانسراها، ویلاها و آپارتمان‌ها هستند. هتل‌های آنتالیا معمولاً دارای امکاناتی مانند استخر، رستوران، باشگاه و تناسب اندام هستند.

پس اگر سفر به دیگر مقاصد درحال حاضر برای شما امکان پذیر نیست، بهانه ها را کنار بگذارید و همین حالا تور ولنتاین آنتالیا را با بهترین خدمات و ارزان ترین قیمت از آژانس مسافرتی فلات پارس خریداری نمایید. ما مفتخریم تا در این روز زیبا و به یادماندنی شما عزیزان را همراهی کنیم.

تور ولنتاین ؛ سفر به دبی و عشق ورزی در جایی همین نزدیکی!

شهر چشم نواز دبی همیشه و همه جا حضور دارد، چه پای نمایشگاه های علمی و صنعتی مانند اکسپو و غیره در میان باشد و چه صحبت از احساسات و علاقه های قلبی... پس شک نکنید رزرو یک هتل فوق العاده در دبی امارات و لذت گشت و گذار و خرید در این شهر همراه با زوج زندگی تان می تواند یکی از سفرهای به یادماندنی و دل انگیز را برایتان به ارمغان آورد.دبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از مقاصد پرطرفدار جهان برای سفر و تفریح است. این شهر با دریای زیبا، ساختمان‌های بلند، مراکز خرید بزرگ، رستوران‌های لوکس، پارک‌های آبی و تفریحات بیشمار، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می‌شود.همچنین ، دبی با برج‌های بلند، مراکز خرید بزرگ، موزه‌ها، و تفریحات شبانه، از نظر تفریحات بسیار غنی است.  که می‌توانید به عنوان یک تجربه‌ی محلی در سفر خود تجربه کنید.اگر نسبت به اخذ ویزای توریستی دبی، دو دل هستید کافیست این امر را به کارشناسان باتجربه ما در فلات پارس گیتی بسپارید و شما تنها با خیال راحت چمدان های خود و عشق زندگی تان را ببندید و منتظر یک سفر هیجان انگیز باشید.

تور پاریس ویژه ولنتاین ؛ اروپا پیشکش یار

به راستی چه چیزی می تواند جایگزین یک سفر اروپایی دل انگیز شود؟ پاریس خاستگاه دلدادگان بهم رسیده و عاشقان در انتظار است. بله، پاریس پایتخت فرانسه است. این شهر با جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای اروپا و جهان است. پاریس در شمال مرکزی فرانسه و در حاشیه رودخانه سن، قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از مراکز فرهنگی، هنری و تاریخی بسیار مهم در اروپا و جهان شناخته شده است.پاریس با برج ایفل، لوور، کاخ ورسای، کلیسای سنت ژان و بسیاری از جاذبه‌های دیگر، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. این شهر به عنوان مرکز هنر، فرهنگ و مد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دارای موزه‌هایی مانند موزه لوور، موزه دوره مدرن، موزه رودین و بسیاری دیگر است.همچنین، پاریس به عنوان مرکزی برای خرید و تفریح نیز شناخته شده است. خیابان شانزلیزه و خیابان مونتن ورن، دو از خیابان‌های معروف پاریس هستند که با فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌های معروف و فضاهای خرید متنوع، توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب می‌کنند.به طور کلی، پاریس یک شهر زیبا، پرجذابیت و پرشور است که با تاریخ، فرهنگ و هنر خود، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.پس مقاصد گردشگری اروپایی همچون تور پاریس ولنتاین یا تورهای اسپانیا ولن تاین، همانا یک هدیه با ارزش برای یار تان خواهد بود. این هدیه را با برترین خدمات تور با همراهی آژانس مسافرتی فلات پارس، پیشکش دلبندتان کنید.

تور پاریس ولنتاین

روز عشق در آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی!

تور ویژه ولنتاین 1402 یکی از خدمات جدید شرکت خدمات مسافرتی فلات پارس است که در قالب بهترین تورهای خارجی و داخلی و با تخفیف های رمانتیک به مسافرین عزیز که قصد دارند سفری عاشقانه را همراه همسر و یا نامزد خود داشته باشند ارائه می گردد. در نتیجه خوشحال خواهیم شد تا ما را میزبان این لحظه ی سرشار از عشق واقعی بدانید. برای شما و عزیز زندگی تان بهترین روزها و ساعات عاشقانه را در زندگی مشترک آرزومندیم.



ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
المیرا یک سال قبل
لغو
پاسخ
0-

من با دلبند عزیزم یک تور آنتالیا از این آژانس خریداری کردیم و بسیار لذت بردیم... ممنونم از فلات پارس و همسر نازنینم که من رو سورپرایز کرد

فلات پارس گیتی یک سال قبل
0-

بسیار خوشحالیم که لذت بردید.، عشق تان مانا

captcha
ارسال نظر