مجله گردشگری
امتیاز دهید :

راهنمای سفر به گرجستان

راهنمای سفر به گرجستان
تاریخ : 1399/06/01 / تعداد بازدید : 1859/ نویسنده : فلات پارس گیتی
کشوری با منظره های زیبا و چشم نواز وصفی است که به نظر من بعد از یکبار سفر به گرجستان برای این کشور مناسب است. وقتی تور گرجستان هوایی را خریداری می کنید، مطمئن باشید که بهترین منظره ها را پیش رو خواهید داشت؛ مناظری که مانند آن را کمتر در کشورهای نزدیک به ایران مشاهده خواهید کرد. گرجستان بدون شک یکی از باشکوه‌ترین کشورهای منطقه است که لیاقت توجه بیشتری دارد، ما در این بخش از مجله فلات پارس گیتی شما را بیشتر با کشور گرجستان آشنا خواهیم کرد.

کشور گرجستان

کشور گرجستان

کوه های قفقاز که در امتداد دریای سیاه و دریای خزر پراکنده شده اند، میزبان گرجستان هستند برخی از زیباترین مراکز جهان را با صخره های قرون وسطایی، مانند کوه Kazbegi، کوه Shkora و Mkinvartsveri می توانید در این کشور بیابید و به عبارتی می توانم بگویم گرجستان بهشتی برای طبیعتگردان است.
گرجستان در منطقه قفقاز قرار دارد و کشوی کوهستانی با مردمی دوست داشتنی است. مناظر طبیعی بکر و دست نخورده، کوهستان های سر سبز و زیبا همه و همه در یک کشور و در شهرها و روستاهای مختلف به چشم می خورند و باعث می شوند که توصیه کنیم اگر فرصت کافی دارید، تور ترکیبی گرجستان را تهیه کنید تا بتوانید از چند شهر این کشور دیدن نمایید.
در یک تعطیلات به یاد ماندنی به گرجستان سفر کنید و خود را از بین کوه ها، کلیساهای باشکوه، صومعه های خوش منظره، شهرهای عجیب و غریب، کوچه های عظیم جذاب و البته غذاهای لذیذ و خوشمزه را در کنار هم ببینید و از آنها لذت ببرید. اگر شما هم در فکر هستید که پس از کنترل ویروس کرونا به یک سفر عالی بروید، به نظر من به گرجستان هم فکر کنید و ما هم در فلات پارس حتما تورهای گرجستان را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار خواهیم داد.
گرجستان

زمان مناسب برای سفر به گرجستان

بهترین بخش در مورد گرجستان این است که شما نباید در مورد بهترین زمان برای بازدید، فکر کنید! بله، گرجستان در تمام طول سال، آب و هوای شگفت انگیز و مطلوبی دارد و این باعث می شود که امکان سفر توریستی به این سرزمین در همه فصول وجود داشته باشد. در گرجستان تابستان، بهار، پاییز و حتی ماه های زمستان جذابیت مخصوص به خود را در این دیار دارند. در فلات پارس نیز در همه فصل ها تور گرجستان و به ویژه تور تفلیس به شما عزیزان ارائه می گردد.
زمان مناسب برای سفر به گرجستان

فرودگاه گرجستان

اغلب پروازهای گرجستان به فرودگاه بین المللی تفلیس می روند که جزو فرودگاه های اصلی و بین المللی گرجستان است. این فرودگاه گرجستان را به یک رشته از مراکز مهم در سراسر جهان متصل می کند. بعضی از مبداهای برتر که می‌توانید پروازهای خود را از آنجا به گرجستان رزرو کنید عبارتند از: ایران، دبی، آمستردام، پاریس، مسکو، استانبول، آتن، شارجه، مونیخ، باکو، وین، ورشو، دوحه و غیره. علاوه بر شوتا روستاویلی و فرودگاه بین المللی تفلیس، دو فرودگاه بین المللی دیگر وجود دارد که در گرجستان واقع شده اند اما تورهای فلات پارس به مقصد آنها برنامه ریزی نمی شوند و از آنجایی که تفلیس پایتخت گرجستان است توریست ها علاقه مند هستند که از فرودگاه اصلی این کشور یعنی فرودگاه تفلیس استفاده نمایند.
فرودگاه گرجستان

مزایای سفر به گرجستان با فلات پارس

شما می توانید با بازدید از وبسایت فلات پارس گیتی به صورت آنلاین، آسان و بسیار سریع انواع تور زمینی گرجستان و هوایی را انتخاب کنید. برای یافتن بهترین پیشنهادات در مورد تخفیف و استفاده از تخفیف ویژه و همچنین رزرو همه تورهای ارائه شده به صورت آنلاین اقدام کنید؛ به زودی امکان رزرو آنلاین نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.
در آژانس فلات پارس گیتی خدمات متنوعی برای ارائه به هر گونه نیاز مسافران وجود دارد؛ به همین خاطر اگر شما به دنبال قیمت های مناسب یا تور لحظه آخری و یا هزینه بلیط پروازی اقتصادی هستید، می توانید از مشاور رایگان ما بهره ببرید تا کارشناسان مزایا را به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان توضیح بدهند.

مزایای سفر به گرجستان با فلات پارس
آژانس فلات پارس گیتی به استثنای ارائه معاملات شگفت انگیز قیمت های بلیط هواپیما و بلیط های مختلف، به شما اجازه می دهد تا بسته سفر خود را از ابتدا مرتب کنید و همان هتل یا پرواز مورد نظر خود را رزرو نمایید؛ به عبارت دیگر ما قابلیت رزرو تمامی هتل های موجود در کشور گرجستان را داریم و امکان خرید بلیط پروازهای مختلف به تفلیس را هم به امکانات خود اضافه کرده ایم. توصیه می کنم برای کسب اطلاعات جزئی از درباره تور گرجستان با شماره تلفن های مندرج تماس بگیرد.




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر