مجله گردشگری
امتیاز دهید :

برج العرب دبی در امارات

برج العرب دبی در امارات
تاریخ : 1398/12/10 / تعداد بازدید : 5270/ نویسنده : فلات پارس گیتی
دبی همه ساله با سرعت زیادی رو به پیشرفت است و به دلیل مدیریت درست منابع، مقامات دبی توانسته اند این شهر را طی دو دهه گذشته به یکی از ابرقدرت های خاورمیانه تبدیل کنند.

معرفی برج العرب

وجود ساختمان های عجیب و برج های سربه فلک کشیده مهمترین دلیلی است که گردشگران از سراسر دنیا به دبی می روند و حتما می دانید که بلندترین برج دنیا نیز در دبی قرار دارد. بنابراین ساختمان های متعددی به عنوان نماد شهر دبی شناخته می شوند که یکی از آنها برج العرب است که گاهی هم با برج خلیفه اشتباه گرفته می شود.
برج العرب یک هتل است که احتمالا اگر هم به دبی سفر نکرده باشید و به فکر خرید تور دبی هم نبوده باشید، باز هم تصاویری از این هتل لوکس را دیده اید. برج العرب یکی از مشهورترین هتل های موجود در کشور امارات است که توریست ها برای گرفتن عکس سلفی زیاد به کنارش می روند تا ثابت کنند به دبی سفر کرده اند. در ادامه بیشتر با هتل برج العرب دبی آشنا خواهیم شد.

هتل برج العرب دبی

توضیحات تکمیلی درباره برج العرب

برج العرب دبی در جزیره ای مصنوعی و دست ساز ساخته شده است و در هر زمان از روز چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. اگر کمی به ظاهر این ساختمان توجه کنید، متوجه می شوید که این برج با الهام از بادبان کشتی ساخته شده است. داخل برج العرب را نیز تزئیناتی پر زرق و برق در برگرفته است که به همین خاطر، آن را به عنوان برجی گران و مجلل معرفی می کنند.
در تزئین این برج از 30 نوع سنگ مرمر استفاده شده است که توسط میشل آنجلو Michelangelo در شاهکارهایش به کار می رود. فرش های برج العرب از هند و جنوب آفریقا و لوسترهای آن از انگلیس با طراحی های چوبی که نمایانگر دنیای دیرینه مردم عرب می باشد، در هم آمیخته است و نمای داخلی بی نظیری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. میهمانان این برج می توانند به 4 استخر لوکس، رستوران و بار، مرکز اسپا و فیتنس، ساحل اختصاصی و پارک آبی دسترسی داشته باشند. امکان ندارد در این برج یک اتاق بدون زرق و برق را پیدا کنید اما تنها دو سوئیت رویال را در این برج خواهید یافت که هرکدام نصف یک طبقه از طبقه 25 این ساختمان عظیم را اشغال می کنند. این سوئیت های رویال بیشتر برای مقات و اشخاص بزرگ طراحی شده است و شوک برانگیزترین خبر این است که برای اقامت به ازای هرشب باید هزینه های سرسام آوری پرداخت شود.

هتل برج العرب دبی

امکانات برج العرب

پس از وارد شدن به برج خود را در انبوهی از تزئینات سنگ مرمر و طلا خواهید یافت که پله های زیبا شما را به اتاق ها هدایت خواهند کرد؛ همچنین برای راحتی مهمانان آسانسور نیز وجود دارد. بنای برج العرب شامل اتاق های مستر، یک اتاق کمک های اولیه بزرگ، ناهار خوری (که می تواند 12 اتاق نشیمن را برای مهمانان در آن در نظر گرفت)، یک اتاق خصوصی و مطالعه که از آخرین فناوری های روز دنیا در آن استفاده می شود و ... را در آن یافت.
برای آن که امکانات نقشی مهم در انتخاب هتلها برای مسافران ایرانی دارد به صورت خلاصه امکانات برج العرب را بیان می کنم: دو استخر، وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل، ساحل خصوصی، باغ و تراس، پارک آبی، کلاب مخصوص کودکان، کتابخانه، انواع خدمات اسپا برای کودکان و بزرگسالان، روم سرویس، پارکینگ رایگان، ترانسفر هتل و فرودگاه، بخش پذیرش 24 ساعته که مسئولانش به 9 زبان مختلف مسلط هستند، سالن بازی در داخل هتل، سالن بدنسازی، رعایت تمامی نکات امنیتی و بهداشتی و....

هتل برج العرب دبی

فواصل دیدنی های مهم دبی تا برج العرب

برج العرب تا پارک آبی معروف وایلد وادی 500 متر فاصله دارد.
برج العرب تا جمیرا 900 متر فاصله دارد.
متروی امارات مال تا برج العرب 2.6 کیلومتر فاصله دارد.
امارات مال تا برج العرب 2.8 کیلومتر فاصله دارد.
برج العرب تا رستوران راک فیش 500 متر فاصله دارد.

هتل برج العرب دبی

در آخر خوب است بدانید که اگر از فلات پارس گیتی تورهای دبی خود را خریداری کنید، امکان رزور هتل برج العرب نیز برای شما وجود دارد.