درباره ما

درباره آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی

آژانس هواپیمایی فلات پارس گیتی ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی هوایی و زمینی به معروف ترین کشورهای توریستی و مهم دنیا می‌باشد. این آژانس مسافرتی از ابتدای آغاز فعالیت خود، جلب رضایت حداکثریِ مشتریان به وسیله ارائه خدمات مطلوب با قیمت مناسب را هدف اصلی خود قرار داده است.
شرکت فلات پارس گیتی تمام تلاش و همت خود را بر آن گذاشته است تا با به کارگیری قوی‌ترین زیرساخت‌ها و بالاترین استانداردها بهترین خدمات را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه نماید. همواره در این مسیر ما از تجربه تمام همکاران، راهنمایان گردشگری و زبدگان صنعت گردشگری استفاده می‌کنیم تا کیفیت تورهای مسافرتی و خدمات شرکت را ارتقا دهیم.


تور هوایی ارزان و با قیمت مناسب در فلات پارس گیتی



دغدغه اصلی آژانس فلات پارس گیتی

از آنجا که بیشتر گردشگران ما هزینه سفر را مهمترین دغدغه و چالش خود بیان کرده‌اند؛ ما نیز این دغدغه مهم را سرلوحه کارمان قرار داده ایم. در این راستا سعی می‌کنیم با ارائه انواع تورهای زمینی به کشورهای مختلف دنیا به این نیاز مشتریانمان را پاسخ دهیم. مشتریان ما می‌توانند متناسب با بودجه ای که برای سفرشان در نظر گرفته اند از میان لیست تورهای هوایی و تورهای زمینی ارائه شده در سایت آژانس فلات پارس گیتی پکیچ مسافری خود را انتخاب کنند و سفری دل انگیز داشته باشند. کارکنان ما نیز باور دارند که با مشاوره و ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان می‌توانند در خلق بهترین خاطره ها و تجربه های مشتریان اثرگذار باشند.



تور ارزان با آژانس فلات پارس گیتی



خدمات آژانس فلات پارس گیتی به مشتریان

شما مشتری عزیز می‌توانید انواع تورهای هوایی ارزان، تورهای چارتری، تورهای زمینی با قیمت مناسب و تور لحظه آخری را از بخش های مختلف سایت فلات پارس گیتی به راحتی و با یک جستجوی ساده انتخاب کنید. انواع تورهای مسافرتی به خارج از کشور و یا مقاصد توریستی معروف ایران در اختیار شما عزیزان است.

با فلات پارس ... بر فراز گیتی گام بردار!

"ما منتظر تماس شما هستیم"



تور زمینی ارزان در فلات پارس گیتی