مجله گردشگری
امتیاز دهید :

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

جاذبه های گردشگری کوش آداسی
تاریخ : 1399/03/26 / تعداد بازدید : 1105/ نویسنده : فلات پارس گیتی
کوش آداسی یکی از شهرهای غربی کشور ترکیه است و از مهمترین مقاصد سفر برای علاقه مندان به تفریحات ساحلی و آبی نیز به شمار می آید. در حقیقت شهر کوش آداسی درست در کرانه دریای زیبای اژه واقع شده و از نظر طبیعت بسیار جذاب می باشد. یکی از تورهایی که ایرانیان علاقه مند به تهیه آن هستند تور کوش آداسی است. اگر بخواهیم تورهای ساحلی ترکیه را به ترتیب علاقه مسافران ایرانی دسته بندی کنیم تور کوش آداسی پس از تور آنتالیا و تور ازمیر در جایگاه سوم قرار می گیرد. امروز در این سفر مجازی از آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی می خواهیم کمی بیشتر با شهر ساحلی زیبای کوش آداسی آشنا شویم و سپس به معرفی جاذبه های گردشگری آن بپردازیم. همراهمان بمانید.

پارک آبی آدالند کوش آداسی

وقتی کسی تور مسافرتی و تفریحی به مقصد یک شهر ساحلی را تهیه می کند، به احتمال زیاد به تفریحات آبی علاقه مند است. علاقه مندان به خرید تور ترکیه به مقصد شهرهای ساحلی اینچونین هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک تور لحظه آخری کوش آداسی تهیه کرده اید و بع سوی این شهر می روید باید بگویم که در این شهر یک پارک آبی بسیار مناسب به نام آدالند Adaland وجود دارد که می تواند مکان خوبی برای تفریحات شما باشد. بخش رود خروشان و استخرهای این پارک آبی پرطرفدار هستند؛ همچنین خوب است بدانید که سرسره های متنوعی نیز در آدالند وجود دارد و چند بخش نیز برای تفریح کودکان ساخته شده است. به طور کلی اگر در شهر کوش آداسی در پی جایی مناسب برای تفریحات آبی و خانوادگی هستید این پارک آبی یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود. ساعت کار پارک آبی آدالند از 9:00 تا 18:00 است که توصیه می کنیم تابستان را برای تفریح در آن انتخاب کنید.

پارک آبی آدالند کوش آداسی

خانه مریم مقدس در کوش آداسی

خوشبختانه در کوش آداسی بناهای تاریخی با معماری های جذاب نیز وجود دارد که یکی از مشهورترین آنها خانه ماری مقدس یا همان مریم مقدس است. این مکان در واقع یک کلیسا مخصوص عبادت مسیحیان کاتولیک می باشد. از آنجایی که خانه کاری مقدس در مسیر رسیدن به بنای تاریخی و مشهور افسوس قرار دارد بسیاری از مسافرانی که به سوی افسوس می روند از این کلیسا نیز دیدن می کنند. فاصله خانه ماری مقدس تا افسوس چیزی حدود 7 کیلومتر است. اعتقاد بر این است که بنای ماری مقدس در سال 1174 میلادی ساخته شد اما می دانیم که قدمت دقیق آن مشخص نیست و در طی تاریخ نیز بارها مرمت و نوسازی شد.
یکی از جالب ترین نکاتی که در طی بازدید خود ار این مکان مقدس خواهید دید، دیوار آرزوهاست. مردم کوش آداسی برای رسیدن به حاجت های خود به دیوارهای خارجی خانه ماری مقدس دخیل می بندند که همین موضوع باعث جذابیت هرچه بیشتر این بنا شده است.

خانه مریم مقدس در کوش آداسی

گردش در سواحل کوش آداسی

بی تردید بخش مهمی از سفر شما به کوش آداسی شامل تفریح در سواحل خواهد شد. کوش آداسی سواحل عمومی متعددی دارد که امکان استفاده از آنها برای هر کسی مهیا شده است اما اگر علقه مند هسید که به ساحلی لوکس بروید توصیه می شود که هتل هایی را رزرو کنید که دارای ساحل خصوصی هستند. اگر با سواحل شهر کوش آداسی هیچ گونه آشنایی ندارید، برخی از ساحل های این شهر عبارت اند از: ساحل الماس، ساحل لاو یا عشق، ساحل لانگ بیچ، ساحل سیلور سند یا شن های نقره ای، ساحل دون تون یا مرکز شهر و در نهایت ساحل بانوان.
در هنگام خرید تور کوش آداسی می توانید به کارشناسان ما اعلام نمایید که اقامتگاه ساحلی می پسندید و یا می خواهید هتل ها چه ویژگی هایی داشته باشد و ما به صورت رایگاه مشاوره خواهیم داد.

گردش در سواحل کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی

کوش آداسی نیز مانند تمامی شهرهای کشور ترکیه دارای مراکز خرید متعددی است که می توانید از آنها پوشاک بخرید. ما در یک سفر مجازی دیگر به معرفی یک به یک مراکز خرید و بازارهای سنتی این شهر خواهیم پرداخت اما اگر بخواهید به صورت کلی با این مراکز آشنا شوید باید بگوییم که مسهورترین مراکز خرید این شهر عبارت اند از: بازار حجیرات، بازار بزرگ کوش آداسی، مرکز خرید نوادا اوتلت، مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام، مرکز خرید آکدوگان و مرکز خرید کیپا.

مراکز خرید کوش آداسی
به نظر شما بهترین دیدنی های شهر کوش آداسی کدامند؟

منتظر نظرات و انتقادات شما همراههان همیشگی آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی هستیم.




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر